Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä järkeä on meidän yli nelikymppisten naisten elämässä?

Vierailija
07.04.2017 |

Kun etenkin miehet meitä halveksii ja nuoremmat naiset myös.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta elämä on aika mukavaa näin nelikymppisenä naisena.

Vierailija
2/36 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä päättelisi tämän palstan perusteella asioista yhtään mitään, kun kirjoittajina on vinksahtaneita lapsia, ongelmanuoria, mt-ongelmaisia, provontekijöitä, vihapuheita julistavia jne.

Normaalit ihmiset ovat asia erikseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 40.

En ole huomannut, että kukaan halveksisi minua, mutta jos halveksisikin, niin mitä väliä.

Minusta elämä on mukavaa ja elämänkokemus on hyvä juttu.

Perheeni ja vanhempani tarvitsevat minua ja minä heitä.

Paljon on suunnitelmia seuraaville 40 vuodelle.

Vierailija
4/36 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, en ole huomannut kyllä minkäänlaista halveksuntaa. Ehkäpä omalla käytöksellä on myös vaikutusta siihen millä tavalla toiset kohtelevat.

Vierailija
5/36 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koen, että mieheni arvostaa minua enemmän kuin nuorempana ja haluaa vähän liikaakin. Työelämässäkin koen saavani nyt kokeneena enemmän arvostusta kuin nuorena ja tämä näkyy myös palkassa. Koen olevani erittäin tärkeä opiskeleville lapsilleni sekä ikääntyville vanhemmilleni nyt 49-vuotiaana. Naiseudestani osaan myös nauttia enemmän kuin koskaan.

Vierailija
6/36 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies mua halveksi enkä ole huomannut nuorempienkaan naisten niin tekevän. Vaikka tekiskin, niin ei mua kiinnostaisi. Mun elämä paranee päivä päivältä, siinä on paljonkin järkee.

Vierailija
7/36 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras aika elämässä. Ei enää alaikäisiä lapsia, hyvä työ ja kohtuullinen palkka, hyvä terveys, mielekkäitä harrastuksia, mahdollisuus ja varaa matkustella, loistava seksielämä, hyvä parisuhde jossa ei tarvitse kärsiä samanlaisista epävarmuuksista ja mustasukkaisuuden puuskista kuin nuorempana.

Vierailija
8/36 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole tuollaiseen törmännyt.

Vierailija
9/36 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäs ihmeen takia näiltä sitä huomiota ja arvostusta pitäisi kerjätä???? Elää omaa elämäänsä. Elämässä on muutakin kuin ääliölauman hyväksynnän pyydystäminen. 

Vierailija
10/36 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras aika elämässä. Ei enää alaikäisiä lapsia, hyvä työ ja kohtuullinen palkka, hyvä terveys, mielekkäitä harrastuksia, mahdollisuus ja varaa matkustella, loistava seksielämä, hyvä parisuhde jossa ei tarvitse kärsiä samanlaisista epävarmuuksista ja mustasukkaisuuden puuskista kuin nuorempana.

Ei mulla ole lainkaan niin. Mulla on pienet lapset ja pienet tulot. Kaikki erilailla vaikka olen 44v.

Vierailija
11/36 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Meitä". Kun aloittajana on taas tämä naisia vihaava mt-ongelmainen mies, joka kuitenkin antaisi vaikka oikean kätensä jos onnistuisi saamaan tosielämässä edes huomiota saati sitten seksiä yhdeltäkään naiselta. Nelikymppiseltä tai ihan keltä tahansa. 

Vierailija
12/36 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua halveksi kukaan, ja olen jo yli viiskymppinen. Liikun ehkä vähän eri porukoissa kuin sinä. Meillä ei ole tapana halveksia ketään iän perusteella, eikä paljon minkään muunkaan.

Vierailija
13/36 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi kun saisi +40vee naista. Miksi kaikki maksulliset naiset on 20-30v? Vain pari vanhempaa.

Vierailija
14/36 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa, en ole kohdannut halveksuntaa kenenkään taholta, jos joku mua halveksuu, niin ihan vapaasti, mitä se mulle kuuluu? Elän onnellisessa avioliitossa ja mulle riittää ihan tuon oman ukkokullan ihailu ja läheisyys. Elämä on muutenkin kaikinpuolin mallillaan, paitsi, että omat vanhemmat alkavat raihnaistua, olisi ihanaa vielä heidänkin kanssaan jatkaa pitkään tätä kivaa yhdessäoloa.

Ei kai tässä missään ole mitään järkeä kun oikein ajattelee, kaikkihan on lopultakin ihan turhaa. Siksipä mä pyrin nauttimaan kaikesta hyvästä, mitä mulla on mahdollisuus kokea. Nyt sormet jo syyhyää, että pääsee kuopsuttamaan puutarhaan, on vaikka mitä suunnitelmia, joita aletaan miehen kanssa toteuttamaan. Mielenkiintoinen kesälomareissu on tulossa myös, niin ja lapsen ylioppilasjuhlat. Parin vuoden päästä ollaan taas kuin nuori pari, kahdestaan, kun lapsista nuorinkin lähtee opiskelemaan. Se on varmasti haikeaa, mutta toisaalta aika kutkuttava ajatus, rakastellakin voi vaikka keskellä päivää ja keskellä olohuoneen lattiaa..

Iän myötä elämä ei muutu huonommaksi, vaan päinvastoin, aina vaan paremmaksi. Huonommaksi se alkaa varmaan muuttumaan juuri tuossa vaiheessa, missä omat vanhempani alkavat olla, eli sairaudet ja vaivat alkavat rajoittaa tekemisiä. Mutta aika pitkään elämästä voi kuitenkin nauttia, ellei ole kovia, jatkuvia kipuja.

Vierailija
15/36 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuori nainen, mutta ei tulisi mieleenkään halveksia ketään iän perusteella. Oma äitini sanoi, että 40-vuotiaana hän eli onnellisinta aikaansa. Ja eikös se vain ole mukavaa, että miehet eivät tule häiritsemään samassa määrin kuin nuorempana? Mullakin moni ilta mennyt pilalle örveltävien miesten takia, jotka tuppautuvat juttelemaan, vaikka en edes tunne heitä.

Vierailija
16/36 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, jos elämäsi keskeinen sisältö on tähän asti ollut ulkonäkö ja sillä miehiltä saatu huomio, niin nyt on aika siirtää huomio pois itsestä ja  hankkia muita elämänsisältöjä.  :D

Vierailija
17/36 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Meitä". Kun aloittajana on taas tämä naisia vihaava mt-ongelmainen mies, joka kuitenkin antaisi vaikka oikean kätensä jos onnistuisi saamaan tosielämässä edes huomiota saati sitten seksiä yhdeltäkään naiselta. Nelikymppiseltä tai ihan keltä tahansa. 

Jep. 😃 Yhden miehen kampanja naisten itsetunnon murentamiseksi on aika vaikeaa, kun muut ihmiset elävät muuallakin kuin netissä. Mutta annan silti yrityksestä 1/5.

Vierailija
18/36 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata välittää av-palsta mt-ongelmaisista. Ei kukaan muu halveksii nelikymppisiä naisia. Tai sen puoleen vanhempiakaan naisia. Mitä palstan mt-ongelmaiset on sitten mieltä yli -70 vuotiaista naisista? Tulisi varmaan melkoista vihaa pursuavaa tekstiä heidän näppämistöstään.

Vierailija
19/36 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on arvostaa itse itseään. Ei hakea muiden katseista halveksuntaa. En ole erityisen kiinnostunut nuorten ja epäkypsien ihmisten arvioista itseäni koskien. T. Nainen 44, elämä ok.

Vierailija
20/36 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on se sama reppana, naiseton keski-ikäinen mies, joka on katkera ikäisilleen naisille, kun eivät häntä ole huolineet. Ja kun nuo ryökäleen keski-ikäiset naiset vaan painaa edelleen täysillä menemään ja nauttivat elämästä. Onhan siinä toki aihettakin katkeruuteen.