Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voxra lääke - kokemuksia?

Vierailija
08.04.2017 |

Kertokaa!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ ei maistunut ruoka, juoma, eikä tupakki

- meinasin tappaa itseni, järkyttävät pelkotilat ja harhat

Vierailija
2/13 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vit..? Oliko sulla jotain psykoottisuutta tms muutenkin, vai johtuiko täysin pelkästä lääkkeestä? :O

Ei s*atana.. en tiedä uskallanko enää syödä tätä!?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vit..? Oliko sulla jotain psykoottisuutta tms muutenkin, vai johtuiko täysin pelkästä lääkkeestä? :O

ap

Uskallat syödä. Minulla on myös voxra käytössä ja ollut hyvä lääke. Hieman on huonontunut unen laatu ja ahdistuneisuus lisääntyi 300 mg:n annostuksella, joten laskettiin 150 mg:aan. Minulla on aikaisempaa enemmän energiaa voxran ansiosta.

Vierailija
4/13 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä käytetään paljon myös adhd.n hoitoon

Vierailija
5/13 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voxra on erinomainen lääke masennukseen, mutta jos siihen liittyy unettomuutta ja/tai ahdistusta, niin voi olla ettei Voxra sovi.

Vierailija
6/13 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt syönyt reilun viikon Voxraa, kun aiempi lääke ei tehonnut. Ei nyt mitään huikeita muutoksia ole tapahtunut, mutta yöunet meinaa loppua jo siinä neljän, viiden aikaan aamuyöllä. Lisäksi ahdistus ja itkukohtaukset on helpottaneet. Ehkä pientä päänsärkyä on nyt ollut lähes päivittäin, mutta muita sivuvaikutuksia en ole huomannut. 

Toivon että energisyyskin tulee vielä ajan kanssa. 

Nettiä ei tosiaankaan kannattaisi lukea, kun miettii jonkun lääkityksen aloittamista. Luin itsekin, ja olin entistä enemmän ahdistunut, mutta  mun olo oli niin kurja että oli ihan pakko uskaltautua kokeilemaan lääkehoitoa. Vaikka ensimmäinen lääke ei tehonnut niin kuin toivoin, olen silti onnellinen että uskalsin kokeilla, kaikista niistä kauhukertomuksista huolimatta. Joskus se lääkehoito on ainoa vaihtoehto, jos ei halua vielä kuolla. 

Tsemppiä ap ja muutkin, jotka miettivät psyykelääkkeen aloittamista. Kannattaa olla rohkea ja ottaa apu vastaan eikä kuunnella nettitrolleja. 

Vierailija
7/13 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin tupakoinnin lopettamiseen. Ei tehnyt mieli tupakkaa, alkoholia eikä oikein ruokaakaan. Toisinaan tuli epätodellinen, "pumpulimainen" olo, jonka takia lopetin käytön.

Vierailija
8/13 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt Voxraa muutaman kuukauden ensin 150 mg:n ja nyt 300 mg:n annoksella. Aluksi oli pirullista. Kuvotti aika reippaasti. Tottumiseen meni enemmän aikaa kuin aikaisempiin sielunasperiineihin. Surullista tässä on se, että vaikutus ei ole kovin kummoinen. Nytkin masentaa, joskin keskittymiskykyni on parantunut sen verran, että jaksan taas lukea kirjoja. Johtuuko se sitten lääkkeestä vai mistä...

Nämä tropit on siitä hankalia, että vaikutukset vaihtelevat yksilöittäin.

Vierailija
9/13 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei ollut koskaan psykoottisuutta. Kaiken taustalla asperger ja siitä seurannut masennus, kun en ole suoriutunut elämässä muiden tavoin. Kokeiltiin ssri-lääkkeitä ensin, sitten selvisi etten olisi saanut näitä edes syödä. Joku herkkyys myös lääkkeille. Voxra siis aivan liian vahva itselle ja sitähän ei voi puolittaa tms. Toisille loistava lääke, harmittaa ettei itselle sopinut.

Vierailija
10/13 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voxra on erinomainen lääke masennukseen, mutta jos siihen liittyy unettomuutta ja/tai ahdistusta, niin voi olla ettei Voxra sovi.

Voxraa nyt parisen viikkoa syöneenä, niin tuntuu ettei oo mun juttu.

Nyt nähnyt painajaisia ja unenlaatu ollut tosi huonoa.

Vierailija
11/13 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt Voxraa masennuksen hoitoon neljä vuotta. Lukuisien lääkekokeilujen jälkeen päädyttiin siihen, vähiten sivuoireita tästä tuli kuin muista. Uni jää tosiaan aika lyhyeksi, mutta ei ole ollut ylitsepääsemätön ongelma. Sen muistan, että voxraan tottuminen kesti monta viikkoa, ja varsinainen vaikutus taisi alkaa myöskin vasta noin 5-6 viikon käytön jälkeen. Ilman muuta lääke jota kannattaa kärsivällisesti kokeilla jos lääkityksen tarvitsee. Vakavasta masennuksesta lähes toipuneena kannustaisin kuitenkin kohtalotovereita ulkoilemaan metsässä, etsimään hyvän terapeutin ja syömään säännöllisesti, näistä onminulle ollut ehkä vielä enemmän apua kuin lääkkeistä.

Vierailija
12/13 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä käytössä Voxra nyt... neljättä tai viidettä vuotta putkeen. Unen laatu on noin yleisesti ottaen heikompaa ja ahdistus sekä noi aiemminkin mainitut pelkotilat kuuluu kans pakettiin.

Plussapuolina tosiaankin toimii masennukseen, oon jotenkin toimintakykyisempi ja aikaansaavampi sekä hillitsee tosiaan syömishimoja eikä röökiäkää oo tehny pariin vuoteen mieli.

Välillä häirii ihan huolella noi negatiiviset vaikutukset, mut toisaalta noi hyödyt koen just ja just niin tarpeellisiks et tällä on sit menty. Tätä ennen kokeiltiin eri lääkkeitä noin 10 vuotta ja tää on näköjään se mikä mulle käy vähiten huonosti. :D

Vierailija
13/13 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tätä tarjota heti ensimmäisenä lääkkeenä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan