Pitäisikö meidän jo alkaa vaatia kunnollista tv-tarjontaa
Nämä kaikki Iholla, barchelor,temptation, yms.halpatuotannot on ihan katsojien aliarvioimista.
Kai ihmiset niitä katsoo, kun aina tulee uutta, mutta varmaan siksi ettei parempaa ole tarjolla.
Vai onko meistä vaan tullut yksinkertaisempia?
Kommentit (23)
Eikai kukaan enää oikeasti 2017-luvulla katso televisiota?
Onneksi persut pitävät hallituksessa huolen, että Ylen rahoitusta leikataan jatkossakin.
Kannattaa vaan keksiä parempaa tekemistä kuin television töllöttäminen.
No saathan aina itse valita mitä katsot.
Meillä ei katsota esim. Maikkaria enää oikeastaan ollenkaan, ei myöskään yhtäkään mainitsemistasi ohjelmista.
Katson jonkin verran näiden uusien kanavien tuotantoa, Kutonen, Frii, National Geographic.
Katsoinpa ihan huvikseen telkku.comin suosikkini tältä päivältä; Yle 1 oli 4 ohjelmaa, MTV:lla 1 (Solsidan), 5:lla 1, Kutosella 4, Friillä 2, Herolla 1, Jimillä 1, Livillä 1, NG:lla 4, subilla 1 ja Yle Teemalla 1.
Tuskin katson noita kaikkia vietän suurimman osan päivästä ulkona.
Ihan seurattavia ohjelmia sieltä tulee sopivasti, mutta se ärsyttää että Maria Veitola yökyläilee kolmella (vai vielä useammalla?) kanavalla viikon aikana vähintään kymmeneen kertaan saman tyypin luona. Sama juttu myös monen muun kanssa.
Yhden uusinnan ymmärrän jollakin tavalla, en yhtään useampaa.
En ole katsonut telkkaa joulukuun jälkeen. Tarjonta ei yksinkertaisesti enää kiinnosta. Netflix, HBO, Viaplay, Viki.com tarjoaa riittävästi viihdykettä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei katsoisi? Minä ainakin pidän television katselusta, kiva nollata välillä hömpällä ja katsoa vaikka Iholla. Itseä ei kiinnosta vastaavat vaihtoehtotekemiset, kuten (minkäänlainen) pelaaminen, elokuvat tai lehdet.
Mitä sinä sitten vapaa-ajallasi teet?
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut telkkaa joulukuun jälkeen. Tarjonta ei yksinkertaisesti enää kiinnosta. Netflix, HBO, Viaplay, Viki.com tarjoaa riittävästi viihdykettä.
Tämä on mielenkiintoin ilmiö että Suitsin katsominen Netflixistä (televisiolaitteella :D) on jotain hyväksyttyä tekemistä mutta kun joku katsoo samaa Pukumiehet-ohjelmaa Maikkarilta niin voi että kun se henkilö tuhlaa elämänsä TELEVISION katseluun😲
Vierailija kirjoitti:
Nämä kaikki Iholla, barchelor,temptation, yms.halpatuotannot on ihan katsojien aliarvioimista.
Kai ihmiset niitä katsoo, kun aina tulee uutta, mutta varmaan siksi ettei parempaa ole tarjolla.
Kanavat näyttävät sitä mikä ihmisiä kiinnostaa. Ihmisiä kiinnostaa toi tosi-tv valitettavasti.
Onneksi edes Teema näyttää jotain asiaohjelmaakin.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en tajua miten joku voi katsella leffoja ilta toisensa perään ja vielä maksaa siitä erikseen kun ilmaisiatv-kanaviakin on vaikka kuinka. Elämässä on niin paljon muutakin tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mielenkiintoin ilmiö että Suitsin katsominen Netflixistä (televisiolaitteella :D) on jotain hyväksyttyä tekemistä mutta kun joku katsoo samaa Pukumiehet-ohjelmaa Maikkarilta niin voi että kun se henkilö tuhlaa elämänsä TELEVISION katseluun😲
Missä kohtaa viestiäni olen kritisoinut telkun katselua? Pointti oli se, että telkusta tulevat peruskanavat eivät tarjoa minua kiinnostavaa ohjelmaa. Siksi olen siirtynyt mainitsemiini palveluihin kun haluan jotain katseltavaa.
Vierailija kirjoitti:
No saathan aina itse valita mitä katsot.
Meillä ei katsota esim. Maikkaria enää oikeastaan ollenkaan, ei myöskään yhtäkään mainitsemistasi ohjelmista.
Katson jonkin verran näiden uusien kanavien tuotantoa, Kutonen, Frii, National Geographic.
Katsoinpa ihan huvikseen telkku.comin suosikkini tältä päivältä; Yle 1 oli 4 ohjelmaa, MTV:lla 1 (Solsidan), 5:lla 1, Kutosella 4, Friillä 2, Herolla 1, Jimillä 1, Livillä 1, NG:lla 4, subilla 1 ja Yle Teemalla 1.
Tuskin katson noita kaikkia vietän suurimman osan päivästä ulkona.
Sama täällä, Maikkari tiputettu katsottavien kanavien listalta kokonaan veks. Pisteohjelmia tulee katsottua eri kanavilta, lähinnä asiaohjelmaa. Ainuttakaan sarjaa en jaksa katsella enkä sataan kertaa jo näytettyja leffoja. Friin ja Heron tarjontaankaan en ole tutustunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei katsoisi? Minä ainakin pidän television katselusta, kiva nollata välillä hömpällä ja katsoa vaikka Iholla. Itseä ei kiinnosta vastaavat vaihtoehtotekemiset, kuten (minkäänlainen) pelaaminen, elokuvat tai lehdet.
Mitä sinä sitten vapaa-ajallasi teet?
Kyllä tv on nytkin päällä ja viihdettä tulee, mutta normaaleja tv-kanavia en ole katsonut moneen vuoteen. On paljon palveluita, joissa saa valita mitä katsoo ilman mitään mainoksia. Tai vaihtoehtoisesti voi ladata tietyt ohjelmat ja leffat katsottavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanavat näyttävät sitä mikä ihmisiä kiinnostaa. Ihmisiä kiinnostaa toi tosi-tv valitettavasti.
eli ihmiset ovat pinnallisia ja yksinkertaisempia nykyään?
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Netflix on nykyään tosi turha. Sarjoihin ei ilmesty uusia jaksoja.
Pitäisi. Onneksi Yle ei ihan hirveästi tositeeveetä näytä, mutta uusintojen uusinnoista pitäisi kyllä päästä. Enkä myöskään jaksaisi katsoa joka päivä Norjaa ristiin rastiin ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en tajua miten joku voi katsella leffoja ilta toisensa perään ja vielä maksaa siitä erikseen kun ilmaisiatv-kanaviakin on vaikka kuinka. Elämässä on niin paljon muutakin tekemistä.
Netflixissä on paljon muutakin kuin leffoja. Dokkareita ja sarjoja löytyy myös. Ja realityä. Se on kätevä jos haluaa katsoa putkeen jotakin. Ei tarvitse odottaa seuraavaa jaksoa:) Katson kyllä tvtä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa viestiäni olen kritisoinut telkun katselua? Pointti oli se, että telkusta tulevat peruskanavat eivät tarjoa minua kiinnostavaa ohjelmaa. Siksi olen siirtynyt mainitsemiini palveluihin kun haluan jotain katseltavaa.
Sanoit ettet ole telkkaa katsonut joulukuun jälkeen mutta samassa lauseessa annoit ymmärtää että ohjelmat kelpaa silti. Kanava vain on eri (oletan että jopa vastaanotin on sama koska näin kaikilla tutuillani).
Ja ilmiö sinänsä on yleinen. Ei koske vain sinua mutta monia muita. Näitä telkkarin ja sen katsojien halveksujia löytyy niin lestadiolaisista kuin Kunnon Ihmisistä jotka eivät viitsi tuhlata vapaa-aikaansa, sitten keskustellessa selviää että katsomme aivan samoja ohjelmia. Toinen ehkä pädin näytöltä monta jaksoa putkeen, minä televisiokanavalta tallennettuna monta jaksoa putkeen.
Ilmaiskanavilla jaetaan tusinaviihdettä, laatusarjat laitetaan maksullisiin palveluihin. Se on nykyaikaa.
tv on dead man walking.