Onko vaarallista? Olen unohtanut tv-sarjat mitä katsoin vuosia sitten!?
Muistan kyllä näyttelijät ja jotain siis tietty juonesta ja mitä siinä tapahtuu, mutta todella heikosti.
Esim. pari vuotta sitten katsotut sarjat, ja myöskin 1 sarja mitä olen katsonut tyyliin yli vuoden ajan ja nyt tullut kuukausien tauko, niin en vain pysty muistamaan, että mitä on viimeksi tapahtunut viimeisimmissä tuotantokausissa, enkä osaa yhdistellä tapahtumia tiettyihin kausiin.
Olen katsonut aina kaikki sarjat putkeen, tyyliin monta jaksoa kerralla melkeinpä joka päivä.
Mutta mistä tämä johtuu? Myös menneisyys tuntuu olevan vähän sumuista? Onko ihan normaalia? Miten teidän omalla kohdalla?
Voisko joku selittää jos tietää? Kiitti!
21v ikää btw
Kommentit (7)
Ei vaan nyt ihan oikeasti, tämä häiritsee mua tosi paljon.. Kaipaisin jotain neuvoa nyt.
Ap
Katsot sarjoja tappaaksesi aikaa. Mikäli sarjat oikeasti kiinnostaisivat sinua, niin muistaisit niistä enemmän.
En näe asiassa mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Katsot sarjoja tappaaksesi aikaa. Mikäli sarjat oikeasti kiinnostaisivat sinua, niin muistaisit niistä enemmän.
Siis tottakai ne kiinnosti mua, kaikki sarjat mitä olen katsonut, on aivan hemmetin hyviä. Ei ole siitä kiinni!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tottakai ne kiinnosti mua, kaikki sarjat mitä olen katsonut, on aivan hemmetin hyviä. Ei ole siitä kiinni!
Ap
No sitten syynä on ensimmäisen vastaajan mainitsema aivojen mätäneminen. Kannattaa käyttää öisin korvatulppia, jotta aivot eivät valu tyynylle.
Vittu täällä on kyllä vajaata porukkaa, huhhuh..
Syöpää koko foorumi
Ap
Sinun aivosi vain ovat mätänemässä kaikesta passiivisesta ruudun tuijottelusta. Ei sen kummempaa.