Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riina-Maija PAlander - oli virhe jättää työt miehen vuoksi

Vierailija
06.04.2017 |

http://www.is.fi/viihde/art-2000005158615.html

Kotiäitiys vei työt ja nyt elää verovaroilla

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällähän ne mammat viimeksi väittivät, ettei pitkä kotiäitinä olo tuhoa uraa. Työtä kuulemma löytyy helposti. Ehkä tässä on opetus miehensä rahoilla eläville naisille = menkää töihin ja tienatkaa rahanne itse.

Vierailija
2/16 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyyskorvaus? Haloo!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset elää jossain pilvilinnoissa eikä tajua että miehen mielestä suhde ei loputtomiin asti ole ihkupihku.

Vierailija
4/16 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tympäsee.

Vierailija
5/16 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömyyskorvaus? Haloo!!

Ainakin hevosille kauraa.

Vierailija
6/16 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma teillä on Riina-Maija Palanderin kanssa?

Vierailija
7/16 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ongelma teillä on Riina-Maija Palanderin kanssa?

Ilmeisesti ihmisiä ärsyttää se, että joku puhuu suoraan asioita. Tosin taisi ärsyttää Kalleakin, ainakin aikoinaan Maria Veitola -ohjelmassa hyssytteli Riina-Maijaa olemaan jostain asiasta hiljaa, ja sanoi, että mieti nyt mitkä lööpit tuostakin taas kaivetaan.

Vierailija
8/16 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pysyä kaljakuppilan tarjoilijana, jos ei muuhun pysty.

Vierailija
9/16 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

700 puhtaana käteen on iso raha. Itse maksan alennetusta työttömyyskorvauksesta tällä hetkellä kaiken, myös opintolainan lyhennykset. Tuollaisista tuloista voin vain haaveilla.

Vierailija
10/16 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin liian pitkään kotona, ensin yhteisestä sopimuksesta mutta sitten töihin pääsy osoittautukin todella vaikeaksi. (No shit, Sherlock! Mutta en tajunnut sitä ennen kuin oli liian myöhäistä.) Sain ensimmäisen vakituisen työn vasta kun lapsi oli jo 17. Yhteiset rahat meillä on ollut aina ja asunto omistetaan 50/50 vaikka mies on sitä enimmäkseen maksanut. Ja avioehtoa ei ole, joten en missään vaiheessa ole ollut vaarassa jäädä ihan tyhjän päälle. 

Nyt kun olen töissä ja vaikka tienaan reippaasti miestä vähemmän, huomaan jälkeenpäin miten paljon tuo toisen rahoilla eläminen kuitenkin vaikutti. Vaikka minulla oli vapaus käyttää yhteisiä rahoja vapaasti ja ilman kontrollia, niin todella tarkkaan mietin mitä raaskin itselleni ostaa. Lapselle ostin helpommin, koska hän oli kuitenkin miehenkin lapsi. Mutta itse yritin hyvitellä sitä työttömyyttä elämällä mahdollisimman halvalla. Nyt kun tienaan itsekin, ostelen tarpeelliset paljon paremmalla omallatunnolla ja raaskin vähän tuhlatakin.

Vierailija
11/16 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 jatkaa: Ja tuo, että joutuu pyytämään mieheltään rahaa on todella nöyryyttävää. Kyllä se raha omiin ja lasten tarpeisiin pitäisi olla käytettävissä ihan pyytämättä.

Vierailija
12/16 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa jo kyllästyttää nämä Riiniksen jokapäiväiset avautumiset iltapäivälehdissä. Luulisi nyt ukonkin osallistuvan kustannuksiin, jos naimisissa ollaan. En usko puoliakaan näistä jutuista.

Vierailija
13/16 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt puhutaan näistä asioista, jotka ei meille kuulu, mutta Riina niitä tunkee julkisuuteen. Ruovitaan koko henkisesti.kohtanen elämä. Ääliömäistä.

Vierailija
14/16 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivostuttava ruikuttaa, kun ei saanut peesaukiselta Kallelta luxuselämää. Eikö vanhemmat lapset saa elareita ja hevosille kauraa? Ei ne kai Kallen ole?

Vierailija
15/16 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riinis, nyt lopeta teidän yksityisasioiden käsittely julkisuudessa!

Siitä ei seuraa yhtään mitään hyvää, se ei saa sua voimaan yhtään paremmin eikä se, että haluat julkisesti nolata ja nöyryyttää Kallea (vaikkakin varmasti aiheesta), muuta tilannetta mihinkään.

Vaikutat nyt tosi epävakaalta, ahdistuneelta ja onnettomalta.

Nyt kasaa itsesi ja itsetunnon rippeesi.

Eroa siitä äijästä, se tekee sinut vaan onnettomaksi.

Ota vastuu itsestäsi, elämästäsi ja onnellisuudestasi, sä pystyt siihen kyllä.

Tulkaa Suomeen, perustat lasten kanssa elämän ja kodin tänne. Sä löydät vielä työn ja kun toivut tuosta henkisestä tyhjiöstä, vihasta ja katkeruudesta, uskon, että löydät vielä tasapainoisen parisuhteenkin.

Nyt ylös sieltä maasta ja ala rakentamaan omannäköistäsi elämää!

Vierailija
16/16 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrskyluodon Riina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi