Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten huomioita puolisoasi arjessa? Hän sinua?

Vierailija
08.04.2017 |

Millaisissa teoissa rakkautenne näkyy?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illemmalla sängyssä rakkautemme näkyy kaikille jotka sattuvat olemaan ikkunan toisella puolella.

Vierailija
2/9 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosketukset ohimennen, kehuminen ja kiittäminen, tuo toiselle esim. kahvia samalla kun hakee itselle. Onhan näitä. Yhdessä 7v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halailuna, kosketteluna, sanoina ja tekoina.

Mies lanasi päivällä tietä. Tein hänelle muna-anjovisleivän, kaadoin kuppiin kahvia ja kiikutin päiväkahvin leipineen hänelle.

"Kiitos rakas, ei kukaan muu tekisi tällaista", oli hänen reaktionsa.

Aina minä hänelle kuskaan välipalaa ym, kun touhuaa ulkohommissa, mutta edelleen hän liikuttuu eväistä, jotka tuodaan "työmaalle".

Yhdessä ollaan oltu vuodesta 1981.

Vierailija
4/9 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaavaisuus, kosketus ja katsekontakti. Puhutaan paljon ja ollaan aidosti kiinnostuneita toisistamme.

Vierailija
5/9 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä mitenkään. Ei yhtään mitenkään.

Vierailija
6/9 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just äsken meinasi tulla tippa linssiin, kun rupesin saunan jälkeen harjaamaan hiuksia ja huomasin, että mies oli puhdistanut irtohiukset harjasta. Tuolleen se aina huomioi, pienillä jutuilla, joissa mää oon huono. En muista laittaa uutta vessapaperirullaa hollille entisen loputtua, mies laittaa, vaikka itsellään ei olisi tarvetta, kun minä en ylety ottamaan sitä kaapista kesken istunnon, mies ylettyy.

Joka päivä sanoo rakastavansa, kehuu, tuo mulle ylläreitä, jakaa mun arjen vastuuni ja jaksaa joka ilta hieroa mun jalkapohjia. Rakastan sitä miestä, ja mun pitäisi oppia huomioimaan häntä paremmin vastapainoksi.

Vierailija
7/9 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään yhdessä kävelylenkillä päivittäin. Tänään käveltiin käsi kädessä. Aika usein muutenkin vaikka kauppakeskuksessakin. Yhdessä 15v. Mies hoitaa laskujen maksut/vakuutukset yms asiat koska mä en pidä/ressaan niistä. Minä vastaavasti lasten asiat suurimmaksi osin. Mies saattaa myös siivota aamupäivällä jos menee iltaan ja mä töissä. Ettei mun tarvii illalla/vapaapäivänä siivota. On se ihana. Mä teen sen mieli ruokaa ja ostan jotain herkkua.

Vierailija
8/9 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käydään yhdessä kävelylenkillä päivittäin. Tänään käveltiin käsi kädessä. Aika usein muutenkin vaikka kauppakeskuksessakin. Yhdessä 15v. Mies hoitaa laskujen maksut/vakuutukset yms asiat koska mä en pidä/ressaan niistä. Minä vastaavasti lasten asiat suurimmaksi osin. Mies saattaa myös siivota aamupäivällä jos menee iltaan ja mä töissä. Ettei mun tarvii illalla/vapaapäivänä siivota. On se ihana. Mä teen sen mieli ruokaa ja ostan jotain herkkua.

ja se myös välillä yllättää mut laittamalla ruokaa tai leipomalla jotain. Muistaa kaikki merkkipäivät, saan kukkia ja kakkua. Sitä unohtaa nää jutut mut kun miettii niin paljonhan sitä huomiota saa arjessa kuitenkin:)

Vierailija
9/9 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pienillä jutuilla. Jos esim minä nousen aamulla ensin, laitan myös miehelle teeveden kiehumaan (itse juon kahvia). Jos sanon vaikka leipovani myöhemmin päivällä jotain, mies jossain vaiheessa pyytämättä siirtää kaapin ylähyllyltä tarvittavia kippoja/astioita (siis jotka harvoin käytössä ja siksi korkealla) keittiön tasolle ettei minun tarvitse kiipeillä hakemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi