Hcg melkein 70 000 ja rv 4+3
Voiko tää olla mahdollista? Tai mitä tää tarkottaa. Löysin omilta sivuilta kirjautumalla testin tuloksen, mutta mulle ei ole vielä soitettu. Eikö toi lukema ole aika korkea?
Kommentit (12)
Raskaus voi olla pidemmällä tai kyseessä on rypäleraskaus...
Voi helvetti. Luin rypäleraskaudesta. Sehän tarkoittaisi, ettei edes ole oikeasti raskaana. No, odottelen soittoa. Onko kellään ollut vastaavanlaisia pitoisuuksia näin alussa ja asiat normaalisti?
On kyllä melko korkea arvo. Ehkä raskaus on pidemmällä. Tai odotat kaksosia? Toivottavasti ei mitään huonoa tarkoita.
Olis raskausoireiden + menkkojen takia aika outoa, jos raskaus olis pidemmällä. Tietty sekin varmaan mahdollista. En oo kuullut että kenelläkään olis noin korkea tässä vaiheessa. Apua, kaksoset!
Mulla oli kans hälyyttävän korkeat hcg:t rv 4-5. Ihan kuitenkin yksi normaali lapsi sieltä tuli :) kävin kahdesti ultrassakin
Ok, hyvä kuulla 7/8 että tää voi olla normaalia yhdenkin lapsen kohdalla.
Mulla on todettu aikaisemmin endometrioosi ja oon kärsinyt sen vuoksi lapsettomuudesta...
Vierailija kirjoitti:
Ok, hyvä kuulla 7/8 että tää voi olla normaalia yhdenkin lapsen kohdalla.
Mulla on todettu aikaisemmin endometrioosi ja oon kärsinyt sen vuoksi lapsettomuudesta...
Toivon parasta! Älä heitä vielä kirvestä kaivoon
-7
Sain soiton ja vaan lääkäriajan. Sairaanhoitaja ei suostunut spekuloimaan mistä tää johtuu.
Ap
Hmm...en osaa sanoa. Kai ne voi vaihdella aika paljon