Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On aivan järkyttävän vastuutonta syöttää lapsilleen suklaapatukoita, Hesburgeria, voileipiä ja sokerikarkkeja! - Näistä maksetaan iso hinta myöhemmin...

Vierailija
06.04.2017 |

Diabetes nuorella iällä on taattu. Liikalihavuus ja verisuonet tukossa!

Älkää syöttäkö lapsillenne kaikenlaista Hesburger, mäkkäriä ja suklaapatukoita + sokeri, herkkuja!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasva ja sokeri ON MYRKKYÄ

Vierailija
2/18 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap koskaan kuullut, että kohtuus kaikessa? Koskee sekä herkuttelua että palstalla provoamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-palstan mammat eivät tiedäkään kuinka iso ongelma diabetes on Suomessa.

Vierailija
4/18 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tästä lähteä hakemaan hesen kebabia, aloitus teki minut nälkäiseksi.

Vierailija
5/18 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap katkera? Etkö ole pienenä saanut suklaata ja muita herkkuja? :D

Vierailija
6/18 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole huoleti ap, lapseni eivät syö Hesburgeria eikä mäkkäriä, mutta näiden kyseisten firmojen hamppareita syödään joskus.

Vierailija
7/18 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mun lapset diabetestä ainakaan siitä saa, että kerran vuodessa jossain hesessä käydään ja joskus on herkuttelupäiviä kotona. Kyllä se vaatisi säännöllisen sokeri- ja rasvapitoisen ruokavalion.

Vierailija
8/18 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole sydän ja verisuonitautia + diabetes kuten nuorisolla! Älkää syöttäkö lapsille ja nuorille sitä paskaa.

Vierailija
9/18 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs mä sitten syön???

Vierailija
10/18 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin tänään niitä leivosherkkuja, mitä siellä aina on. Kyllä maistui lapsille ja minulle tietenkin! Pakastimesta löytyy mm.banoffee ja ainakin viittä erilaista jätskiä. Huomenna sihautan heti kotiin tullessa lonkeron auki ja lapset saavat saunajuomaksi 0,5 litran limpparit.

Vierailija
11/18 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku kertoa minulle, että miltä Hese maistuu? Kannattaako maistaa esim. seinää vai kattoa?

Vierailija
12/18 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin tänään niitä leivosherkkuja, mitä siellä aina on. Kyllä maistui lapsille ja minulle tietenkin! Pakastimesta löytyy mm.banoffee ja ainakin viittä erilaista jätskiä. Huomenna sihautan heti kotiin tullessa lonkeron auki ja lapset saavat saunajuomaksi 0,5 litran limpparit.

Noin vähän? Meillä yksi lapsi juo kokista 7 litraa päivässä.

Vierailija
13/18 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ongelma on ykköstyypin diabetes ja sitä ei saa ruokavalion vuoksi. Siihen on jo geeneissä alttius. Kakkostyypin diabetes nuorilla on riskinä jos noista syömisistä on runsaasti ylipainoa, ihan niin kuin kaikilla.

Vierailija
14/18 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs mä sitten syön???

Oikeaa ruokaa. Sellaista mikä ei ole raiskattu esimerkiksi...

a. Rasvalla

b. Sokerilla

AP

Vierailija
15/18 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhän perheen lapsena 70-luvulla söin perunoita ja makkaraa, ranskanleipää, muroja sokerin kanssa, makaroonivelliä, pannukakkua (ja kaikki jauhot tietysti vaaleinta mahdollista laatua), itsetehtyä marjamehua runsaan sokerin kera ja lauantaisin sokerilimpparia. Karkkia syötiin pari kertaa viikossa, jos äiti osti. Siinä on vaan se ero, että silloin ei tiedetty, että kaikki tuollainen on ihmiselle haitallista. 

Vierailija
16/18 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileivät on vastuuttomia! 😂

Vierailija
17/18 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileivissä on helvetisti rasvaa. Voi + juusto ja usein kinkkukin rasvaista! Oikea rasvapommi!!!!

Vierailija
18/18 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs estämme koulussa ja päiväkodissa syömästä sokeri- ja hiilaripitoisia ruokia? Sitten kun makuaisti tottuu noihin, ei kotonakaan maistu niin hyvin makeuttamattomat, vähähiilariset ja vähäsuolaiset ruuat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme