Nolasin itseni äänestyspaikalla, hävettää...
Äänestin ensimmäistä kertaa ja ensin menin väärän vaalipiirin pöytään ja sitten annoin vielä sen numerolapun sille leimaajalle avonaisena. Minäköhän idioottina minua pitivät.
Kommentit (14)
eiks teillä ollu sähköinen äänestys? :o
Sellasta sattuu. Onnittelut ensimmäisestä äänestyksestä!
Kannataiskohan lukea ne ohjeistus laput seiniltä ennen kuin juoksee äänestämään... Varmaan äänestit vielä vihreitä?
Siellä käy aika monta tuhatta äänestäjää ja useat ensimmäistä kertaa, eivät muistaneet sinua enää minuutin päästä lähdöstäsi. :)
Mulle on käynyt melkein samat! Tänäänkin menen kattomaan mitä jännää tällä kerralla tyrin. T. Yleisestä ahdistuneisuushäiriöstä ja sosiaalisten tilanteiden pelosta kärsivä
Miten voi kuntavaaleissa menää väärän vaalipiirin pöytään? Vastaus: Ei mitenkään.
Kun varsinaisena vaalipäivänä äänestää, ei ole äänestyspaikalla ole mitään vaalipiirejä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on käynyt melkein samat! Tänäänkin menen kattomaan mitä jännää tällä kerralla tyrin. T. Yleisestä ahdistuneisuushäiriöstä ja sosiaalisten tilanteiden pelosta kärsivä
Muista ottaa siitä lippaasta rahaa ja mieti kopissa puoli tuntia ketä äänestät :)
Vierailija kirjoitti:
Miten voi kuntavaaleissa menää väärän vaalipiirin pöytään? Vastaus: Ei mitenkään.
Itse asun louteis-Amurissa ja käyn äänestämässä Tipotien terveysasemalla, jossa minun täytyy osata mennä Pyynikin äänestysalueen pöydälle. Ei ihan selkeää.
No, jos et äänestänyt persuja, niin eihän tuo paha ollut.
Ääni SDP:lle on askel kohti hirmuhallintoa - muulla ei ole väliä!
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Helsingissä on jokaiaelle määrätty vain yksi tietty rakennus, jossa saa äänestää tänään. Niitä on eri puolilla kaupunkia varmaan sata. Ja siellä sisällä joku voi ensin mennä väärään jonoon, jos ei huomaa, että sisällä on jako sukunimen mukaan aakkosittain. Mut älä huoli ap, ei tuo haittaa eikä se ollit iso moka.
Maalaisjunttina vaan