Onko se niin että jos ei kauheasti välitä jutella niin ainoa vaihtoehto on mennä huoriin?
Olen ihan mukiinmenevä mies ja joskus otan alkoholia, mutta kun minua ei yksinkertaisesti kiinnosta mikään juttelu naisten kanssa. Olen siinä uskossa että tällöin myös pillun saanti vaikeutuu. Onko tällaisessa tilanteessa ainoa mahdollisuus mennä julkisiin naisiin, varsinkin kun oma käsi on tullut jo turhan tutuksi?
Kommentit (4)
Käytännössä taitaa olla. On hyvin harvassa sellaiset naiset, jotka lähtevät baariin samoilla intresseillä. Yleensä naisilla jotka haluavat seksiä ilman etukäteisrituaaleja on jo hyväksi koettu vakipano jolle laittaa viestiä. Seksiseuran hakemisessa baarissa on nimittäin hyvin suuri riski, että mies on huono sängyssä eikä huomioi naisen nautintoa. Miehen sosiaalisten taitojen arvioinnilla pyritään karsimaan pahimpia itsekkäitä jyystäjiä pois.
Ei puhumattomuus mitenkään pois sulje naisen saantia mikäli on komeutta tai statusta. Nehän ne vaikuttaa enemmän. Tietysti voi olla vähän vaikeampaa tutustua naisiin mikäli ei paljoa puhu mutta ei se silti asiaa ratkaise. Esimerkiksi taas olkoon miten puhelias mies vaan niin mikäli ulkonäköä tai statusta ei ole niin maksulliset naiset ovat taas näissä tapauksissa ainoa keino.
Voihan sitä aina yrittää saada pillua juttelematta naisen kanssa sen suuremmin, mutta en mä kyllä kummoista menestystä sillä keinolla lupaa. Toisaalta, kun et kerran muuta naisesta halua kuin pillua, niin eikö maksullinen nainen olisi sinulle oikea valintakin? Toki se maksaa rahaa, mutta se tuskin haittaa, jos kerran juttelemisen vaivakaan ei kiinnosta. Ilmaisia lounaita ei ole, vai miten se sanonta meni.