Äänestän persuja - mitä olet mieltä?
Kommentit (19)
Sitä että kaikkia voi kusettaa kerran, joitain voi näköjään kusettaa uudestaan ja uudestaan.
Sinulla on siihen oikein ja se on sinun asia. Todellisuudessa en voi tietää äänestätkö persuja vai et, koska asia on vaalisalaisuus, mutta uskon sinua kun sanot niin.
Olen sitä mieltä, että valovuosien päässä ovat ajatusmaailmamme toisistaan, mutta ketä se kiinnostaa ;)
Ei ole hyvä påuolue, mutta ne muut on kökömpiä :(
-
On siinä äänestäjillä valisemista, kun p-kasoista pitää valkata.
Isänmaa merkitsee sinulle selvästi jotain. Hienoa, kun ei tarvitse hävetä olla suomalainen eikä perussuomalainen. Minäkin äänestän! Mukavaa viikonloppua ja jytkytellään huomenna =)
Mitä persut aikoo tehdä sinun kuntasi asioiden eteen? Mitä olen persujen vaalimainontaa seurannut niin moni persuehdokas ei vaikuta tietävän millaisista asioista kunnanvaltuustossa päätetään. Ei esimerkiksi maahanmuutosta.
Mä aion kans. Mauno Vanhala Jyväskylässä Perussuomalaisista on oma ehdokkaani. Entinen Keskussairaalan ylilääkäri (ennenkuin kaikki tuomitsette minut sivistymättömäksi). Ja kyllä olen maisterismies minäkin, vaimoni suositteli sairaanhoitaja kun on... Pysyy muorikin tyytyväisenä
Toivottavasti hyväsyt sen, että pidän sinua hiukan yksinkertaisena.
Vierailija kirjoitti:
Sitä että kaikkia voi kusettaa kerran, joitain voi näköjään kusettaa uudestaan ja uudestaan.
Kepu, Vanhanen, Väyrynen, Sipilä...
BhMvX kirjoitti:
Mä aion kans. Mauno Vanhala Jyväskylässä Perussuomalaisista on oma ehdokkaani. Entinen Keskussairaalan ylilääkäri (ennenkuin kaikki tuomitsette minut sivistymättömäksi). Ja kyllä olen maisterismies minäkin, vaimoni suositteli sairaanhoitaja kun on... Pysyy muorikin tyytyväisenä
Äänestin Vanhalaa viime eduskuntavaaleissa, harmi kun ei päässyt läpi
Vierailija kirjoitti:
Viimeaikaisten tapahtumien valossa persujen äänestäminen on fiksu teko.
Se on sinun oikeutesi. Ja hyvä jos se on sellainen puolue, johon uskot. Itse en usko yhdenkään valtapuolueen ajavan asioita kansan hyväksi. Olishan se hienoa, jos suurmoskeija saadaan torpattua kokonaan. Ennemmin guggenheim, vaikka en sitäkään halua tänne.
Ajattelen, että jokaisella on oikeus valita ehdokkaansa. Hienoa että ylipäänsä äänestit! Vaikka en äänestä persuja olen valmis tekemään kaikkeni, että sinä saat äänestää heitä. Eläköön demokratia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Eduskuntavaaleissa persut lupasivat, että jos pääsevät hallitukseen, maahanmuutto loppuu- Miten kävi? Suomeen tuli yli 35.000 laitonta maahanmuuttajaa vuodessa. Voit verrata vaikka edelliseen hallitukseen, jolloin tulijoita oli alle 2000 vuodessa.
No kunhan et äänestä Vihreitä, se on tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Eduskuntavaaleissa persut lupasivat, että jos pääsevät hallitukseen, maahanmuutto loppuu- Miten kävi? Suomeen tuli yli 35.000 laitonta maahanmuuttajaa vuodessa. Voit verrata vaikka edelliseen hallitukseen, jolloin tulijoita oli alle 2000 vuodessa.
Jos olet jossain nähnyt jonkun vakuuttavan, että maahanmuutto loppuu kokonaan, niin olet joko nähnyt harhoja tai harhaisen ehdokkaan. Voit myös miettiä mikä olisi nykytilanne, jos vihervasemmisto olisi ollut vallassa. Jos kuvittelet että maahantulijoiden määrä johtuisi jotenkin täkäläisen hallituksen koostumuksesta, niin olet todella pahasti pihalla.
Sitä mieltä että siitä vaan.