Soini: terrorismia voi vastustaa vain avoimuudella, sulkeutuminen ei vaihtoehto
"Soinin mukaan terroria uhkaa vastaan voidaan taistella vain avoimuudella ja demokratialla.
- Sulkeutuminen ei ole vaihtoehto, Soini sanoo."
Tämähän on kuultu päättäjiltämme monesti ennenkin.
Jos tämän kirjoittaisi auki toimenpideohjelmaksi se menisi jotenkin näin:
1) Vähennetään rajavalvontaa ja otetaan lisää muslimeja Lähi-idästä ja keski-Aasiasta
2)?
3) Ongelma on ratkaistu!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on vaihtoehto Unkarille ja Puolalle muttei meille?[/quot
Haluatko sinä asua Unkarissa tai Puolassa?
Minä ainakin harkitsen muuttoa jompaan kumpaan. Olen jo myynyt kiinteää omaisuutta pois, asunto on vielä jäljellä. Täytyy katsella miten tämä mokutus edistyy, koska on oikea aika lähteä. On kyllä hienoa, että on edes nämä turva-alueet jäljellä eurooppalaisille.😊
Vierailija kirjoitti:
avoimuudella hän tarkoitta sitä, että ikävistä asioista pitää pystyä puhumaan ja kun jotain tapahtuu, niin medialle pitää keroa tapahtuneeseen liittyviä tietoja, mitään salaamatta.
No miten tuo sulkeutuminen sitten liittyy tähän?
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on vaihtoehto Unkarille ja Puolalle muttei meille?
Kehitysmaaksiko meidän pitäisi taantua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin harkitsen muuttoa jompaan kumpaan. Olen jo myynyt kiinteää omaisuutta pois, asunto on vielä jäljellä. Täytyy katsella miten tämä mokutus edistyy, koska on oikea aika lähteä. On kyllä hienoa, että on edes nämä turva-alueet jäljellä eurooppalaisille.😊
Etenkin Unkarista voi tulla tosi vauras kun mm. saksalaiset pakenee sinne koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetin hyvä että kaltaisesti perslävet kaikkoavat täältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetin hyvä että kaltaisesti perslävet kaikkoavat täältä.
Kiukuttele nyt vielä kun pikkulapsi mutta joku päivä sinulle tulee vielä suru puseroon poismuuton takia
Unkarilaisilla on oma selkäranka.
Suomalaisena voi vain ihailla heidän kansallista itsetuntoaan. "Pustan poika" ei turhia nöyristele.
Virokin on aika hyvä vaihtoehto. Niilläkin on hyvä seula, keitä hyväksytään asukkaiksi. Kuten oikeasti itsenäinen valtio, he valitsevat itse. Sinne ei ketään ulkomaan tuontina oteta täysihoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Virokin on aika hyvä vaihtoehto. Niilläkin on hyvä seula, keitä hyväksytään asukkaiksi. Kuten oikeasti itsenäinen valtio, he valitsevat itse. Sinne ei ketään ulkomaan tuontina oteta täysihoitoon.
No niillä on tarpeeksi jo ennestään valmiiksi venäläisiä.
Miksi myös esimerkiksi Stubb hokee tuota? Ja koko poliittinen kenttä? Siksi että ne haluaa rajat auki.