Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joblink vai henkilöstöpartneri Vertico?

Vierailija
06.04.2017 |

Molempiin pääsisin töihin, nyt pitää päättää kumman valitsen. Verticossa kummastuttaa se, ettei harjoitteluajalta(6h työpäivä) eikä koulutuksesta makseta palkkaa. Molemmat lupailivat, että töitä riittää jos itse on aktiivinen. Onko se kuitenkaan niin? Kuulisin mielelläni kokemuksia teiltä :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kokemusta vaan Joblinkistä ja sitä en kyllä suosittele. Verticoon pääsin haastatteluun, mutta jätin välistä, kun sain muualta töitä. Verticossa ainakin puhelimitse oli huomattavasti mukavampi nainen, kun taas Joblinkillä se haastattelija oli ihan jäätävä tosikko ja kohteli meitä kuin pikkulapsia. :D Olin siellä muutaman hassun kuukauden ja se riitti mulle. Ihan uskomatonta touhua. Joten tällä kokemuksella sanoisin Vertico, vaikka en ole siellä itse ollutkaan.

Noissa vuokrafirmoissa niitä töitä harvemmin on koko aikaa paljoa. Tietysti jos on ok sen kanssa että jaksaa lähteä pidemmällekin töihin (itse en jaksanut :DD) niin vuoroja on enemmän. Mutta riippuu ihan, jos oot aktiivinen niin luulisin että löytyy vuoroja ihan hyvin! Joblinkillä ne ainakin ennen laittoi aika hyvin alkuun niitä vuoroja valmiiksi sinne.Tsemppiä, toivottavasti viihdyt jommassakummassa! :)

Vierailija
2/4 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta! Joo mä asun sellasessa paikassa, että täältä on helppo liikkua mihin vaan :) toki sehän olis hyvä, jos löytyis ihan "kunnon töitä" et olis kokoajan samassa kaupassa. Noihin on vaan vaikea päästä ja mieluummin teen jotain kuin olen työtön. Olisiko muilla kokemuksia?

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!!

Vierailija
4/4 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei muuten, millä tavalla touhu oli uskomatonta? Oliko se niin, että vuoroja oli alkuun hyvin ja sitten ei ollenkaan?

-ap