Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikään ei tuota minulle suurempaa iloa kuin se, että kuulen lasteni elävän totuudessa. (päivän sana)

Vierailija
08.04.2017 |

Mikään ei tuota minulle suurempaa iloa kuin se, että kuulen lasteni elävän totuudessa.
3 Joh. 1:4

On vain yksi evankeliumi, vaikka enkeli taivaasta muuta kertoisi. Totuus on yksi, niin kuin Jumalakin on yksi. Ei ole monta totuutta Jeesuksesta, Raamatusta, pelastuksesta tai sakramenteista, vaan vain yksi. Ajatus, että erilaiset toisensa pois sulkevat näkemykset olisivat jotenkin mystisesti samaan aikaan totta, on modernin maailman keksintöä. Jeesuksen rukous, että apostolisen todistuksen uskovat olisivat yhtä, tarkoittaa sitä, että Jeesuksen seuraajat olisivat niin lähellä Jeesusta, että he Pyhässä Hengessä näkisivät saman Jumalan sanasta nousevan totuuden. Sama oppi, sama into, sama elämä. Yksi Herra, yksi mieli, yksi usko. Mitä lähempänä eletään Herraa, sitä yhteneväisemmin nähdään yksi totuus: ”Kun minä olen heissä ja sinä olet minussa, he ovat täydellisesti yhtä”, Jeesus sanoi. Utopistisin kuva yhteydestä on sittenkin realistisin. Siitäkin huolimatta, että sen toteutumisen mahdollisuudet nähtäisiin vähäisemmäksi kuin totuuksien kompromissien tiellä.

http://www.sro.fi/paivan-sana

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi