Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen antaa ymmärtää mutta...

Vierailija
06.04.2017 |

Töissä on eräs nainen joka antaa ymmärtää vaikka mitä ja ehkä vielä enemmänkin joinakin päivinä. Mutta sitten joinakin päivinä flirttaa ihan minun nähden jollekin toiselle miehelle. Eikä mitään hymyilyä ja silmiin vilkuilua vaan aika suoraa flirttiä.. Sitten taas tulee seuraavana päivänä jokin tilanne jossa yritän tulkita hänen ajatuksiaan ja taas hän tuntuu vihjailevan minulle niin selkeästi etten mielestäni voi oikein kuvitella tätä ihastusta päässänikään.
Vaikea tehdä aloitettakaan kun aina kun saan rohkeutta siihen niin tulee joku lannistava tilanne.
Millä tasolla nainen voi flirttailla ilman että haluaa suhdetta?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro konkreettisesti millä tavoin hän "antaa ymmärtää"?

Myönnä pois että olet itse vain ihastunut häneen ja luet hänen käytöstään kuin piru raamattua ja etsit viitteitä ihastumisesta. Olisi kiva jos ymmärtäisit että kyseessä on naisen työpaikka eikä bordelli, jossa miehet kisailevat naisista tai on Ok kytätä työpaikalla naisen mukaflirttailua tai sen puutetta ja vedellä sen mukaan johtopäätöksiä. Pientä kunnioitusta kiitos!

Töissäni on eräs mies, jolle jokainen sana ja vahingossa vilkaisu (itse vaihtaa minua jatkuvasti, todennäköisesti jokainen muukin on huomannut sen) ovat liikaa, koska ne yllyttävät häntä tuijottamaan ja hakeutumaan lähemmäs entistä enemmän. Hän pitää ystävällistä käytöstä jonain muuna, olen huomannut. Kuulostat ihan samanlaiselta.

Näinkin voi olla. Mutta niitäkin naisia todella on jotka flirttailevat suunnilleen kaikille miehille tarkoittamatta sillä sitä että he olisivat valmiita mihinkään enempään. Haluavatko testata omaa viehätysvoimaansa vai onko tapa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän