Miksi laihdun niin hitaasti? Kuukaudessa vain 2,7kg
Vaikka ylipainoa on reilusti! Tammikuussa lähti 6kg kuukaudessa. Syömisessä ei ole mitään vikaa syön erittäin hyvin ja oikein. Lasken makrot, kalorit grammalleen yms.
Kommentit (5)
Jatka vain samaan malliin. Paino ei putoa tasaisesti, vaikka söisit ja liikkuisit joka päivä täsmälleen saman verran. Tuo vauhti on oikein hyvä, nopeampi painonpudotus altistaa mm. vitamiininpuutoksille ja ahmimiskohtauksille eikä ihokaan palaudu yhtä hyvin. Minä olen laihduttanut 50 kiloa ja tavoitteeni oli laihtua kilo kuukaudessa, vaikka välillä meni kaksikin.
Tuo on todella hyvä vauhti 😊 Ensin lähtee paljon kun lähtee myös nesteitä ja sitten alkaa lähteä läski myös. Ajattele ap, 2,7kg o. Kuitenkin viisi voipakettia rasvaa pois kropastaan kuukaudessa. Se on paljon.
Laihduttaessa paino putoaa usein epätasaisesti. Usein ensin lähtee ylimääräistä nestettä yms. jolloin paino saattaa pudota reilustikin nopeasti. Välillä painon tippuminen voi pysähtyä tai paino saattaa jopa hieman nousta hetkellisesti. Siitä ei kannata hämääntyä vaan sinnikkäästi jatkaa hyviä elintapoja, niin jossain vaiheessa paino lähtee taas laskuun. Muista että hitaasti pudottamalla paino myös pysyy varmemmin poissa. Sinun tahtisi kuulostaa hyvältä. Tsemppiä!
Tuo on hyvä ja terveellinen tahti. Suositus on se max kilo viikossa mutta sekin saattaa olla liian nopea. Saattaahan sulta sitten jossain kohtaa taas vahingossa humahtaa vaikka 2kg pois viikossa. Tiedät olevasi oikeilla raiteilla kun paino kuitenkin putoaa.
Tuohan on oikein terve vauhti. Elimistö ehtii sopeutua tilanteeseen eikä hamua kiloja heti takaisin. Itse tiputin viime vuonna vain 5 kiloa, joista 4 on edelleen pois. Yritän tänä kesänä hivuttaa taas 4-5 kiloa pois. Oma äärihidas vauhtini johtuu siitä, että elämässä on laihdutusta haittaavia tekijöitä ja oikeastaan painon pysähtyminenkin on voitto.