olen perheellinen ja rakastunut mieheen, jota en tunne
Mitä mun pitäisi tehdä? En saa häntä mielestäni.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te muut joilla sama tilanne kestätte? Odotatteko että aika kuluu ja tunne häviää. Mietin että kertoisinko miehelleni. En tiedä onko hän minulle se oikea.
Vaikeaahan se on, jos ihastusta näkee jatkuvasti. Olen vuoden verran pyristellyt ihastumisen tunteistani eroon, mutta kun toista näkee joka päivä töissä.
Miten piilotat tunteesi ihastukselta? Vai oletko flirtannut vai hän arvannut?
En kerro miehelleni ihastumistani. Olen ollut ihastunut jo yli kolme vuotta.
Miksi ihmeessä kertoisit pelkästä ihastumisesta? Turhaan pahoittaisit toisen mielen? Järki käteen nainen. Eihän ihastuksista tarvitse kertoa. Sitten jos olet jo menossa toteuttamaan ihastustasi, ja olet jo rakastumaisillasi ihmiseen jonka TUNNET, sitten se on jo eri tilanne. Mutta siinä vaiheessa kun vain unelmoit jostain tuntemattomasta, et tietenkään mene kertomaan miehellesi. Mitä hyötyä kertomisesta on?
Et tee yhtään mitään, kuin korkeintaan seuraat tilannetta. Mielestäni ap olet ihastunut, et rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Olikohan sillä joku kohtaus.. syvälle silmiin? Joku autistinen varmaan kyseessä. Myös joihinkin neurologisiin sairauksiin ja mielenterveysongelmiin liittyy tuollaisia pitkään katsomisia. Oliko miten outo se tyyppi tota noin niinkun?
Rehelliset,vilpittömät ihmiset katsovat silmiin.Ja epäluuloiset.
Vierailija kirjoitti:
Rakastuminen on tahdon asia lopulta. Jote tuskin kyse on rakastumisesta. Ihastuminen tapahtuu vaikkei tuntisikaan. Ja nimenomaan ihastutaan omiin mielikuviin tämän viehättävän ihmisen kanssa johon tuntee vetoa. Kannattaa miettiä uhraako perhettään tämän takia? Ethän tiedä millainen mies on vakavassa suhteessa. Mielikuvat ja ihastuminen vääristää. Saattaa olla itsekäs tai väkivaltainen tai mitä vaan.
Olen kuullut sellaisen sanonnan, että ihminen ei pysty itse valitsemaan sitä keneen hän rakastuu. Sun teoria ei siis täysin toimi. Ja miten selität rakkautta ensisilmäyksellä-parien kokemukset, joissa molemmat ovat rakastuneet toisiinsa ensinäkemältä? Ja päätyneet yhteen sen jälkeen.
No oliko se rakkautta ensisilmäyksellä?
Yksi sana. Limerenssi. Kamalaa kuin mikä :( Toivottavasti en enää ikinä koe vastaavaa hulluutta!
Vaikeaahan se on, jos ihastusta näkee jatkuvasti. Olen vuoden verran pyristellyt ihastumisen tunteistani eroon, mutta kun toista näkee joka päivä töissä.