Tarvitseeko morsiamella tosiaan olla korvakorut? En halua reikiä enkä koruja mutta mies painostaa
Olemme menossa miehen kanssa naimisiin kesällä. Mies on esitellyt minulle nyt useita eri korvakorumalleja mitkä sopisivat pukuun. Minä en käytä mitään koruja koska koen ne ahdistavina ja epämiellyttävinä. Mies sanoo, että kyllä kaikilla morsiamilla on korvakorut, joko roikkuvat tai suuret ja pyöreät.
En halua käyttää edes mitään feikkikorviksia, koska en tuntisi niiden kanssa oloani mukavaksi. Kun en tykkää niin en tykkää. Mies mutisee, etten ole oikea nainen kun en käytä koruja ja minä taas en halua perua häitä tällaisen asian takia. Mitä tehdä?
Kommentit (27)
Mitä helvettiä? Jos ei tykkää koruista, ei käytä koruja. Jos jotakuta toista ei miellytä niin se on voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoo, että kyllä kaikilla morsiamilla on korvakorut, joko roikkuvat tai suuret ja pyöreät.
Voin lähettää oman hääkuvani todisteeksi miehellesi siitä, että kaikilla morsiamilla ei ole korvakoruja.
Jos nyt kuminkin vihkosormuksen hankkii, ei muista koruista ole niin väliä.
Miehesi on keskenksvuinen ääliö. Miten reiät korvissa tekee enemmän naiseksi? Ei mullakaan ole, mutta eipä oo ikinä kukaan sanonut etten ole naisellinen.
Menisitkö ulos? Täällä Hesassa on ainakin ihana sää.
Mulla ei ollut edes hääpukua, sormusta saati sitten korviksia. Naimisiin asti pääsin kuitenkin.
Sen sijaan että mietit haluatko korviksia, kannattaa miettiä haluatko miestä.
Omituinen mies. Kai hän jo ennen kosimista tiesi, millaisen naisen on viemässä alttarille?
Itse on valinnut itselleen naisen, joka ei pidä koruista. Eikö häiden pitäisi olla molempien ihana onnen päivä? Mies voisi kerrankin iloita, ettei hänellä ole bridezillaa, joka vouhkaa jopa korviksista, joita ei muuten ikinä pitäisi.
Minulla ei ole reikiä korvissa enkä tykkää käyttää kuin kaulakoruja. En ole ikinä pitänyt korvakoruja. Naimisiin pääsin silti. Siskoni inhoaa kaikkia koruja eikä pitänyt mitään koruja häissään, paitsi vihkisormusta. Miehesi ei vaikuta esittelevän parhaita puoliaan ennen häitä näköjään...toivottavasti hän säästelee ne häiden jälkeiseen aikaan, valitettavasti harvemmin on niin.
Taas? Etkö vieläkään ole saanut tätä asiaa selväksi, kun olet tehnyt tästä asiasta ennenkin aloituksen?
Vai oletko sinä ehkä sen miehen uusi morsian? Aiemman aloituksen tekijä oli ehkä saman miehen edellinen morsiankokelas, joka ei suostunut korviinsa reikiä laittamaan ja häät jäivät viettämättä.
"Hei Jarmo, kuulin, että ette mennetkään Tiinan kanssa naimisiin."
"Juu, ei menty. Tulivähän erimielisyyksiä eikä millään pystytty tekemään kompromissia."
"Voi ei, harmi. Mitä erimielisyyksiä, jos saa kysyä?"
"Tiina ei halunnut laittaa korviksia."
"..."
Entäs muunlaiset korut, pääkorut tms? Olisko jotain sellasia kivoja olemassa? Toki otat kalliit ja mies maksaa sitten tästä "naisellisuudesta".
Eihän miehet edes yleensä huomaa, millaiset korvikset naisella on. Vai onko miehesi joku stylisti?
0/5
Tuleeko tämä nyt miehellesi yllätyksenä, ettet ole korunaisia? Vai sulle yllätyksenä, että mies tykkää koruista naisellaan?
Te porvoolaiset olette todella outoja. Naimisiin pitää mennä, muttei vaivauduta tuntemaan toista.
Lupaa ottaa korvareiät jos mies ottaa penislävistyksen.
En kyllä huolisi ukkoa joka painostaa tekemään asioita joita en tahdo.
Lipat korviin vain, tai vaaput, näyttää törppökin vähemmän törpöltä. Toiset yrittää laittaa niitä näyttääkseen niitä miesasiakkaalle, mutta kun ei kaveri tule hakemaan sellaista häirikköä niin kaikkihan sillä menee pieleen ja itkut tulee parturissakin.
Ha hah haa, menikö kaikki sekoilut ja tulevat sellaiset ihan hukkaan?
Häirintähuutelut kuitenkin jatkuvat yrittäjäkolosta, virkateitse kin havaittu asia.
Lipat korviin vain, tai vaaput, näyttää törppökin vähemmän törpöltä. Toiset yrittää laittaa niitä näyttääkseen niitä miesasiakkaalle, mutta kun ei kaveri tule hakemaan sellaista häirikköä niin kaikkihan sillä menee pieleen ja itkut tulee parturissakin.
Häirintähuutelut kuitenkin jatkuvat yrittäjäkolosta, virkateitse kin havaittu asia.
Miehesi on oikeassa. Korut kuuluvat naiseuteen