Ketkä julkkikset painivat ulkonäöllisesti täysin eri sarjassa puolisonsa kanssa?
Näin eilen kaupassa pariskunnan, jossa nainen oli tyrmäävä ilmestys ja mies oli rehellisesti, noh, todella keskinkertaisen näköinen. Nainen selvästi piti itsestään ulkonäöllisesti huolta ja mies oli resuisissa vaatteissa, ylipainoinen ja muutenkin vähän reppanan oloinen. Mietin vaan onko "julkkisesimerkkejä" aiheeseen liittyen.
Kommentit (733)
Pierce itsekin jo vanha mies... Ei varmaan enää paljoa kiinnosta vaihtaa nuorempaan ja kauniimpaan.
Vierailija kirjoitti:
Lauri Tilkanen ja Pamela Tola.
Lauri on todella klassisen "kaunis", aristokraattinen luusto ja vielä karismaattinen olemus kaiken geneettisen kasvon-/ruumiinharmonian lisäksi.
Pamela taas on "vain" söpö ja nätti, sellanen naapurintyttö vailla minkäänlaista karismaa ja tyylitajua.
Ei geneettinen muotovalio, kuten miehensä.
Samaa mieltä, että ei ole mitään tyylitajua Pamelalla...
En haluaisi puhua pahaa muiden ulkonäöstä, mutta yllätyin kun googletin Tero Pitkämäen vaimon. Näyttää siltä kuin voisi olla miehen äiti. Jotenkin tuollaiset ohuet huulet ja pitkät kasvot tekee tosi vanhan näköiseksi.
Minun mielestäni Pamela Tolalla on myös jokin sisäinen, harvinainen hehku, mikä tekee hänestä suuren luokan kaunottaren.
Vierailija kirjoitti:
Krista Kosonen ja Antti Jokinen.
Kumpi kauniimpi?
On yleinen kansanhuvi haukkua komeiden julkkismiesten vaimoja rumiksi, aivan kuin se tekisi itsestä jotenkin paremman näköisen.
Vierailija kirjoitti:
Lauri on todella klassisen "kaunis", aristokraattinen luusto ja vielä karismaattinen olemus kaiken geneettisen kasvon-/ruumiinharmonian lisäksi.
Pamela taas on "vain" söpö ja nätti, sellanen naapurintyttö vailla minkäänlaista karismaa ja tyylitajua.
Pamela on just seksikäs. Hyvä pari!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritän pää punaisena miettiä paria, jossa MIES on komea ja puoliso "vähemmän viehättävä. Näitä miesmöttösiähän riittää, joilla on kauniit puolisot.
No Hugh Jackman, se Wolverinen näyttelijä. Sen vaimo on lössähtänyt isomahainen täti-ihminen. Samoin Pierce Brosnan, entinen Bond-näyttelijä. Vaimo on iso plussapallo. Molemmat miehet erittäin rakastuneen oloisia.
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/04/11/19/33126CDD00000578-0-image-a…
http://img.usmagazine.com/social/1411667819_hugh-jackman-deborra-lee-fu…
Joo pakko kyllä ihmetellä..
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni Pamela Tolalla on myös jokin sisäinen, harvinainen hehku, mikä tekee hänestä suuren luokan kaunottaren.
Pamela Tolassa on sellaista tyttömäistä maalaisromantiikkaa. Valloittava hymy ja nappisilmäinen katse, joka saa porautuu sydämen läpi ja saa polvet tutisemaan. Aurinkoinen olemus, joka säteilee onnellisuutta ja iloisuutta. Todella viehättävä nainen. Lauri Tilkanenkin on toki ihan komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei geneettinen muotovalio, kuten miehensä.Pamela on just seksikäs. Hyvä pari!
Hyvä pari voivat olla, sitähän ei ulkopuoliset tiedä.
Eikä Pamela missään nimessä mitenkään ruma tai epäseksikäs ole, ei vaan ulkoisesti yhtä "tasokas" kuin puolisonsa.
En tiedä mutta me ollaan kai tuollainen pariskunta. Mies on tosi urheilullinen ja hyvännäköinenkin, kulkee työnsä takia puku päällä tai ainakin tosi siisteissä vaatteissa. Työmatkoilla säännöllisesti esim Milanossa, sieltä kantaa itselleen merkkivaatetta. On siis myyntijohtaja kansainvälisessa yhtiössä. Mä oon kokki ja tykkään kulkea verkkareissa vapaa-ajalla, en meikkaa koskaan ja tukkakin yleensä ponnarilla. Oon myös hieman lihonnut suhteen alkoajoista, silloin painoin noin 50 kiloa, nyt 65 (olen 160 cm pitkä).
Luulen et meitä katsotaan just noin jos joku ulkopuolinen tarkkailee vaikka kaupassa. Ollaan oltu yhdessä 10 vuotta, kohta on 5-vuotis hääpäivä eikä toisen ulkonäöllä oo niin kauheesti merkitystä enää.
N34
Vierailija kirjoitti:
En tuosta tiedä mutta nyt kun uutisoitiin tuosta Peter Nymanista ja vaimosta (en ollut koskaan vaimosta kuullutkaan aiemmin) niin he näyttävät kaikin tavoin epäsuhdalta pariskunnalta ulkonäöllisesti.
Selvennä, kumpi heistä on ruma ja kumpi kaunis?
Olin itse lihava parisuhteessani tyrmäävän lääkärin kanssa (erosimme). Nyt olen laihduttanut takaisin komeisiin mittoihini ja sekös exää vituttaa.
AM Tuokko&Heiskanen ja Tangoerikamikälie&Danny:
Näillä pareilla naisen ja miehen ikäero 30v ja 50v. Ja ulkonäköero johtuu iästä. Jos vertaa Danny 25-vuotiaana ja Erikaa nyt - niin olihan D paremmannnäköinen.
En kyllä tajua näitä naisia. Vanha mies, vanha ruumis, roikkuva,löysä iho, kaljuuntuminen, vanhojen miesten koko olemus, kaikkitietvyys, katkeruus, hankaluus. Poissa kaikki ilo,spontaanius. Säälittää nää nuoret naiset. AM erityisesti, kun on lapsikin. Ei ehdi lapsi täysi-ikäiseksi, ennenkuin isästä aika jättää. Mutta Heiskasen ja Dannynkin vaikutusvalta ja suhteet jeesaa nuoria naisia , kun ovat molemmat puoliskot samalla alalla
Vierailija kirjoitti:
J-Lo:n miehet ei hääppöisiä
Joo, se Marc Anthony näyttää ihan apinalta! No se onkin ex.
Antonio Flores ja Pekka Haavisto
Marco Bjurström ja miehensä.
Nyt jo eronneet : Teuvo Loman (paksuna) & Niko ( vai mikä se oli)
Kapellimestari Hannu Lintu ja paksu miehensä