Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitaja soitteli OMA - aloitteellisesti Thyroxin verikokeesta minulle!

Vierailija
06.04.2017 |

Sanokaapa onko tässä jotain huolestuttavaa.

Olin käynyt ohjeitten mukaan säännöllisesti mielestäni verikokeessa . Sain Thyroxiinit normisti apteekista.

Meni jokunen viikko ja sitten sieltä soittaa hoitajanainen että teidän pitäisi käydä verikokeissa. Minä että : siis hetkinen mistäs te ensinnäkin tiesitten soittaa mulle nyt?

Nainen vastasi että hän sattui katselemaan näitä ja huomasi sitten etten ollut käynyt kokeessa.

Mitenkäs hoitaja SATTUI katselemaan oma - aloitteisesti tietojani. Hän ei ollut mitenkään saanut minuun liittyvää toimeksiantoa .

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tilannehan mahdollistaa kenen vain menon tiedoilleni kun on muka " tarkistettava asioita"???? Eihän tämä nyt voi näin olla?????

Olen aina luullut että apteekki ilmoittaa koska ei lääkettä voi enää määrätä ja minä sitten ensin itse menen kokeeseen ja sitten sieltä soitellaan minulle tulokset.

Apteekki kyllä kertoo että resepti on joko mennyt vanhaksi tai sen että reseptillä on enää x määrä lääkettä saatavilla.

Ja labraankaan ei ihan noin vain kävellä, kyllä sinne pitää olla lähete.

Mun omahoitsu soittelee mulle juurikin muistuttaakseen labrasta ja kertoakseen että lekuri ottaa yhteyttä JOS arvoissa on jotain häikkää...

Vierailija
22/25 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaa minullekin aina samasta asiasta millon kukakin lääkäri tai hoitaja, aina eri ihminen. Hoitoalan ihmisillä on vaitiolovelvollisuus, ihan sama kuka sieltä sulle soittaa ei ne asiat mihinkään sieltä hoitavalta taholta leviä.

Ja eikös ole mukavaa, kun huolehditaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ihan mieleen Henzuli.... 😏

Vierailija
24/25 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin käynyt ohjeitten mukaan säännöllisesti mielestäni verikokeessa . Sain Thyroxiinit normisti apteekista.

Meni jokunen viikko ja sitten sieltä soittaa hoitajanainen että teidän pitäisi käydä verikokeissa. Minä että : siis hetkinen mistäs te ensinnäkin tiesitten soittaa mulle nyt?

Nainen vastasi että hän sattui katselemaan näitä ja huomasi sitten etten ollut käynyt kokeessa.

Mitenkäs hoitaja SATTUI katselemaan oma - aloitteisesti tietojani. Hän ei ollut mitenkään saanut minuun liittyvää toimeksiantoa .

Kun potilaalle varataan laboratorio tai röntgentutkimus, varataan hänelle 1-10 vuorokauden kuluttua piilosoitto. Silloin lääkäri/hoitaja tarkistaa vastauksen.

Vierailija
25/25 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun potilaalle varataan laboratorio tai röntgentutkimus, varataan hänelle 1-10 vuorokauden kuluttua piilosoitto. Silloin lääkäri/hoitaja tarkistaa vastauksen.

näin myös meillä,varataan labrat ja seuraavalle päivälle piilosoittoaika, eli puhelinaika jota ei ilmoiteta potilaalle vaan lääkäri/ hoitaja tarkistaa labrat ja soittaa potilaalle jos niissä on jotain erikoista.

Eli ap: n tapauksessa hoitaja on tarkistanut ap:n labrat piilosoittoajan vuoksi , ja huomannut ettei apole käynyt labrassa. Ystävällisesti soittanut ja kehoittanut käymään (sekä varaa uuden piilosoittoajan, muuten niitä vastauksia ei kukaan koskaan katsoisi)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän