Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät pysty enää uskomaan oikeaan rakastumiseen/ suhteeseen?

Vierailija
08.04.2017 |

Minua on lähinnä käytetty hyväksi, kusetettu suuntaan ja toiseen, ja pidetty mitättömänä nollana. Kaiken kokemani jälkeen olen pikkuhiljaa vajonnut jatkuvaan masennukseen. En usko enää, että voin koskaan luottaa kehenkään tai että uskaltaisin enää rakastua. Itsetuntokin on historiaa, en usko itsekään enää olevani minkään arvoinen. Jokin turhake ja leikkikalu.

En oikeastaan käsitä, miten jotkut ihmiset kykenevät löytämään jonkun ja muodostavat jonkun pidemmänkin suhteen. Niin paljon olen pettämistä nähnyt (sitä näkee joka paikassa), että en tajua miten jotkut vielä kuvittelevat oman suhteensa olevan jokin puhtoinen, rakkaudentäyteinen prinsessatarina. Ylipäätään en käsitä miten joku voi kuvitella, että jokin miehen ja naisen välinen rakkaus olisi muka todellista.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset viehättyvät kerta toisensa jälkeen ominaisuuksista, jotka eivät ole hyväksi pitkää parisuhdetta ajatellen. 

Vierailija
2/18 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskon rakkauteen ja onnistuneisiin suhteisiin, kun näen sitä tapahtuvan kaiken aikaa kaikkialla ympärilläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sverige har tillfälliga gränskontroller

Svensk polis kontrollerar personer som vill resa in i Sverige från andra Schengenländer vid vissa gränsövergångsställen. Det påverkar inte rätten och möjligheten att söka asyl.

Kontroller görs:

genom stickprov utifrån slumpmässigt urval eller

då det finns en konkret anledning.

Du som vill resa in i Sverige ska kunna styrka din rätt att vistas här genom att:

ha uppehållstillstånd i Sverige eller

vara medborgare i Schengen.

Du som inte kan visa att du har rätt att vistas i Sverige kan, om du vill, söka asyl. Det gör du hos Migrationsverket. Har du inte rätt att vistas i Sverige och inte vill söka asyl utreds du av polisen. Polisen avgör då om du ska direktavvisas eller tas i förvar.

Medborgare i Sverige eller annat nordiskt land

Du behöver inte ha med dig pass eller nationellt id-kort men måste kunna visa att du är medborgare i ett nordiskt land med hjälp av till exempel körkort.

Icke nordisk medborgare

Du behöver ha pass eller nationellt id-kort. Ett nationellt id-kort är en särskild id-handling som utfärdas av ansvarig myndighet i respektive EU-land. Har du uppehållstillstånd i ett EU-land måste du kunna styrka både din identitet och ditt uppehållstillstånd.

Vierailija
4/18 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että pitkissä suhteissa aina petetään jos tulee mahdollisuus. Ainakin omien tuttavien. uskollisuus on todella harvinaista.

Nytkin tuttu mies jolla on avopuoliso yrittää iskeä minua. Olen sinkku. Avoliitossa olevilla kavereilla on sivusuhteita naimisissa olevien perheellisen miesten kanssa.

Olen itse sellainen että jos suhteeseen ryhdyn niin eroan ennemmin kuin petän. Tai sitten sovitaan että ln lupa käydä vieraissa. Kukaan mies ei ole suostunut avoimeen suhteeseen mutta on silti pettänyt minua.

Vierailija
5/18 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä maailma muuttuu ja käsitykset rakkaudesta sen mukana. Onko se oikeasti niin kamala asia, jos kumppanin kikkeli käy vieraassa pimpissä tai päinvastoin? Tuntevatko ihmiset oikeasti mustasukkaisuutta ja omistushalua vai onko meidät ehdollistettu tuntemaan niin? Voisiko syvää ja hyvää rakkautta olla monenkin ihmisen suuntaan samaan aikaan?

Vierailija
6/18 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miten kohtelet itseäsi, heijastuu myös muihin ihmissuhteisiin. Älä anna itseäsi kohdeltavan huonosti. Omat ajatukset luovat todellisuutesi. Tosirakkautta on olemassa<3

Vierailija
7/18 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä uskon rakkauteen ja onnistuneisiin suhteisiin, kun näen sitä tapahtuvan kaiken aikaa kaikkialla ympärilläni.

Tai luulet näkeväsi. Sinäkään et näe sitä totuutta mitä sinulle ei näytetä.

Vierailija
8/18 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole rauhassa kyyninen ja anna mun kokea maailma kuten sen koen, kiitos.

Vierailija
9/18 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne. Oikeastaan pidän rakastumista jonkinlaisena höpsähtämisenä, en usko että itse voisin rakastua keneenkään. Toki voisin asettua jonkun kanssa yhteen välttääkseni yksinolon mutta en tiedä jaksaisinko sellaistakaan pitemmän päälle. Pitäisi varmaankin vain panostaa omiin harrastuksiin ja unohtaa nää suhdehommat ihan kokonaan.

Vierailija
10/18 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 45v ja en usko enää. Joskus nuorempana vielä uskoin ja luotin. Ajattelin, että rakkaus on jotain kaunista ja rehellistä toisen ihmisen kunnioittamista. Rakkalleen haluisi vain hyvää.

Ensinmäinen suuri rakkaus päättyi miehen pettämiseen. Lisäksi sain klamydian, jonka uskon olleen syynä että oli myöhemmin hankala tulla raskaaksi. Itseäni voin syyttää siitä, että olen ehkä aina ihastunut vääriin ihmisiin.

Mutta jotenkin tietyntyyppiset hakeutuvat seuraani. Olen välinpitämätön ja lopulta saavat minut rakastumaan itseensä. Sitten voikin muuttua mies siaksi.

En enää ikinä ole vakavassa suhteessa kenenkään kanssa, kun pääsen paljon surua ja pahaa mieltä aiheuttaneesta aviomiehestäni eroon. Mutta ei, hän pettää ja sitten ei mitenkään suostu eroamaan. Hän ei suostu lähtemään. Eli mun pitäisi hajottaa teinien elämä muuttamalla. Lapset eivät ole syyllisiä mihinkään.

Vierailija
11/18 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/18 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luin, et ihminen voi rakastua vaan kolme kertaa. Mulla on tainnu tulla se täyteen.

Vierailija
13/18 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, että "se oikea" ei ole osunut kohdallesi. Heitä on Suomessakin satoja ja sitten tuhansia, joiden kanssa myös voisi muodostaa elinikäisen rakkauden täyttämän suhteen. Mutta sitoutumista, vastavuoroisuutta ja armollisuutta se vaatii. Paraskaan kumppani ei ole kauan sitä mikäli et itse ole valmis tekemään kaikkeasi suhteen eteen. Ja tietysti on paljonkin henkilöitä, joiden kanssa suhde ei teoriassakaan voi pitkän päälle onnistua olivatpa asenteesi ja tekosi kuinka yleviä tahansa.

Vierailija
14/18 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M41 kirjoitti:

Jostain luin, et ihminen voi rakastua vaan kolme kertaa. Mulla on tainnu tulla se täyteen.

Niin, kaikki me ihmiset ollaan tietysti samanlaisia ja kolme on juuri maaginen määrä.

Vierailija
15/18 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä maailma muuttuu ja käsitykset rakkaudesta sen mukana. Onko se oikeasti niin kamala asia, jos kumppanin kikkeli käy vieraassa pimpissä tai päinvastoin? Tuntevatko ihmiset oikeasti mustasukkaisuutta ja omistushalua vai onko meidät ehdollistettu tuntemaan niin? Voisiko syvää ja hyvää rakkautta olla monenkin ihmisen suuntaan samaan aikaan?

Ei.

Toiset eivät vaan kykene sitoutumaan, kykene asettamaan jonkun toisen etusijalle. Eli ovat liian itsekkäitä parisuhteeseen.

Vierailija
16/18 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskapuhetta ja lässynläätä joltain harlekiinikirjojen lukijalta.

Vierailija
17/18 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole rauhassa kyyninen ja anna mun kokea maailma kuten sen koen, kiitos.

Ruusunpunaisten lasien läpi? Herää todellisuuteen.

Vierailija
18/18 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisia ihmisiä hyvin kohtelevat rehelliset ihmiset ovat vähemmistö.