Lue keskustelun säännöt.
Haluatteko lääkäripalvelujen yksityistämisen?
08.04.2017 |
Eli haluatteko, että lääkäripalvelut yksityistetään.
Minusta on kurjaa, että moni ei ymmärrä, että palvelut eivät parane, vaan sama raha menee, mutta joku monikansallinen yritys ottaa vielä osakkailleen voittoa välistä.
Ei se niin ole, että sitten voi mennä varaamaan aikoja itsemaksavien joukossa. Ne resurssit tähän hommaan ovat rajatut.
Minusta oli lisäksi virhe alkaa poistaa kokonaan kelakorvaukset lääkärikäynneistä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla