Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia välittää exästä?

Vierailija
08.04.2017 |

Olen huomannut että mieheni ja hänen sukulaisensa välittävät miehen exästä. Kysellään kuulumiset,käydään kahvilla, pidetään exän lasta sylissä (siis exän ja hänen nykyisen miehensä lasta), ja autetaan kaikessa. Vaikka miehellä ja hänen exällään onkin yhteisiä lapsia, ei mun mielestä kuuluis olla noin läheisissä väleissä. Korkeintaan moikata joskus. Mitäs mieltä te olette?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haittaa siitä on? Minä olen itsekin hyvissä väleissä exäni kanssa. Vaikka rakkaus kuoli puolin ja toisin jo ajat sitten, ystävyys säilyi. Eikä se ole ongelma uudelle puolisolleni.

Vierailija
2/3 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kannalta paras kun vanhemmat ja sukulaiset on hyvissä väleissä vaikka oliskin eksä.. harvinaista mutta ihailtavaa jos noin on.

Liian usein sukulaisetkin eroaa eksästä vaikka ennen eroa ollut hyvät välit..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun itsetunto ja muut palikat elämässä on kohdallaan, niin tällaiseen on varaa. Jotkut ovat sinut elämänsä ja valintojensa kanssa. Mietippä nyt kun vaihtoehtona on riitaiset ja tappelevat eksät, jotka eivät välttämättä kiusaallaan maksa elareita tai tapaa lapsia. Itse olen pitänyt jonkinlaisena hyvän miehen kriteerinä, että tulee toimeen eksänsä kanssa. Kuten itsekin tulen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän