Suomessa on todella vähän tämännäköisiä miehiä
http://www.marquisdelannes.com/wp-content/uploads/2012/05/Baptiste-Giab…
Usein parhaimmatkaan eivät yllä tälle tasolle. Esim. Tinderissä tarjonta on todella vaatimatonta.
Kommentit (30)
Heti ruvetaan mamuttelemaan vaikka tämä mies on vain mies. Tuskin edes asuu suomessa? Tuskin siis on mamu, vaikka onkin latino. Nooh ihan sama, kaikkea ei voi saada.
On tuo vähän sellanen munanimijän näköinen, ei kyllä miehltä näytä.
N 30
Samaa mieltä. Suomessa ei pukeuduta, ollaan niin metsäläisiä. Ja moni tosiaan myös muutoinkin epäsiisti. Mutta kyseinen kuvan mies ei ole minun makuuni yhtään vaikka mallin oloinen muutoin on. Kuka tykkää mistäkin piirteistä. Minua viehättää jos on pitkä kapea kasvoinen ja iso konko nenäinen.Minulla on kotona maailman komein mies. Eikä ole fraasi vaan totta.
Minua ei puvutkaan viehätä, mutta siisti urheilullinen pukeutuminen kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
No, jos tuon näköinen olisi vielä fiksu, korkeasti koulutettu ja hyvin tienaava, uskollinen, perhekeskeinen, kotona viihtyvä, hyvin varusteltu ja erinomainen sängyssä, keskustelutaitoinen ja samat arvot kuin minulla, tekee vähintään yhtä paljon kotitöitä kuin minä, niin olisin kiinnostunut. Nyt kun miehelläni on kaikki edellä mainitut ominaisuudet, paitsi hän ei ole yhtä miesmallin näköinen kuin tuo aloituskuvan mies, niin en kyllä ihan äkkiä vaihtaisi sellaiseen jolla joku em. ominaisuuksista puuttuu, näytti hän miltä hyvänsä.
Näytäpä tämä viesti sille miekkoselle niin vaihtaa sut johonkin kauniiseen naiseen. Olet kuitenkin ihan yhtä tyhjäpää kuin exäsi uusi mallimimmi.
Musta taas tuntuu, että tinder täynnä ton näköisiä miehiä. Asut näköjään väärällä suunnalla ;)
Mitä tarkkaan ottaen tarkoitat? Etnisyyttä, tyyliä, kasvojen muotoa vai mitä?
Suomalainen nainen taas muistuttaa ulkonäöltään HoneyBooBoon mutsia ennen laihdutustaan.
Mutta Suomessa on Ville Valo. Joka nuorena oli aikamoinen pakkaus!
Muistutus:
Kovin naismainenhan tuo giovanni on.