Taaperon äidin oudot vaivat...
Kysyn nyt täältäkin mikä kumma minua voisi vaivata. Reilun kuukauden kestänyt päänsärky, ei mitenkään kova mutta sellainen taka-alalla koko aika humiseva. Yleensä mun päätä ei särje juuri koskaan. Suussa on kamala metallin maku koko ajan ja se tuntuu vaan voimistuvan. Tämä maku on jo tosi häiritsevä. Välillä koko ylä kroppa menee ihan voimattomaksi, tulee ihan karmee olo. Mä ulkoiken ja lenkkeilen jne. ja hampaat ja ikenetkin on kunnossa. En kehtaa mennä lääkäriin kun pelkään että mut leimataan luulotautiseksi ja käsketään ulkoilla ja nukkua ja jumpata hartioita...
Apua, neuvoja kiitos.
/omppu
Kommentit (2)
Takaraivo päänsärky yleensä viittaa niskojen jumiutumiseen, samoin huimaava/pahoinvoiva tunne. Verenkierto häiriintynyt jumiutuneiden lihasten vuoksi. Kannatttaa ehdottomasti mennä lääkärille ja keskustella myös hänen kanssa.
Kokeilla voi fysioterapiaa, tartteet lähetteen lääkäriltä tai sitten ihan tavallista hierontaa auttaisiko.
Ensimmäisenä mulle tulee mieleen jonkun lääkkeen sivuvaikutus. Joillakin lääkkeillä , muistaakseni esim. joillain reumalääkkeillä saattaa olla tuollaisia sivuvaikutuksia.Yksi vaihtoehto on sitten kans esim. hampaiden amalgaamipaikat (jos niitä on paljon),jollekin myrkylliselle aineelle altistuminen tai vaikkapa raskaus.Joillain tulee raskauden alkuvaiheessa metallin makua suuhun ja huimaa.Että tässäpä näitä...
Toivottavasti syy löytyy :)