Mun kaikki mieheni sairastuu vakavasti
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Se on sattumaa ja sun hillittömän huonoa tuuria. Sun syytä se ei ole.
Toivottavasti miehesi paranee! (Oletan siis avauksesi perusteella, että sulla on nyt suhde, ja olet hiljattain kuullut hänen sairaudestaan).
Kiitos sanoistasi. Minäkin toivon että mieheni paranee.
Aika moni nykyään sairastuu vakavasti jossain elämänsä vaiheessa. Syöpäänkin jo sairastuu joka kolmas suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta miestä sinulla on?
Yksi tietysti. Tämä on mun toinen aviomieheni. Ekan olen hautaan saattanut. .
Oletko jotenkin myrkyllinen persoonaa tai ovatko miesten elintavat huonolla tolalla? Tosin sairastua voi ja monesti sairastuukin, vaikka olisi elänyt terveellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin myrkyllinen persoonaa tai ovatko miesten elintavat huonolla tolalla? Tosin sairastua voi ja monesti sairastuukin, vaikka olisi elänyt terveellisesti.
Ihan on kummallakin olleet terveet elämäntavat enkä ole myrkyllinen persoona. En vaan voi tajuta tätä.
Ei se ole sun syytä, vaan ehkä se sitten on hillittömän huonoa tuuria kuten tuolla joku kirjoitti. Minulta kuoli ensin miesystävä syöpään. Myöhemmin menin naimisiin kahdesti. Molemmat miehet kuolivat sydäninfarktiin kotona. Toivottavasti sinun miehesi paranee.
Vierailija kirjoitti:
Mihin sairauksiin?
Eturauhassyöpiin, ovat olleet 70-90-vuotiaita kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Mihin sairauksiin?
Ekalla oli krooninen polyradikuliitti ja ms-tauti. Tällä toisella tuli yhtäkkiä aivoinfarktin oireita ja on sairaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sairauksiin?
Eturauhassyöpiin, ovat olleet 70-90-vuotiaita kaikki.
No niin, tuossahan se syy selvisi. Seksin puute. Mies kuolee eturauhassyöpään jos ei saa seksiä.
Minkä ikäinen itse olet?
Ei ole. Se on sattumaa ja sun hillittömän huonoa tuuria. Sun syytä se ei ole.
Toivottavasti miehesi paranee! (Oletan siis avauksesi perusteella, että sulla on nyt suhde, ja olet hiljattain kuullut hänen sairaudestaan).