Kysymys naisille - mahtuuko
Wc-paperirullan hylsy suuhusi? Siis niin, että rulla pysyy pyöreänä? Jos ei niin kuinka suuri ympyrän mallinen esine mahtuu suuhusi kun avaat suusi niin auki kun saat.
Kiitos vaivannästö. Nyt laitetaan stoppi noille paskapuheille, että mulla on 5,5 cm paksu jne.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Hyi, ei voi kokeilla, tulee kylmät väreet kun vain ajatteleekin pahvia suussa. Ime itse hylsyjäsi.
Ok, ymmärrän. Voisitko kokeilla sitten jollain muulla esim shamppo, vitamiini tms. Purkilla. Olisi kiva saada mahd paljon vastauksia siitä mikä on maksimi mitta jonka saatte suutanne auki. Ap
Niin ja samalla olisi kiva kuulla mikä olisi mielestänne maksimi paksuus, jota voisi ajatella imevänsä niin että se olisi miellyttävää/ onnistuisi. Ap
Ei pysty kun tulee oksennusrefleksi jos jotain tuollaista työntää suuhun
Testasin ei mahdu. Nyt just en löytänyt ihan sopivaa purnukkaa, mutta aika tarkasti 4,5 cm on maksimi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, ei voi kokeilla, tulee kylmät väreet kun vain ajatteleekin pahvia suussa. Ime itse hylsyjäsi.
Ok, ymmärrän. Voisitko kokeilla sitten jollain muulla esim shamppo, vitamiini tms. Purkilla. Olisi kiva saada mahd paljon vastauksia siitä mikä on maksimi mitta jonka saatte suutanne auki. Ap
En voisi. Voit imeä sitä vitamiinipurkkiakin ihan itse. Tai sitten voit kutsua kaverisi kylään ja ottaa mittanauhan esille, ja voitte miesten kesken mittailla ja kokeilla mahtuuko ne vehkeet suuhun vai ei.
No kyllä nyt normiaikuisella wc-paperihylsy suuhun mahtuu!
Ihan helposti. Ei edes huulet koskettaneet hylsyä, vaan jäi silmämääräisesti yli sentti väliä joka puolelle. Jos olisin epäillyt, että koskettaa, en tosiaan olisi millään pahvihylsyllä kokeillutkaan, yäk.
Vierailija kirjoitti:
Muttakun niin nätisti pyydän. Ja sitä paitsi, eikä olisi kiva laittaa vähän faktaa pöytään näille paskan jauhajille? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muttakun niin nätisti pyydän. Ja sitä paitsi, eikä olisi kiva laittaa vähän faktaa pöytään näille paskan jauhajille? Ap
Ketä kiinnostaa? On sen kokoinen kuin on, ja naisilla on eri kokoisia suita. Luuletko, että omasi kasvaa, jos saat todistettua, että joku muu puhuu mitoistaan paskaa?
Mitä sillä on väliä miten iso suu satunnaisella av-mammalla on. Et sillä voi kuitenkaan perustella että jonkun toisen suun on oltava yhtä suuri.
Sitäpaitsi se miten isoksi suunsa suurimmillaan saa ei myöskään kerro tässä mitään. Suihinotostahan tässä on kyse vai kuinka? Minulla on isosti aukeava suu (joo en ala mittailemaan hylsyillä tai purkeillakaan), mutta en todellakasn voi ottaa suihin suun ollessa siinä isoimmalla asennollaan. Hampaatkin siinä olisi mukana ja se tuskin on miellyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa? On sen kokoinen kuin on, ja naisilla on eri kokoisia suita. Luuletko, että omasi kasvaa, jos saat todistettua, että joku muu puhuu mitoistaan paskaa?
No anteeksi kun kysyin. Minä olen ollut siinä käsityksessä, että nämä keskustelupalstat on sitä varten, että täällä voi kysellä kaikenlaista. Tämä nyt on tällainen kiva tietää juttu. Ei mitään sen ihmeellisempää.
Harmi ettei asia ottanut tuulta alleen. No pitää varmaan etsiä joku tutkimus, eiköhän tämänkin joku ole tutkinut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä on väliä miten iso suu satunnaisella av-mammalla on. Et sillä voi kuitenkaan perustella että jonkun toisen suun on oltava yhtä suuri.
Sitäpaitsi se miten isoksi suunsa suurimmillaan saa ei myöskään kerro tässä mitään. Suihinotostahan tässä on kyse vai kuinka? Minulla on isosti aukeava suu (joo en ala mittailemaan hylsyillä tai purkeillakaan), mutta en todellakasn voi ottaa suihin suun ollessa siinä isoimmalla asennollaan. Hampaatkin siinä olisi mukana ja se tuskin on miellyttävää.
Niinno en minä mitään väitöskirjaa tässä olenkaan tekemässä. Et ilmeisesti lukenut viestiäni nro 3
Mahtuu hyvin ja huulet ei edes kosketa hylsyä,saan suuni niin suurelle ja varmasti pystyisin imemään myös sellaista.Ja en tarkoita tässä hylsyä!
Taas palstalle saapui tuo vammainen penis-mittailija. Pikkupojille on aivan oma Poikien puhelin. Jatkuva aihe siellä. Älä tule naisten palstalle. Voisit mennä terapeutille jo.
No niin nyt sain asiaan vastauksen. Max mouth opening (mmo) on naisilla 45-55 mm ja miehillä 50-60 mm.
Ja tässä linkki tutkimukseen
http://www.craniorehab.com/What-is-the-average-jaw-mouth-opening-_b_3.h…
Terveisin ap
Mahtuu wc paperi rulla paperin kanssa
Mittasinpas nyt viivottimella ihan iloksesi. 5x6 cm. t nainen
Vierailija kirjoitti:
Taas palstalle saapui tuo vammainen penis-mittailija. Pikkupojille on aivan oma Poikien puhelin. Jatkuva aihe siellä. Älä tule naisten palstalle. Voisit mennä terapeutille jo.
Älä tule naisten palstalle jos haluat kysyä jotain naisilta. Onko tämä sitä nasiten logiikkaa? Ap
Voi ap raukkaa. Ehkä opit, ettei täällä mitään rakentavaa keskustelua saa aikaiseksi...