Tunnen vihaa ja haluan kiukutella sitä miehelle
En siis tosiaankaan halua pois päin, en sellaista vihaa.
Mutta mies ei vain ole kotona. Kun hän tulee, alkaa ärsytys nousta ja alan vittuilla, haluan haastaa ihmisen, jolle haluan purkaa vihani, mutta se mätäläpi ei jaksaisi tapella. Jos en ole liian ärhäkkä, saankin ehkä jonkinlaisen riidan aikaiseksi, ja vihan tunnetta hiukan purettua. Miehen tyytyväisyys tai hiljaisuus jonka siksi tulkitsen, saa minut suuttumaan, mitä en siis ole, kun tunnen vihaa.
Kommentit (56)
Mutta eikö olekin mielenkiintoista? Vihan tunne ei tarkoita suuttumusta? Suutun vasta, jos en saa vihata. Purkaa siis vihaani hyväksytysti. Mies koittaa estää sen minulta!
ap
Kyllä tekin kokoajan vihaatte ja saatte purkaa sitä läheisiinne ja heidän ei pidä teitä siitä nimitellä. Jos ette näin tee, niin olette tekopyhiä. Lapsina ainakin saitte tehdä äidille niin. Silti teitä rakastettiin, vaikka vihastuitte.
ap
Koeta jo päästä sinuiksi sen kanssa, että kulmikkaat kasvosi eivät miellyttäneet äitiäsi.
Ookko niin tyhmä vai muuten vaan kädetön, ettet osaa kiukkuasi muuten purata, kui riitelemällä?
Hanki vaikka nyrkkeilysäkki ja ala paukuttaa sitä miehesi sijasta. Kyl minuakin vtuttaa monet asiat elämässä, mut miksi purkaisin turhautumisena sellaiseen, joka niihin on syytön?
Joten kun mies tulee kotiin, kehitän jonkin riidan ja suututan miehen, ellei anna mun raivota. Sen pitää se hyväksyä, että mussa on paljon vihaa. En ole ikinä salannut asiaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ookko niin tyhmä vai muuten vaan kädetön, ettet osaa kiukkuasi muuten purata, kui riitelemällä?
Hanki vaikka nyrkkeilysäkki ja ala paukuttaa sitä miehesi sijasta. Kyl minuakin vtuttaa monet asiat elämässä, mut miksi purkaisin turhautumisena sellaiseen, joka niihin on syytön?
Ihmiset ovat minut suututtaneet, ja ihminen tämän vihan ottaa vastaankin, ei joku saatanan esine.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tekin kokoajan vihaatte ja saatte purkaa sitä läheisiinne ja heidän ei pidä teitä siitä nimitellä. Jos ette näin tee, niin olette tekopyhiä. Lapsina ainakin saitte tehdä äidille niin. Silti teitä rakastettiin, vaikka vihastuitte.
ap
Ahaa, eli sä oot siis lapsi vielä? Mitäs jos menisit leikkiin barbeillas, opit ehkäpä rakentavampia ratkaisumalleja.
Vierailija kirjoitti:
Rakastaako se nyrkkeilysäkki siis sinua? Outoa....
ap
Kirjoituksesi on jotenkin sekava? En ymmärrä kaikkia lauseitasi. Yritä panostaa selkeämpään ilmaisuun.
Tämä ap on ehkä itsekkäin minäminäminä-ihminen, jonka tekstejä olen koskaan lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat minut suututtaneet, ja ihminen tämän vihan ottaa vastaankin, ei joku saatanan esine.
ap
Eli et ole kädetön, oot vaan yksinkertaisesti ja oman valintasi perusteella tyhmä, etkä halua edes pyrkiä kehittymään tai parempaan.
Läheppä kunnon juoksulenkille, kun tuntuu tuolta. Jatka ajan niin huomaat löytäneesi toisen purkautumis tavan. Metsässä juokseminen on kaikkein parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Koeta jo päästä sinuiksi sen kanssa, että kulmikkaat kasvosi eivät miellyttäneet äitiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apAhaa, eli sä oot siis lapsi vielä? Mitäs jos menisit leikkiin barbeillas, opit ehkäpä rakentavampia ratkaisumalleja.
Turha kuvitella, että tällä kehittymättömällä heitolla solvaisit minua, jos sun piti olla aikuinen vain koska ikä, niin onneksi minä saan oikeasti käydä tärkeitä kehitysvaiheita läpi vaikka 9-kymppisenä, noloilematta minkä ikäinen olen, jos vanhemmiltani on jäänyt asiat hoitelematta. Mieti sä vain ettei se enää sun ikäisellesi sovi ja kärsi läpikäymättömistä traumoistasi.
ap
Mitä jos ihan vain ilmaisisit jo niissä tilanteissa, jotka nostattaa sussa vihaa, että "hei, näin mua ei kohdella, toi oli väärin".
Vai olisiko susta ok, että mies tekisi samaa sulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Oudompaa se, miten haluat tietoisesti ennemmin pahoinpidellä sitä joka sua (ehkä vielä) rakastaa kuin elotonta esinettä, joka ei tunne kipua.
Minua siis suututtaa, jos moes ei halua taistella.