Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys naisille - mahtuuko

Vierailija
09.04.2017 |

Wc-paperirullan hylsy suuhusi? Siis niin, että rulla pysyy pyöreänä? Jos ei niin kuinka suuri ympyrän mallinen esine mahtuu suuhusi kun avaat suusi niin auki kun saat.

Kiitos vaivannästö. Nyt laitetaan stoppi noille paskapuheille, että mulla on 5,5 cm paksu jne.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, ei voi kokeilla, tulee kylmät väreet kun vain ajatteleekin pahvia suussa. Ime itse hylsyjäsi.

Toisen ihmisen kusivehje suussasi ei aiheuta mitään inhoreaktiota?

Vierailija
22/33 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Battery pullon pohjan sai suuhun. Mut on eihän se tietty syvälle mee. Tuskin vessapaperirullan kokostakaan kokonaan sais suuhun, kun ei mahdu kurkkuun. Sinisen lenkin kokosta ois ihan kiva imee ja siitä pienempiä, kunhan on sen verran pituutta, ettei ihan joka naiselle mee kokonaan suuhun.

N27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tulee tämä mieleen :P

Vierailija
24/33 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin?

Vierailija
25/33 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/33 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vielä sanoa, että on tämä mahtava palsta.

Vierailija
27/33 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuu hylsy. Tulee oksu refleksi mutta mahtuu

Vierailija
28/33 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan helposti. Ei edes huulet koskettaneet hylsyä, vaan jäi silmämääräisesti yli sentti väliä joka puolelle. Jos olisin epäillyt, että koskettaa, en tosiaan olisi millään pahvihylsyllä kokeillutkaan, yäk.

No just, ei edes huulet... Siis hampaathan ne rajoittavat ja tulevat vastaan...?

Ja yli sentti JOKA puolelle. Eli suusi aukeaa about 7 cm. Olet kyllä melkonen muija. Saata siis pankkikortin poikittain suuhusi. Ja siis pituussuunnassa, hienoa. Laitappa kuva meille :D

Vierailija
29/33 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

L

30/33 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

O

Vierailija
31/33 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on notkeampi leukanivel kuin naisilla. Luin joskus tutkimuksen tästä.

Vierailija
32/33 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh

Vierailija
33/33 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mille siis tarkalleen haluat stopin? Sille että tuon kokoisia olisi vai ettei ne mahu suuhun vai mitä? Aloituksesi on hieman epäselvä.

Mulle mahtuu ihan hyvin tuon kokoinen suuhun. Mutta jos siis mietit penistä, niin sehän on hieman litteä. Ympärysmitta ei kerro mitään varsinaisesta halkaisijasta. Mun miehen vehje on paksuudeltaan ja ympärysmitaltaan tismalleen minun ranteen paksuinen. Onko ranteeni iso vai vehje pieni? Ihan yhtä oleellisia tai epäolennaisia pohdintoja, kuin saako av-mamma hylsyn suuhun.