Söpöintä mitä lapsenne on sanonut?
Meillä tänään: "äiti, hyvää aamua meille." Poika 4v.
Kommentit (16)
Nukutaan taaperon 2v kanssa yöt vierekkäin ja tässä yhtenä aamuna heräsin siihen kun lapsi silitteli poskeani ja sanoi että ihana äiti <3
Mulla ei ole omia lapsia, mutta olen äitipuoli. Lapset ovat meillä ja toisella vanhemmallaan vuorotellen. Viimeksi kun lapsi oli meillä ensimmäistä yötä, tuli hän illalla syliini ja sanoi "arvaa mitä, mulla on ollu sua kova ikävä" :) En tiedä onko söpöä, mutta mun sydän hyppäs ympäri silloin.
"Minä olen latvatähti!" Lapsi 3v sekoitti iltatähden ja latvatähden.
Mun 4v tytär sanoo usein: Äiti, miten sää oot niiiiin ihana ♡
Vierailija kirjoitti:
Mun 4v tytär sanoo usein: Äiti, miten sää oot niiiiin ihana ♡
Valehtelee
Minä oon lihava (mutta onnellinen ja on hyvä seksielämä, ihana aviomies ja ihanat muksut, kiitos huolenpidosta mutta en tarvii sääliä tai kauhistelua), minun muksu tuli syliin kiehnääämään ja totesi "minun äiti on niin ihanan pehmeä" :D
poika nyt jo 10v, mutta usein illalla peitellessäni häntä nukkumaan, sanoo hän "hyvää yötä maailman paras äiti". Sanonut tuota ihan pienestä asti. Veikkaan, että viimeistään parin vuoden päästä en tuota enää kuule lapsen suusta.
"sä oot maailman ihanin ja parhain äiti"
Tuli viesti whatappissa miljoonan sydämen kera. Tytär 15v
Vierailija kirjoitti:
Minä oon lihava (mutta onnellinen ja on hyvä seksielämä, ihana aviomies ja ihanat muksut, kiitos huolenpidosta mutta en tarvii sääliä tai kauhistelua), minun muksu tuli syliin kiehnääämään ja totesi "minun äiti on niin ihanan pehmeä" :D
Sun muksuskin arvostaa varmaan sun hyvää seksielämää... Tsiisus!
Vierailija kirjoitti:
Mulle poika, 6v, totesi joskus, että äiti ei saa laihtua, koska on niin ihanan lämmin ja pehmee.
Kuka näitä alapeukkuja tänne laittaa? Voi hyvää päivää :D
Vierailija kirjoitti:
"Minä olen latvatähti!" Lapsi 3v sekoitti iltatähden ja latvatähden.
Lapsi sekoitti iltatähden ja Mikko Alatalon.
Meidän nuorimmainen, nyt 23 vuotias, nimitti pienenä jotain tahtoessaan minua marenkienkeliksi.
Minä olin itse 3-vuotiaana mankunut puuroa aamulla puoli seitsemältä "äiti keitä puuroa!"
Äiti oli sanonut "en jaksa olla äiti".
Olin sitten hiljentynyt ja jatkanut "nainen, keitä puuroa!"
Muistan itsekin tuon hämärästi, sen äidin kommentin, ettei jaksa olla äiti ja sen, että jotkut nauroivat kohta...