Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidetäänkö Lidliä wt-kauppana?

Vierailija
06.04.2017 |

Muutin Lidlin lähelle, ja houkuttelisi käydä siellä välillä, mutta tuleeko minusta kuva, että olisin köyhä juntti? Katsooko ihmiset, että toi on varmasti työtöntä roskaväkeä, jolla ei ole varaa ostaa kunnon ruokaa?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minä ajattelen niin ja olen sentään pitkäaikaistyötön. En silti suostu menemään Lidliin. Sitäpaitsi paikallinen Prisma on halvempikin.

Vierailija
2/30 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päinvastoin paljon kultturellimmat käyvät lidlissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/30 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä käy paljon eri kulttuureista porukkaa. Taitaa suomalaiset olla vähemmistönä ainakin Turussa. Olen kerran käynyt ja se riitti.

Meillä on kaupungissa 4 Lidliä ja kaikissa käy hyvin erilaista porukkaa. Asiakaskunnasta saa tosi hyvän läpileikkauksen alueen asukkaista. Yhdessä on "värikästä", parissa käy tavallista palkansaajaa ja lapsiperheitä, keskustassa paljon opiskelijoita ja vanhuksia.

Vierailija
5/30 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä käy paljon eri kulttuureista porukkaa. Taitaa suomalaiset olla vähemmistönä ainakin Turussa. Olen kerran käynyt ja se riitti.

Niin; suomalaiset ovat vähemmistönä Eerikinkadun kaupassa. Mutta on Lidlillä täällä muutama muukin kauppa, ja niissä tuo toteamasi asiaintila ei vallitse.

Suomalaiset eivät näytä millään oppivan elämään vapaassa kaupankäynti- ja hinnanmuodostustaloudessa (yritän välttää negatiivisen sävyn saanutta sanaa "kilpailu"), kun yhden ainoan ulkomaalaisen kauppaketjun tulo tänne edelleenkin hyvin suljetun talouden pikkumaahan aiheuttaa vielä parinkymmenen vuoden jälkeenkin kansassa niin valtavan vimmaisaa vastustusta.

Sosialismi on tuon valitettavan suuren väestönosan yhteiskuntamalli.

Itse käyn Lidlissä ja ostan suomalaisista duopoli-/oligarkiakaupoista vain sellaiset artikkelit, joita Lidlistä ei saa. Lisäksi pyrin kaiken aikaa minimoimaan jälkimmäisten määrän.

En nimittäin ole kartellien, monopolien enkä sääntelytalouden ystävä, eikä minusta sellaista tulisi vaikka saisin täysosuman Lotossa.

Köyhä olen kylläkin.

Vierailija
6/30 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sitä lähinnä ruokakauppana.

-akateeminen

Vierailija
7/30 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura lähetettiin kotiin! Suuret puheet, pienet teot. Tosi epävarma tyttö.

Vierailija
8/30 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surusteli rikkaan englantilaisen snobin kanssa, kun Lidl tuli Suomeen. Oikein miellellään asioi siellä. :)

Eiköhän se ole niin, että tällaisia miettivät ovat itse WT. Ei normaali sivistynyt ihminem edes tuollaisia asioita ajattele. :)

Vierailija
9/30 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli mieleen eräs siivooja tuttava, joka koki olevansa keskiluokkaa, koska oli ostanu 24 000:nnen euron "asunnon" Ylihärmän halveksitulta alueelta.

Lisäksi omisti pikkurillin kynnen kokosen 1850 vuoden mallin skodan.

Ompa ompa. Ihan katteeks käy.

Vierailija
10/30 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surusteli rikkaan englantilaisen snobin kanssa, kun Lidl tuli Suomeen. Oikein miellellään asioi siellä. :)

Eiköhän se ole niin, että tällaisia miettivät ovat itse WT. Ei normaali sivistynyt ihminem edes tuollaisia asioita ajattele. :)

Seurustelin*, surustelu tuli sitten vasta myöhemmin. :)

Vierailija
11/30 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarket ym automarketit on wt-kauppoja.

Vierailija
12/30 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos joku on wt-kauppa niin varmaan se. Mutta ei tuollaista kannata miettiä. Vähän sama kuin jos joku näkee sinut homobaarissa, näkijä on siellä itsekin.

Vierailija
13/30 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutin Lidlin lähelle, ja houkuttelisi käydä siellä välillä, mutta tuleeko minusta kuva, että olisin köyhä juntti? Katsooko ihmiset, että toi on varmasti työtöntä roskaväkeä, jolla ei ole varaa ostaa kunnon ruokaa?

Tämä on niin kulunut trollaus että ihan luulis sun osaavan hävetä.

Meillä talouden nettotulot 80 000 vuodessa, Lidl on meidän pääasiallinen kauppa.

Vierailija
14/30 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tuli mieleen eräs siivooja tuttava, joka koki olevansa keskiluokkaa, koska oli ostanu 24 000:nnen euron "asunnon" Ylihärmän halveksitulta alueelta.

Ihan vaan uteliaisuudesta kysyn mikä on hintaraja, että voi puhua asunnosta?

Vierailija
15/30 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin tänään Lidlissä. Ja oon nelikymppinen töissä käyvä nainen. Ihan normaalia väkeä siellä oli. Juoksuhousut oli tarjouksessa, jos oot tänään menossa. Aika kivoja.Mulle Lidl on ehkä vähän herkkukauppa, kun niitä tulee sieltä ostettua.

Vierailija
16/30 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin kulunut trollaus että ihan luulis sun osaavan hävetä.

Meillä talouden nettotulot 80 000 vuodessa, Lidl on meidän pääasiallinen kauppa.

Jaa että teillä on ihat omat kaupat ja niistä Lidliä omistatte eniten.

Vierailija
17/30 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten asia tuli puheeksi? Ihan vaan ohimennen kysyit mihin yhteiskuntaluokkaan hän kuuluu?

Vierailija
18/30 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö joskus ollut tutkittukin, että Lidlissä käy nimenomaan WT ja yläluokka. Keskiluokka keskittyy miettimään, mitä muut ajattelevat siitä, missä kaupassa he käyvät.

Vierailija
19/30 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, köyhät kerää pulloja ja syö kaikki metsän antimet. Wt käy Lidlissä, keskituloset Ässässä ja rikkaat Stokan herkussa. Vai, miten se nyt menikään.

Vierailija
20/30 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääset paljo helpommalla elämässä, jos ajattelet vähemmän muita ihmisiä ja enemmän itteäs. Ketään tuntematonta ei sun asiat tod.näk kiinnosta, useimmilla on tarpeeksi miettimistä omassa elämässä. Osta niitä maalaiscroisantteja, jos uskaltaudut sinne menemään.