Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turha tulla virpomaan minun ovelle!!

Vierailija
07.04.2017 |

Minä en anna kerjäläisille mitään!! V*ttu virpominen on vain rekvisiittaa jotta lapsi saisi ilmaista namua, koska vanhemmat ovat liian köyhiä ostaakseen penikoilleen kaupasta OMAT namut.

Turhanpäivästä huuhaata koko leikki!!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä!!!!

M20

Vierailija
2/15 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus ihan joka pennusta, joka tulee kotirauhaa häiritsemään! Se helppoa netin kautta ja kuvat mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikosilmoitus ihan joka pennusta, joka tulee kotirauhaa häiritsemään! Se helppoa netin kautta ja kuvat mukaan.

Juurikin nöin. Olet oikeassa.

Ap

Vierailija
4/15 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää hullut hoitoon. Mun kakaralle kiukuttelette niin näytän virpojille miten asukkaalta vedetään kalsarit pään yli.

t. M31 193cm 115kg

Vierailija
5/15 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vielä vauhkoo. Viikko aikaa vielä. Meillä on enemmän virpojille nameja kuin toivotaan omien lasten saavan.

Vierailija
6/15 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos nyt joku ääliöiden kokoontuminen menossa? Miksei mulle oo tullut tietoa?

Vierailija
7/15 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nyt kaikkien laittaa tähän osoite ja nimi niin osataan välttää.

Mielellään oveen lappu jossa lukee joku varoitusteksti.

Vierailija
8/15 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä muuten mutta et vain saa siitä rikosta aikaiseksi mitenkään.

Vierailija
9/15 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää hullut hoitoon. Mun kakaralle kiukuttelette niin näytän virpojille miten asukkaalta vedetään kalsarit pään yli.

t. M31 193cm 115kg

Äläpä juippi tuu siihen isottelemaan, kaikki me kyllä tiedetään että toi on vaan sun omaa haavemaailmaa.

Todellisuudessa siellä kirjoittelee 165cm metrimake joka painaa max 60kg, vaimon alistettavana ja jännittävin asia minkä olet tehnyt, on kun ajoit 5kmh yli rajoituksen peräkylän tyhjällä tiellä aamuyöstä.

Ap

Vierailija
10/15 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Ei ne ovea virvo..

Vierailija
11/15 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama fiilis täällä, tohon ovelle ei kukaan penikka tule oksien kanssa riehumaan! Menköön töihin tienaamaan karkkeihin rahat!

M33

Vierailija
12/15 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on täällä Vaasassa? Tuleeko ne vasta pääsiäisenä? Kun tuntuu olevan eri puolilla erilaiset tavat. 

Vierailija
13/15 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä! Miksi täällä vaahtoatte, älkää avatko ovea ja sillä selvä!

Vierailija
14/15 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se on täällä Vaasassa? Tuleeko ne vasta pääsiäisenä? Kun tuntuu olevan eri puolilla erilaiset tavat. 

Jep, mun lapsuuteni Vaasassa virvottiin pääsiäisenä, eikä puhuttu virpojista, trulleja ne olivat.

Vierailija
15/15 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä ovelle tuleminen ja ovikellon soitto/koputtaminen EI ole kotirauhan häiritsemistä. Kotirauhaa häiritsee vasta jos ei poistu pihalta kun käsketään. Eli ilmoituksesi olisi täysin turha. Mut voithan sä mennä poliisille kitisemään että alakouluikäiset lapset häiritsi sun kotirauhaa koputtamalla oveen. Saapahan poliisit päivän naurut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme