jesper juniorin ½hintapäivistä!
tietääköhän kukaan mitä on tarjouksessa ja millä hintaa huomenna alkavissa puolihintapäivissä?
Kommentit (12)
ainakin niiden omaa mallistoa, motion wearia, alennuksessa.
tosin nyt etsin välikausihaalaria ja motion wearin väreistä en yhtään tykännyt. sen takia olisin ollut kiinnostunut että onkohan siellä reimatecciä tai jonathania alessa? ehkä jonathanista olisin kiinnostunein.
en viitsisi turhaan lähteä huomenna, kun mukaan pitäisi ottaa 2 lasta (toinen vielä rattaissa) ja kun ne kaupat on niin älyttömän ahtaita... ja kaikki ryysis on vielä yleensä siellä missä ulkovaatteet.
että jos joku tietäisi, että onko siellä niin hyviä alennuksia, että niiden takia kannattaa hetkellisesti menettää hermonsa ja hävittää lapsensa?
monta päivää nämä päivät kestävät ?
ainakin pääkaupunkiseudun jj:ssa, en tiedä onko muualla suomessa, luultavasti.
Jos joku poikkeaa Lahden JJ:ssä, niin laitatko viestiä mitä alessa, tarkoitus olis ajella, mutta kun matkaa tulee 100 km niin ei ihan turhaan viitsisi poiketa.
minä en niinku löytänyt meidän neitoselle lähes mitään. kivatin puuvilla kypärämyssyn (9e) ja tutan t-paidan ostin (hintalapussa oli 5e, luulin että siitä on vielä -50%, eikä ollut, en olisi ottanut jos olisin tiennyt). mun mielestä vauvoille oli tosi vähän mitään. tässä joitain mitä huomioin...
- vauvoille retrofrotee vaatteet (sininen, punanen, vihreä)
- viime vuoden kevätpipot
- kivatin puuvilla sormikkaita ja lapasia
- tutan lappuhaalareita vauvoille (sininen, punanen ja vielä joku väri)
- motion wearin kevät takit
- tytöille ja pojille jotain legon vaatteita (tytöille ainakin vain ihan muutama pieni koko)
- tutan trikoohousuja (kuviollisia, ei näitäkään pienille)
- tutan t-paitoja
- tytöille trikoopaitoja ja housuja (oiskohan ollut näitä julia- merkkisiä)
- loput reimatecin ja reima talvihatut 10e
lisäksi pojille oli rekillinen vaatetta, mutta eipä niitä tullut katsottua.
Pojalle ostin Motion wearin takin¨17 eurolla. Legon kesävaatteita olen ostanut muina vuosina, mutta nyt ei niitäkään ollut- no muutama kappale viime vuonna myynnissä olleita.
Oli Tutan collegehousuja tytöille ja pojille (7-9¿), Nicholas trikoopaitoja pojille (n. 5¿), jotain välikausitakkeja (ei kosteussuojattu), Espritin t-paitoja (n. 7¿) ym. tytöille, muutamia Legon trikoo-ja collegepuseroita tytöille ja pojille hinnat n. 15¿, Reimateckin talvihaalareita muutama -50% alkuperäisestä hinnasta, Jesper Juniorin omia sisävaatemerkkejä (lähinnä collegea) puoleen hintaan ja varmaan vielä jotain mihin en kiinnittänyt huomiota. Oli mielestäni paljon vähemmän vaatteita tarjouksessa kuin ennen.
.. tosiaan mitenkään ihmeellisesti ollu. Tai siis tavaraa oli tarjouksessa yllinkyllin, mutta ehkä minua ei vaan ne merkit, jotka olivat alessa sykähdyttäneet.
Lahdessa oli kyllä ainakin 98cm tytölle nättiä kevättakkia. Merkki ei jäänyt yhtään mieleen, kun oli niin vääränkokoinen :). Tartti mukaan Finnwearin Nalle Puh-uikkarit -50%.
Pari Legon paitaa ostin pojalle talteen. Muu ei houkuttanut.
että ei ihan taida olla JJ:n oma merkki, sillä olen ostanut kivoja motion wearin lasten sisävaatteita Espanjasta... Olisikohan JJ sen merkin maahantuoja?
ei mielestäni mitään ihmeellistä ollut eilen. Mukaan lähti vain Motion wear välikausirukkaset. En menisi kauempaa sinne.
En oo ennemmin käyny, mutta huomeena meinasin lähteä. Tulee sellanen päivän reissu, kun vähän kauempaa ajelen. Kertokaa te jotka aiemmin olette käyneet niissä?