Onneksi ei sitten muutettu Tapiolaan
Siellä ei ole yhtään sisäilmaltaan tervettä koulua. On tämä käsittämätöntä!
Kommentit (6)
Tapiola ratsastaa jollain ikivanhalla maineellaan ja hintataso on sen mukainen, vaikka se on nykyään ihan ankea peruslähiö. Keskustakin sellaista karseaa neukkuarkkitehtuuria, kirkko kaikkein kammottavin.
Mua ei miellytä Tapiola yhtään. V*tuttaisi jo se, kun kaikki kauppojen parkit ovat maksullisia. Ei muuallakaan Espoossa ole ainakaan toistaiseksi maksullista pysäköintiä.
Vierailija kirjoitti:
Tapiola ratsastaa jollain ikivanhalla maineellaan ja hintataso on sen mukainen, vaikka se on nykyään ihan ankea peruslähiö. Keskustakin sellaista karseaa neukkuarkkitehtuuria, kirkko kaikkein kammottavin.
Tältä se kuulostaa, kun ei ymmärretä mitään arkkitehtuurista, eikä tiedetä edes, mikä on lähiö.
Noloa.
Itse asiassa koko Espoon koulut, ja itse asiassa kaikki julkinen rakentaminen, on päin vittua. Tästä saamme kiittää valtuuston rakennuslautakunnan kokoomusklikkiä. Se sössii, suhmuroi, sählää ja vedättää. KAIKKI kunnan vastuulla oleva rakentaminen Espoossa on niin päin helvettiä ettei mitään rajaa. Ollaankin harkittu paluumuuttoa Helsinkiin, prkl!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tältä se kuulostaa, kun ei ymmärretä mitään arkkitehtuurista, eikä tiedetä edes, mikä on lähiö.
Noloa.
Ei kuulosta vaan näyttää. Ei paska muutu hienoksi vain sillä perusteella, että tekijänä on joku muka kuuluisa arkkitehti. Tuo se vasta noloa onkin, että ei luoteta omaan silmään. Keisarin uudet vaatteet.
Kaikki rahat menny gryndereiden taskuihin.