Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äänestän persuja - mitä olet mieltä?

Vierailija
08.04.2017 |

Niin, mitäs olet mieltä asiasta?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä että siitä vaan.

Vierailija
2/19 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että kaikkia voi kusettaa kerran, joitain voi näköjään kusettaa uudestaan ja uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on siihen oikein ja se on sinun asia. Todellisuudessa en voi tietää äänestätkö persuja vai et, koska asia on vaalisalaisuus, mutta uskon sinua kun sanot niin.

Vierailija
4/19 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että valovuosien päässä ovat ajatusmaailmamme toisistaan, mutta ketä se kiinnostaa ;)

Vierailija
5/19 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaat ajatella ja se on hyvä.

Vierailija
6/19 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä teko!

Vierailija
7/19 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyvä påuolue, mutta ne muut on kökömpiä :(

-

On siinä äänestäjillä valisemista, kun p-kasoista pitää valkata. 

Vierailija
8/19 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänmaa merkitsee sinulle selvästi jotain. Hienoa, kun ei tarvitse hävetä olla suomalainen eikä perussuomalainen. Minäkin äänestän! Mukavaa viikonloppua ja jytkytellään huomenna =)

Vierailija
9/19 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä persut aikoo tehdä sinun kuntasi asioiden eteen? Mitä olen persujen vaalimainontaa seurannut niin moni persuehdokas ei vaikuta tietävän millaisista asioista kunnanvaltuustossa päätetään. Ei esimerkiksi maahanmuutosta.

Vierailija
10/19 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion kans. Mauno Vanhala Jyväskylässä Perussuomalaisista on oma ehdokkaani. Entinen Keskussairaalan ylilääkäri (ennenkuin kaikki tuomitsette minut sivistymättömäksi). Ja kyllä olen maisterismies minäkin, vaimoni suositteli sairaanhoitaja kun on... Pysyy muorikin tyytyväisenä

Vierailija
11/19 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti hyväsyt sen, että pidän sinua hiukan yksinkertaisena.

Vierailija
12/19 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä että kaikkia voi kusettaa kerran, joitain voi näköjään kusettaa uudestaan ja uudestaan.

Kepu, Vanhanen, Väyrynen, Sipilä...

Vierailija
13/19 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

BhMvX kirjoitti:

Mä aion kans. Mauno Vanhala Jyväskylässä Perussuomalaisista on oma ehdokkaani. Entinen Keskussairaalan ylilääkäri (ennenkuin kaikki tuomitsette minut sivistymättömäksi). Ja kyllä olen maisterismies minäkin, vaimoni suositteli sairaanhoitaja kun on... Pysyy muorikin tyytyväisenä

Äänestin Vanhalaa viime eduskuntavaaleissa, harmi kun ei päässyt läpi

Vierailija
14/19 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeaikaisten tapahtumien valossa persujen äänestäminen on fiksu teko.

Vierailija
15/19 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sinun oikeutesi. Ja hyvä jos se on sellainen puolue, johon uskot. Itse en usko yhdenkään valtapuolueen ajavan asioita kansan hyväksi. Olishan se hienoa, jos suurmoskeija saadaan torpattua kokonaan. Ennemmin guggenheim, vaikka en sitäkään halua tänne.

Vierailija
16/19 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että jokaisella on oikeus valita ehdokkaansa. Hienoa että ylipäänsä äänestit! Vaikka en äänestä persuja olen valmis tekemään kaikkeni, että sinä saat äänestää heitä. Eläköön demokratia!

Vierailija
17/19 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Eduskuntavaaleissa persut lupasivat, että jos pääsevät hallitukseen, maahanmuutto loppuu- Miten kävi? Suomeen tuli yli 35.000 laitonta maahanmuuttajaa vuodessa. Voit verrata vaikka edelliseen hallitukseen, jolloin tulijoita oli alle 2000 vuodessa.

Vierailija
18/19 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kunhan et äänestä Vihreitä, se on tärkeintä.

Vierailija
19/19 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Eduskuntavaaleissa persut lupasivat, että jos pääsevät hallitukseen, maahanmuutto loppuu- Miten kävi? Suomeen tuli yli 35.000 laitonta maahanmuuttajaa vuodessa. Voit verrata vaikka edelliseen hallitukseen, jolloin tulijoita oli alle 2000 vuodessa.

Jos olet jossain nähnyt jonkun vakuuttavan, että maahanmuutto loppuu kokonaan, niin olet joko nähnyt harhoja tai harhaisen ehdokkaan. Voit myös miettiä mikä olisi nykytilanne, jos vihervasemmisto olisi ollut vallassa. Jos kuvittelet että maahantulijoiden määrä johtuisi jotenkin täkäläisen hallituksen koostumuksesta, niin olet todella pahasti pihalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi