Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolasin itseni äänestyspaikalla, hävettää...

Vierailija
09.04.2017 |

Äänestin ensimmäistä kertaa ja ensin menin väärän vaalipiirin pöytään ja sitten annoin vielä sen numerolapun sille leimaajalle avonaisena. Minäköhän idioottina minua pitivät.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaisjunttina vaan

Vierailija
2/14 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No worries

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks teillä ollu sähköinen äänestys? :o

Vierailija
4/14 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta sattuu. Onnittelut ensimmäisestä äänestyksestä!

Vierailija
5/14 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannataiskohan lukea ne ohjeistus laput seiniltä ennen kuin juoksee äänestämään... Varmaan äänestit vielä vihreitä?

Vierailija
6/14 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä käy aika monta tuhatta äänestäjää ja useat ensimmäistä kertaa, eivät muistaneet sinua enää minuutin päästä lähdöstäsi. :)

Vierailija
7/14 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt melkein samat! Tänäänkin menen kattomaan mitä jännää tällä kerralla tyrin. T. Yleisestä ahdistuneisuushäiriöstä ja sosiaalisten tilanteiden pelosta kärsivä

Vierailija
8/14 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi kuntavaaleissa menää väärän vaalipiirin pöytään? Vastaus: Ei mitenkään.

Vierailija
9/14 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun varsinaisena vaalipäivänä äänestää, ei ole äänestyspaikalla ole mitään vaalipiirejä.

Vierailija
10/14 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on käynyt melkein samat! Tänäänkin menen kattomaan mitä jännää tällä kerralla tyrin. T. Yleisestä ahdistuneisuushäiriöstä ja sosiaalisten tilanteiden pelosta kärsivä

Muista ottaa siitä lippaasta rahaa ja mieti kopissa puoli tuntia ketä äänestät :)

Vierailija
11/14 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi kuntavaaleissa menää väärän vaalipiirin pöytään? Vastaus: Ei mitenkään.

Itse asun louteis-Amurissa ja käyn äänestämässä Tipotien terveysasemalla, jossa minun täytyy osata mennä Pyynikin äänestysalueen pöydälle. Ei ihan selkeää.

Vierailija
12/14 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos et äänestänyt persuja, niin eihän tuo paha ollut.

Vierailija
13/14 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni SDP:lle on askel kohti hirmuhallintoa - muulla ei ole väliä!

Vierailija
14/14 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Helsingissä on jokaiaelle määrätty vain yksi tietty rakennus, jossa saa äänestää tänään. Niitä on eri puolilla kaupunkia varmaan sata. Ja siellä sisällä joku voi ensin mennä väärään jonoon, jos ei huomaa, että sisällä on jako sukunimen mukaan aakkosittain. Mut älä huoli ap, ei tuo haittaa eikä se ollit iso moka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän