Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fb kirppis ja en ole saanut maksamaani tuotetta

Vierailija
07.04.2017 |

Ostin puseron reilu 10e.
Olen maksanut 2 viikkoa sitten.
Otin yhteyttä myyjään ja väitti ma että on postittanut, kohta kulunut 3 viikkoa. Kuitenkaan minä en pakettia ole saanut saatika seurantatunnusta.

Kannattaako tuollaisesta summasta tehdä tarvittaessa rikosilmoitusta vai miten toimia?
Ärsyttää että on ihmisiä jotka huijaavat toisia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoiko sinulle miten on postittanut?

10e:n ostoksen postittamisessa pakettina ei myyjälle jäisi tuotteesta kun euro eli ei mitään järkeä, kirjeenä varmasti laitettu eli ei luonnollisesti seurantaa. Voi myös olla että posti hidas/hävittänyt.

Vierailija
2/8 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat nyt hieman naivilta. Kuka myy 10euron ostoksen siten että siihen sisältyy postitus pakettina? Sehän olisi puhdasta hyväntekeväisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sanoin reilu 10e eli 10e + postit tuli päälle.

Naiivi, ehkä olen.. Joka tapauksessa olen ostanut jo vuosia netistä ja myynyt myös eikä mulle ole vielä koskaan käynyt näin. Joten kaipa se on kerta ensimmäinenkin.

Ap

Vierailija
4/8 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tälläisissä tilanteissa tehdään, yhteyttä yp:hen? Poliisiin?? Ei haittaa rahan menetys mutta periaatteesta en jätä tätä tähän vaikka oli VAIN kyse 15e.

Ap

Vierailija
5/8 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odottaisin viikon jonka jälkeen tekisin fb kirppari-yhteisöön julkisen päivityksen seinälle missä kertoisin asianomaisen nimen sekä tuon asian ettei kannata häneltä ostaa :) Siinä olisi mun mielestä kohtuutta. Samassa tekisin ilmoituksen myöskin yp:lle jotta poistaa tyypin yhteisöstä jollei ole vielä häpeissään lähtenyt :D Mutta älä kerro aikeistasi myyjälle itselleen, muuten laittaa sut estolistalle etkä pysty häntä sen jälkeen linkittämään päivitykseesi.

Vierailija
6/8 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa myyjälle viestiä, että teet rikosilmoituksen, saa joihinkin joskus vauhtia. Voi myös olla, että Posti on hävittänyt paketin, mutta kokeile tuota. Sitten yhteys yp:hen ja poliisiin ja kysy heiltä. Nimellistä/kuvallista ilmoitusta ei kai saa laittaa facebookiin? Ainakin noissa ilmoituksissa on monesti väännetty siitä saako laittaa vai ei, kannattaa tuo kysyä poliisilta, ettet itse ole kohta syytettynä jostakin.

Vierailija
7/8 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet maksanut postituksesta erikseen niin mistä postitustavasta sovitte? 5 eurolla ei vielä kulje mikään postin paketti ellei ole tarjous, miniärräkin sen 5,90e.

Jos olet maksanut paketista niin tietenkin kuuluu antaa seurantatunnus! Oletko nyt ollut myyjään yhteydessä?

Laita viestiä että joko seurantatunnus tai rahat tilille ja heti!

Vierailija
8/8 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä siis Ärräpaketti. Myyjä sanoi että on postittanut viikko sitten mutta ei saanut seurantatunnusta kun on muuttunut kuitit?

Mitäs nyt, mennyt jo taas viikko lisää eikä pakettia kuulu.

Kuinkahan mahdollista että kuljetuksessa hukkunut? En nyt ihan luota hänen sanaansa kun ei voi todistaakaan että olisi postittanut.

Kuinka etenen?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi