Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitaja soitteli OMA - aloitteellisesti Thyroxin verikokeesta minulle!

Vierailija
06.04.2017 |

Sanokaapa onko tässä jotain huolestuttavaa.

Olin käynyt ohjeitten mukaan säännöllisesti mielestäni verikokeessa . Sain Thyroxiinit normisti apteekista.

Meni jokunen viikko ja sitten sieltä soittaa hoitajanainen että teidän pitäisi käydä verikokeissa. Minä että : siis hetkinen mistäs te ensinnäkin tiesitten soittaa mulle nyt?

Nainen vastasi että hän sattui katselemaan näitä ja huomasi sitten etten ollut käynyt kokeessa.

Mitenkäs hoitaja SATTUI katselemaan oma - aloitteisesti tietojani. Hän ei ollut mitenkään saanut minuun liittyvää toimeksiantoa .

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai näin, aina väärinpäin : (

Vierailija
2/25 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken kukkuraksi pyysin häntä soittamaan kokeen tuloksen minulle ja hän lupasi. Soittoa ei koskaan tullut .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tai näin, aina väärinpäin : (

Niin voiko joku hoitaja vaan mennä tiedoille ja alkaa tarkistelemaan asioita ilman että mitään hoitomääräystäkään ei ole annettu?

Vierailija
4/25 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös . Onko ketään joka osaa vastata asiallisesti tähän?

Vierailija
5/25 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä se soitti? Kyllä mulle ainakin hoitajat soitaa polilta aina kun olen käynyt (tai olen unohantanu käydä) verikokeessa.

Vierailija
6/25 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taatusti on joku ns. "piiloaika" ollut varattuna labrakokeittesi tuloksia varten. Ei hoitajilla ole aikaa/kiinnostusta/halua tutkia huvikseen kenenkään tietoja.

Vierailija
7/25 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän ei sitten soittanut uudestaan tulosta vaikka lupasi? Minulle jäi vaikutelma että oli halunnut käydä tiedoilla ja feikkasi sen koskemaan muka verikoetta mutta ei kuitenkaan hoitanut lupaamaansa työtä jota olisi ollut sitten. Snoin nimenomaan että kun käyn kokeessa niin SOITTAA minulle jokatapauksessa ne arvot.

Vierailija
8/25 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tiedä osaanko yhtään auttaa, mutta minun mielestäni, ei tuossa mitään kummallista ole. Siis onhan sua joskus ohjeistettu lääkärin tai hoitajan toimesta, että käy verikokeissa ja kun huomaavat ettet ole käynyt, hoitaja muistuttaa. Harvemmin kai lääkärit soittelee, ellei ole etukäteen sovittu.

Siis harmittaako sua just se, että hoitaja katsonut sun tietoja?

Vierailija
9/25 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taatusti on joku ns. "piiloaika" ollut varattuna labrakokeittesi tuloksia varten. Ei hoitajilla ole aikaa/kiinnostusta/halua tutkia huvikseen kenenkään tietoja.

Mikä on tuollainen piiloaika???

10/25 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tuollainen piiloaika???

Piiloaika=soitetaan tarvittaessa.

Vierailija
11/25 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tiedä osaanko yhtään auttaa, mutta minun mielestäni, ei tuossa mitään kummallista ole. Siis onhan sua joskus ohjeistettu lääkärin tai hoitajan toimesta, että käy verikokeissa ja kun huomaavat ettet ole käynyt, hoitaja muistuttaa. Harvemmin kai lääkärit soittelee, ellei ole etukäteen sovittu.

Siis harmittaako sua just se, että hoitaja katsonut sun tietoja?

Minä en tykkää yhtään että joku hoitaja vaan menee tiedoilleni ilman että minuun ollaan ensin asiasta yhteydessä jotenkin. Koska Thyroxin on määrätty minulle vuosikymmen sitten niin en tykkää että kuka tahansa oma aloitteisesti vaan puuttuu asiaani. Kielllän sellaiset ehdottomasti. Täällä on niin moni hoitaja joutunut oudoista jutuistaan kiinni että ehdoton ei! Ensin on oltava minulta se määräys ja aloite. Apteekki kyllä yleensä ilmoittaa jos tarvii kokeen ensin.

Vierailija
12/25 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitaa 'piiloaika'?  Olin sairaalassa tutkimuksissa ja minun papereihini oli laitettu että lääkärillä 'piiloaika' tuloksista soittoa varten.  Ei kukaan lääkäri koskaan soittanut minulle.   Mitä se siis tarkoittaa.  Keneltä piilossa oleva aika?

Vierailija
13/25 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä olikin jo vastaus siihen 'piiloaika' -kysymykseen.  Miksi ei sanota suoraan että tarvittaessa miksi tuollaisia termejä?  Ihan kuin pitäisi piilotella jotakin.  Sitäpaitsi olisi halunnut keskustella lääkärin kanssa asioista.

Vierailija
14/25 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi apteekki käskisi jonkun verikokeeseen ennenkuin luovuttaa lääkkeet? Missä maassa asut?

Hoitajalla luultavasti varattuna paperiaika, eli aika jolloin katsoo edellisellä kerralla määrätyn labrakokeen tuloksen. Ja kaikillahan on välillä myös kontrollikäynti ja siihen liittyvät labrat. Ja mikäli ko. hoitaja on laittanut pyynnöt labroihin, vastaus myös tulee hänelle viestinä ettei mikään vastaus jäisi huomiotta. Joissakin ohjelmissa voi myös olla että käymättömistä labroista muistutellaan hoitajaa.

Hoitajathan eivät tee muuta kuin kyttäävät sairaiden ihmisten tietoja ja muutenkin ovat ärsyttävää sakkia.

Vierailija
15/25 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tilannehan mahdollistaa kenen vain menon tiedoilleni kun on muka " tarkistettava asioita"???? Eihän tämä nyt voi näin olla?????

Olen aina luullut että apteekki ilmoittaa koska ei lääkettä voi enää määrätä ja minä sitten ensin itse menen kokeeseen ja sitten sieltä soitellaan minulle tulokset.

Vierailija
16/25 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi apteekki käskisi jonkun verikokeeseen ennenkuin luovuttaa lääkkeet? Missä maassa asut?

Hoitajalla luultavasti varattuna paperiaika, eli aika jolloin katsoo edellisellä kerralla määrätyn labrakokeen tuloksen. Ja kaikillahan on välillä myös kontrollikäynti ja siihen liittyvät labrat. Ja mikäli ko. hoitaja on laittanut pyynnöt labroihin, vastaus myös tulee hänelle viestinä ettei mikään vastaus jäisi huomiotta. Joissakin ohjelmissa voi myös olla että käymättömistä labroista muistutellaan hoitajaa.

Hoitajathan eivät tee muuta kuin kyttäävät sairaiden ihmisten tietoja ja muutenkin ovat ärsyttävää sakkia.

Valitettavasti itse ovat maineensa pilanneet ainakin täälläpäin.

Vierailija
17/25 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sekavaa tämä on. En oikein tiedä mitä ap nyt hakee.

Vierailija
18/25 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tilannehan mahdollistaa kenen vain menon tiedoilleni kun on muka " tarkistettava asioita"???? Eihän tämä nyt voi näin olla?????

Olen aina luullut että apteekki ilmoittaa koska ei lääkettä voi enää määrätä ja minä sitten ensin itse menen kokeeseen ja sitten sieltä soitellaan minulle tulokset.

Siis ihan tosissasi oletat, että apteekki hoitaa sairautesi ja lääkehoitosi seurannan ja toteutuksen? Apteekista tilaavat sulle labrat ja neuvovat menemään verikokeisiin? Tarkistavat vastaukset ja tarvittaessa rukkaavat lääkkeen annostusta? Uusivat vielä reseptinkin? Mihin lääkäreitä ja hoitajia tarvitaan ollenkaan?

Jos tää ei oo provo, niin on ihme, miten pihalla olet.

Vierailija
19/25 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla noin hirveää jos joku pitää huolta ihmisen sairauden hoidosta jos hän ei sitä itse ymmärrä tai kykene tekemään?

Vierailija
20/25 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on hoitosuhde pitkäaikaissairauden vuoksi jonnekin, josta labralähetteet ja reseptitkin saat. Siellä on myös "sun" hoitaja, joka seuraa asiakkaiden ja potilaiden tilannetta, lääkärin määräyksiä ja laittaa oikein paperikalenteriin ylös, koska labroja on tulossa. Jos näistä ei vastauksia tule, muitutetaan potilasta labrassakäynnistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi