Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen baarissa ja...

09.04.2017 |

... farkkuhame (hieman polven alle) ja sukkahousut jalassa. Mitään meikkiä ei ole, siihen mulla ei ole tarvetta. Olen siis mies. Yleensä kukaan ei reagoi mitenkään, mut sitten tuli vastapäätä viisi noin 25-30 v. jätkää. Yks huomasi jonkin ajan kuluttua pukeutumiseni, ja sattumoisin huomasin, kun hän kuiskutti kavereilleen,; hihhih....hihhih oli reaktiot, pari selin istuvaa käänsi katseensa minuun. Vitutti, ei hävettänyt, ei kauhistuttanut, olin ylpeä. Lähinnä teki mieli mennä sanomaan asian huomanneelle asiallisesti, että sinussa ei ole miestä tekemään samaa, vaikka saattaisit halutakin/ jos haluaisit. En mennyt, koska ei tiedä, olisiko riitaa tullut.

Sen sijaan kävelin vähän ajan päästä röökille täysin röyhkeästi hyväryhtisesti pää pystyssä anteeksi pyytelemättä heidän edestään. Takaisin tultuani istuin tarkoituksellisesti miehistä kehonkieltä käyttäen siten, että laitoin molemmat käteni takaraivon taa kämmenet takaraivosta tukea ottaen ja kyynärpäät rennosti sivulle osoittaeen. Joka tapauksessa, hieman vituttaa yksinkertaiset urpot tiukkoine normeineen. Olen hetero, mutta haluan vapaampaa ilmaisua.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi