Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hieronnan jälkeen hirveä olo - pahoinvointi!

Vierailija
07.04.2017 |

Kauanko tämä kestää? Olen kuin sairas. Pää on raskas, silmissä vilisee ja oksettaa. Normaalia?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle hieronta tekee kanssa ihmeellisiä toimintoja. Ensinnäkin mun nenä alkaa vuotaa verta siinä pöydällä, kun nousen siitä silmissä mustenee ja huippaa, mun pitää jäädä aina vartiks istumaan sinne ennenkuin alan pukea ja lähteä. Kerran nousi kuume illalla ja aina on illalla maha löysällä kun olen käynyt. En kylläkään enää käy 😆

Vierailija
22/22 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alaselkää hierottiin, ja jalkoja. Olen juonut vettä varmaan pari litraa. Saunassakin kävin, vähän parempi olo tuli. 

Mutta tää pään raskaus on kummallista. Silmien takana kipua, vähän kuin painetta. Se pääreikä painoi pahasti otsaa.

Joo, mulla on paljon selluliittiä jaloissa. Erikoista on - mielestäni - että ylävatsa on turvoksissa ja kipeä. (Toki vesimäärä..). Mutta se oksettava olo on jotenkin ylävatsassa.

Mua on hierottu aikaisemminkin. Ikinä en ole näin reagoinut - janottanut on korkeintaan.

Kiitos vastaajille. Seuraan tilannetta.

No onko sulla aina ollut noin paljon sellulliittiä? Minulla oli pahentunut selluliitti ja turvotusta kehossa silloin hieronta sattui todella paljon ja tuli paha olo. Nyt, kun olen saanut kropan parempaan kuntoon, ei tule tuollaista enää. Mene nukkumaan suosiolla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme