Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatteko lääkäripalvelujen yksityistämisen?

Vierailija
08.04.2017 |

Eli haluatteko, että lääkäripalvelut yksityistetään.

Minusta on kurjaa, että moni ei ymmärrä, että palvelut eivät parane, vaan sama raha menee, mutta joku monikansallinen yritys ottaa vielä osakkailleen voittoa välistä.

Ei se niin ole, että sitten voi mennä varaamaan aikoja itsemaksavien joukossa. Ne resurssit tähän hommaan ovat rajatut.

Minusta oli lisäksi virhe alkaa poistaa kokonaan kelakorvaukset lääkärikäynneistä.

Haluatteko lääkäripalvelujen yksityistämisen?

Vaihtoehdot

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme