Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä helvettiä mulle tapahtuu

Vierailija
06.04.2017 |

Olen vitkutellut tämän kanssa jo jonkin aikaa. Nyt tuntuu, ettei näin voi jatkua.
Ensimmäiset oireet alkoivat syksyllä 2015. Kasvojen ja jalan toista puolta alkoi aina vuorotellen pistelemään. En kiinnittänyt tähän sen suuremmin huomiota, vaikka toki mielessä vilisi muutamia kauhukuvia.
Hieman myöhemmin, noin vuosi sitten mukaan liittyi myös motoriikkaan liittyviä ongelmia. Esimerkiksi kahvikuppi saattoi tipahtaa kädestä, pystyssä pysyminen vaikeutui ja saatoin huitoa käsillä minne sattui tajuamatta mitä teen. Lisäksi olo on ollut todella sumuinen ja stressaantunut. Mutta en usko, että kaikki on yhdistettävissä siihen.
Viimeisimpänä, maaliskuusta asti puhuminen on ollut todella haastavaa. Takeltelen ja joudun tekemäön työtä, että saan suustanu ylipäätään muuta kuin änkytystä. Käyn jotenkin hitaalla muutenkin.
En ymmärrä, sillä aiemmin olen pitänyt itseäni ihan perusfiksuna ihmisenä ja nyt kaikki on toisin, en tajua enää mistään mitään. Olen tietääkseni perusterve ja nuori ihminen. Menenkö sinne lääkäriin vai nauravatko ne pihalle?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla mitä vaan migreenistä aivokasvaimeen. Varaa aika omalääkärille. Migreenille aika vahva veikkaus, jos oireet ovat kohtauksittaisia.

Vierailija
2/9 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohditko oireitasi pakkomielteisesti? Se saattaa voimistaa/lisätä oireita. Menisin kuitenkin lääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aneurysma tai AVM. Mene lääkäriin.

Vierailija
4/9 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tässä onkin, etten mieti. Koitan olla keskittymättä muihin asioihin, mutta pakosti tulee huomanneeksi, kun ihmiset kyselevät mikä on, kun olen niin poissaoleva eikä puhuminenkaan onnistu.

Ap

Vierailija
5/9 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla mitä vaan migreenistä aivokasvaimeen. Varaa aika omalääkärille. Migreenille aika vahva veikkaus, jos oireet ovat kohtauksittaisia.

Kiitos! Migreeni voisi olla silläkin todennäköinen, että se on sekä äidilläni, että hänen äidillään.

Vierailija
6/9 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin, jestas sentään!

Vierailija
7/9 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene neurologille. Eikö sulla ole työterveyslääkäriä?

Vierailija
8/9 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla monikin sairaus. Kilpirauhasen vajaatoiminta, MS, fibromyalgia, hermostosairaudet jne. Todennäköisesti nauravat sulle, joo. Mutta käy nyt kuitenkin kertomassa oireistasi, jos vaikka jotain löytyisi. Saatat olla vaan väsynytkin. Epätodennäköisintä on, että teet kuolemaa, mutta kaikki on toki mahdollista. Tsemppiä!

Vierailija
9/9 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitysniska? Kilpirauhasen vajaatoiminta? Voi olla myös jokin vakavampi neurologinen sairaus kuten ms-tauti. Mene lääkäriin.

Ei noi kyllä migreenin oireilta kuulosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi