SDP menettänyt kannakseni!
Minä en äänestä puoluetta, jossa on tuomittu pedofiili! Persutkin menettäneet ääneni rikoksillaan. Vihreäliitto ja vasurit liian vasemmalla. Keskusta ja Kokoomus liian oikealla. Tässä alkaa olla puolueet vähissä. Mitä minä äänestän? Jotain pienpuoluetta?
Kommentit (7)
Äänestä THEIP:tä. Siis Täydellisen Hyvien Erehtymättömien Ihmisten Puoluetta.
Viime syksynä alkoi pakkoruotsi jo kuudennelta luokalta. Tämä siksi että aivopesu pitää aloittaa nuoremmille että pakkoruotsin sairas olemus voidaan pimittää lapsiltamme.
Syyllisiä siihen että suomalaisten pitää opiskella turhaa kieltä, pakkoruotsia, ilman järkeviä perusteluja voidaan etsiä SDPn riveistä. SDPn johto on ollut kymmeniä vuosia pakkoruotsin kannalla ja SDPhen on syntynyt pakkoruotsia kannattava kulttuuri. RKPn säätiöistä on valunut rahaa SDPn jäsenille.
Vain P. pakkoruotsi Lipponen on onnistunut perustelemaan pakkoruotsin. Hän on sanonut että kukaan ei valitsisi ruotsia jos se ei olisi pakollinen.
Minä olen samaa mieltä P. pakkoruotsi Lipposen kanssa, koska kukaan ei valitsisi turhaa kieltä jos se olisi vapaaehtoinen.
Mä kokeilen nyt kristillisiä.
En oikein muutakaan enää keksi.
Minä katselin läpi kaikki kaupunkini ehdokkaat ja päädyin äänestämään ennakkoon mielestäni poliittisesti ansioitunutta ja kokenutta SDP:n ehdokasta ja nimenomaan tätä ehdokasta, en varsinaisesti puoluetta. Jos olisin löytänyt paremman ehdokkaan, olisin varmaan voinut äänestää toisenkin puolueen ehdokasta.
Sitoutumatonta. Siis ihmistä, ei puoluetta.
Otsikossa pitäisi lukea kannatukseni.