Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen antaa ymmärtää mutta...

Vierailija
06.04.2017 |

Töissä on eräs nainen joka antaa ymmärtää vaikka mitä ja ehkä vielä enemmänkin joinakin päivinä. Mutta sitten joinakin päivinä flirttaa ihan minun nähden jollekin toiselle miehelle. Eikä mitään hymyilyä ja silmiin vilkuilua vaan aika suoraa flirttiä.. Sitten taas tulee seuraavana päivänä jokin tilanne jossa yritän tulkita hänen ajatuksiaan ja taas hän tuntuu vihjailevan minulle niin selkeästi etten mielestäni voi oikein kuvitella tätä ihastusta päässänikään.
Vaikea tehdä aloitettakaan kun aina kun saan rohkeutta siihen niin tulee joku lannistava tilanne.
Millä tasolla nainen voi flirttailla ilman että haluaa suhdetta?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro konkreettisesti millä tavoin hän "antaa ymmärtää"?

Myönnä pois että olet itse vain ihastunut häneen ja luet hänen käytöstään kuin piru raamattua ja etsit viitteitä ihastumisesta. Olisi kiva jos ymmärtäisit että kyseessä on naisen työpaikka eikä bordelli, jossa miehet kisailevat naisista tai on Ok kytätä työpaikalla naisen mukaflirttailua tai sen puutetta ja vedellä sen mukaan johtopäätöksiä. Pientä kunnioitusta kiitos!

Töissäni on eräs mies, jolle jokainen sana ja vahingossa vilkaisu (itse vaihtaa minua jatkuvasti, todennäköisesti jokainen muukin on huomannut sen) ovat liikaa, koska ne yllyttävät häntä tuijottamaan ja hakeutumaan lähemmäs entistä enemmän. Hän pitää ystävällistä käytöstä jonain muuna, olen huomannut. Kuulostat ihan samanlaiselta.

Minulla oli samanlainen. Kyseessä esimies joka tiesi miehestä ja lapsesta. Jatkoi vaikka olin raskaana.

Erityisen hankalia nämä on jos ei olla samanveroisessa asemassa, kun ei voi sanoa suoraan että lopeta.

Vierailija
22/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Flirttaatko takaisin? Onko töissä ilmapiiri muutoin semmoinen missä herjaa heitetään? Mitä jos tekesit oikeasti aloitteen? Vai oletko ylipäätään kiinnostunut?

No olen kyllä kiinnostunut mutta en ole kiinnostunut saamaan pakkeja.  Varsinkaan työkaverilta. Mutta en haluaisi hukata tilaisuutta tutustua lähemmin häneen koska hän on kiva ja nätti ja hauska. Ja ei naiset nyt suorastaan juokse joukolla perässäni.

Ja kyllä meillä töissä läppä lentää muutenkin niin sieltä on sitä flirttiä vaikea poimia seasta. ap

Voitko ajatella lähestymistä jollain kaveripohjaisella tavalla? Viattomasta afterwork-kahvi-kävely tms. kutsusta edeten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisitko kertoa nimikirjaimesi?

Vierailija
24/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voisitko kertoa nimikirjaimesi?

Tai sen naisen :)

Vierailija
25/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kyllä meillä töissä läppä lentää muutenkin niin sieltä on sitä flirttiä vaikea poimia seasta. ap

Jospa sitä seksuaalissävytteistä flirttiä ei sitten olekaan, vaan kaverien hauskanpitoa ja normaalia sosiaalista kanssakäymistä.

Vierailija
26/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat niin onnettomia tai tylsistyneitä,että iloisuuskin käännetään flirtiksi tms.

Yrittäkää nyt painaa sinne paksuun päähänne, että löytyy myös aidosti onnellisia ja iloisia ihmisiä.

He ovat kaikille samanlaisia hymyilevät, katsovat silmiin, juttelevat jne.

Mutta ymmärrän sen,että jos on kovat luulot itsestään niin voi toki kuvitella hymyn ja ystävällisyyden tarkoittavan paljon muutakin. Huh huh, että jotkut ovat Juntteja.

Vierailija
27/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Flirttaatko takaisin? Onko töissä ilmapiiri muutoin semmoinen missä herjaa heitetään? Mitä jos tekesit oikeasti aloitteen? Vai oletko ylipäätään kiinnostunut?

No olen kyllä kiinnostunut mutta en ole kiinnostunut saamaan pakkeja.  Varsinkaan työkaverilta. Mutta en haluaisi hukata tilaisuutta tutustua lähemmin häneen koska hän on kiva ja nätti ja hauska. Ja ei naiset nyt suorastaan juokse joukolla perässäni.

Et sitten voi kertoa miten on antanut ymmärtää? Ensin väitit, että on antanut ymmärtää sinulle ja nyt kerrot ettei flirttiä edes erota tavallisesta jutusta.

Hän on pyytänyt minua "romanttiselle kävelylle kahdestaan maisemareittiä pitkin" kun halusi mennä ulos eri reittiä kun yleensä. Syy jäi epäselväksi.

Hän on myös sanonut ettei haittaa jos haluan ottaa housut pois (olin kaatanut kahvia päälleni) ja itseasiassa se voisi olla hauskaakin. Toi paperia ja kysyi haluanko apua kuivaamisessa.

Hän istuu usein tauolla viereeni. Saattaa koskettaa esim olkapäähän.

Hymyilee, katsoo silmiin, vitsailee kaksimielisesti.

ap

Vierailija
28/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hän hymyilee ja katsoo sinua silmiin, mutta muille flirttailee ihan suoraan...

AP, oletko nyt ihan varma että hän flirttailee kanssasi? Aika monet naiset hymyilee ihmisille joita pitää kavereina koska pienestä asti on opetettu tekemään niin. Ja silmiin katsotaan koska se on kohteliasta.

Itse hymyilen yleensä kaikille (miehille JA naisille) koska muuten miehet aina väittää nartuksi selän takana tai luulee että jotain on vialla, esim. olen muka heille vihainen tai jotain.

Vierailija
29/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten voi kertoa miten on antanut ymmärtää? Ensin väitit, että on antanut ymmärtää sinulle ja nyt kerrot ettei flirttiä edes erota tavallisesta jutusta.

Hän on pyytänyt minua "romanttiselle kävelylle kahdestaan maisemareittiä pitkin" kun halusi mennä ulos eri reittiä kun yleensä. Syy jäi epäselväksi.

Hän on myös sanonut ettei haittaa jos haluan ottaa housut pois (olin kaatanut kahvia päälleni) ja itseasiassa se voisi olla hauskaakin. Toi paperia ja kysyi haluanko apua kuivaamisessa.

ap

Kuulostaa ihan kaverimeiningiltä. Pitää sua varmaan rentona seurana ja siksi uskaltaa heittää kaksimielistäkin läppää, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Kantsis varmaan kysyä ihan suoraan. En usko että välit menis mitenkään omituisiksi jos nainen torjuukin sut, kerta teillä näyttää olevan ihan hyvä ystävyyspohja. Aikuisten pitäisi osata puhua ihan suoraan!

Vierailija
30/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ei muuta kuin taistelemaan naisesta sitten jos tykkäät naisesta joka käyttäytyy noin. Ei hän siitä muutu jos pääset suhteeseen hänen kanssaan.

Vierailija
31/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro konkreettisesti millä tavoin hän "antaa ymmärtää"?

Myönnä pois että olet itse vain ihastunut häneen ja luet hänen käytöstään kuin piru raamattua ja etsit viitteitä ihastumisesta. Olisi kiva jos ymmärtäisit että kyseessä on naisen työpaikka eikä bordelli, jossa miehet kisailevat naisista tai on Ok kytätä työpaikalla naisen mukaflirttailua tai sen puutetta ja vedellä sen mukaan johtopäätöksiä. Pientä kunnioitusta kiitos!

Töissäni on eräs mies, jolle jokainen sana ja vahingossa vilkaisu (itse vaihtaa minua jatkuvasti, todennäköisesti jokainen muukin on huomannut sen) ovat liikaa, koska ne yllyttävät häntä tuijottamaan ja hakeutumaan lähemmäs entistä enemmän. Hän pitää ystävällistä käytöstä jonain muuna, olen huomannut. Kuulostat ihan samanlaiselta.

Miehet joilla on kotona ankeaa näkevät joka paikassa sutinaa, vaikka kyseessä olisi vain hyvä työpari ja ei olisi koskaan ollut mitään muuta. Säälittää kun jotku oikeasti luulevat että kaikki ovat heteroita ja kun mitään vastakaikua ei tule, niin siltikin ei mene jakeluun

Vierailija
32/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työkaveriin ihastunut nainen. Itse vilkuilen ihastukseni kohdetta jatkuvasti mutta en rohkene lähestyä häntä oikein millään lailla. Menen ihan ujoksi juuri hänen seurassaan..

Ja tässä ilmoittautuu toinen! Ja odottaa sitä aloitetta.. Tosin tiettävästi turhaan.

Höh, te olette jotenkin suloisia : )

Vierailija
33/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha tommosesta on murehtia ja yrittää ylitulkita.

Paina se flirtti villaisella tai lähde siihen leikkiin vaan mukaan.

(Se on yllättävän hauskaa)

Työpaikallani vallitsee oikeastaan melkein samanlainen tilanne ja eräs nainen käyttäytyy samalla tavoin montaa muutakin miestä kohtaan.

Tilanteiden aikana nämä muut miehet, näyttävät silminnähden hämmentyneeltä ja osa heistä varmasti arpoo mielessään samoja juttuja kuin ap.

Itsellänikin käväisi tuo "onko toi nainen ihastunut"- ajatus mielessä.

Mutta se jäi yhtä nopeasti kuin tulikin.

Ja nykyään tuo kyseinen nainen, saa samaa pikkutuhmaa vastapalloon, jonka jälkeen molemmat jatkaa töitään hymyssä suin.

Onko se jännänainen?

Vierailija
34/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ei muuta kuin taistelemaan naisesta sitten jos tykkäät naisesta joka käyttäytyy noin. Ei hän siitä muutu jos pääset suhteeseen hänen kanssaan.

Joo käyttäytyy tosi kamalasti, älä vaan tutustu lähemmin. Hanki sille potkut tai lähde heti pois työpaikastasi. Etsi itsellesi sopiva siveä tyttöystävä joka ei vitsaile, katso silmiin, hymyile, kävele miehen kanssa kahdestaan ilman esiliinaa tai ainakaan tuo miehelle paperia housujen kuivaamiseen ja yritä samalla vitsailen vähentää tilanteen noloutta. Se kun ei muutu parisuhteessakaan ja saattaa olla että silloinkin kysyy joskus että tarvitseeko alakertasi hinkkaamista! Kamala mikä bitch!!

Vierailija
35/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirtti ja suhde on kaksi eri asiaa.

Flirtti on harmitonta hauskanpitoa.

Vierailija
36/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kuulostaa ihan kaverimeiningiltä. Pitää sua varmaan rentona seurana ja siksi uskaltaa heittää kaksimielistäkin läppää, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Kantsis varmaan kysyä ihan suoraan. En usko että välit menis mitenkään omituisiksi jos nainen torjuukin sut, kerta teillä näyttää olevan ihan hyvä ystävyyspohja. Aikuisten pitäisi osata puhua ihan suoraan!

Miltä sen pitäisi kuulostaa että se ei olisi vain kaveripohjalla? ap

Vierailija
37/41 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuulostaa siltä että nainen voisi olla vähän kiinnostunut. Ainakin pitää sinusta tosi paljon, ystävänä tai sitten jopa romanttisessa mielessä. Jos pelkästään ystävänä niin sitten on kyllä ehkä vähän yliflirtti luonteeltaan mutta mitäs pahaa siinä..

Vastaa samalla takaisin. Kosketa takaisin jos hän koskettaa ja heitä tuhmaa takaisin jos hänkin sitä heittää. Siitä se lähtee jos lähtee..

Vierailija
38/41 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat vastenmieliselle reppanalle joka innostuu kun joku on sosiaalinen. Sinulle sopii paremmin työkavereiksi happamat ja kiukkuiset tydet. Anna normaalien sosialisoida keskenään.

Vierailija
39/41 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirtti ja suhde on kaksi eri asiaa.

Flirtti on harmitonta hauskanpitoa.

Pettäminenkin on harmitonta hauskanpitoa.

Vierailija
40/41 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen. Ota siitä selkoa.

Esim tuo romanttinen kävelyreissu voi olla vaan sarkastinen läppä että olisi kiva kattoa maisemia mutta jotkut voisi luulla että on romantiikkaa mukana. Kun taas voi olla kevyt hienovarainen huumorin taakse esitetty piilokymys että ei nolaa itseään jos tuleekin pakit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi