Voiiiiii eiiiii :D ihanaa!!! Siiis miten ihanaa!!! Myö lähtää kreetalle koko perhe syksylläääää:P :DDDDD
Jeee!!!! Pyörin täällä vaaaaaa ympyrää :DDDD DIDIIDIDIIDI <333333333 ihanaa!! Whuhuu !!:D :D :D äkkiä kesä ohi! Pojuki vähä isompi sillo :))
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti te ole koskaan ulkomailla aikaisemmin käynyt jos kreetan turistirysä matkasta on noin innoissaan :-D
Kyllä muuten ollaa :D siksi oonki näin innoissaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti te ole koskaan ulkomailla aikaisemmin käynyt jos kreetan turistirysä matkasta on noin innoissaan :-D
Kyllä muuten ollaa :D siksi oonki näin innoissaa :D
2 kertaa, mut sillo ei pojuu ollu ees syntyny ... piti kirjoittaa...
Vierailija kirjoitti:
Mikäpä lomakohde ei olisi turistirysä? Meni minne tahansa, on se paikka aina palstan mielestä wt-turistirysäkohde.
Hauskaa matkaa:)
Me lähdetään ystäväperheen kanssa syksyllä kahdeksi viikoksi Floridaan.
Kuulostaa kivalle! Haluaisin itsekin joskus käydä Kreetalla, näyttää kauniilta kuvissa.
Hauskaa matkaa, itse toivottavasti tuskailen syksyllä alkavien yliopisto-opintojen kanssa mutta todennäköisemmin tuskailen vain alkavan välivuoden parissa ja mietin elämäni tarkoitusta ja yritän epätoivoisesti löytää töitä 😂
Mikä ihmisiä vaivaa kun pitää olla noin negatiivisena? Mukavaa, että toinen on aidosti innoissaan. Me lähdetään kreetalle toukokuun lopussa :)
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa matkaa:)
Me lähdetään ystäväperheen kanssa syksyllä kahdeksi viikoksi Floridaan.
No tuota kohdetta minäkin tuulettaisin, kuten ap Kreetaa.
Prototyyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäpä lomakohde ei olisi turistirysä? Meni minne tahansa, on se paikka aina palstan mielestä wt-turistirysäkohde.
Juuri näin. Jos viettää lomaa vaeltaen vuorilla Chilen ja Argentiinan rajamailla tai Papuan ylängöillä, tulee av-mamma ja haukkuu lomailijan wt:ksi ja kohteen turistirysäksi. Ja sekin haukkuja saattaa olla juuri palannut ihan Tallinnasta täydessä lastissa.
Ihanaa loman odotusta ap!
Äkkilähdöistä puuttuu tuo odottavan mukava tunnelma. Kerran olen Kreetalla viikon ollut. Lapset tykkäsivät kovasti ja joskus kyselevät, että milloin mennään uudestaan. Kesäkuussa oli silloin 40 astetta lämmintä, hiekkarantaa riitti ja kirkasta merivettä. Ihmiset olivat ystävällisiä, ruoka hyvää, auringonlaskut kauniita.
Voisin lähteä uudestaankin.
Syksyllä luemme sitten, kuinka koko reissu meni pilalle syystä x. :)
Ihanaa lomaa teille ap! Äläkä välitä näistä negatiivisista kommenteista. Niitähän täällä aina riittää oli aihe mikä hyvänsä, niinkuin varmaan olet huomannut. Olen käynyt kerran Kreetalla, Agia marinassa. Pieni rauhallinen kylä, kivoja tavernoita, ihana meri. Aurinkoa ja ihanaa lomatunnelmaa. Hanian kaupunki kiva, käykää ihmeessä jos sielläpäin Kreetaa olette. Ja jos mahdollista käykää Elafonississa. Aivan epätodellisen ihana ranta ja myös pienille lapsille sopiva!
Musta Florida ei ollut mikään ihmeellinen. Mieluummin lasten kanssa menisin Kreetalle, vaikka en Kreetalla ole koskaan käynytkään. Mutta kanariansaartenkokemuksella sanoisin niin.
Miten kreeta on muka joku wt kohde?
Siellä on yksi maailman parhaita rantoja, puhtaat vedet ja yksi euroopan parhaita keittiöitä.
Tuo elafonissi on oikeesti paratiisi!! Kattokaa vaikka kuvahausta jotka ette ole käyneet. Niin muuten, noi kommentit turistirysistä. Mikä sitten kenenkin mielestä on turistirysä. Mun mielestä se tarkoittaa paikkaa joka on vain ja ainoastaan turisteille rakennettu huvittelu/lomakeskus kuten turkin Alanya tai Bulgarian kultahietikko. Kreetalla on toki turisteja paljon mutta on siellä paljon muutakin. Minua ei turistit haittaa koska jos ei ole turisteja ei ole myöskään sellaisia palveluita ja mahdollisuuksia mitä meidän perhe lomalla kaipaa. Eri asia tietysti kaupungeissa mutta jos nyt puhutaan rantalomakohteista.
Vierailija kirjoitti:
vittu mikä retardi tää AP!!
Itse oot!
En ole ap., mutta myös lähdössä kohta Kreetalle, juuri Agia Marinaan. Minulle riittää, että meri on lähellä, ja ihana hiekkaranta! Menen yksin ja yritän uida mahdollisimman paljon.Kotikaupungissa luonnonvedet on kaukana enkä omista autoa :( joten tuo on ihan ylellisyyttä, että pääsee muutamassa minuutissa rannalle. Kunhan ei hotellihuone olisi ekassa kerroksessa, joskus meidät yksinmatkaavat laitetaan alimmaiseen kerrokseen. Aion mennä kaikille retkille, joihin vain selkävammasta huolimatta pystyn :)
Ihana elafonissi hakkaa thaikkujen rannat mennen tullen! Kesällä nähdään Kreeta!
Vierailija kirjoitti:
Apinat pääsee ulkomaille.
Hahahhaahhaa. Et pääse messii, siiderivalas :p hyvä se on jäädä rannalla ruikuttaa :DDD