Lapsen isä omii lapsemme
Aina kun koitan hoitaa, syöttää, leikkiä, nukuttaa tms niin isäntä hyökkää väliin, kysyy tarvinko apua, ottaa minun mielestä liikaa vastuuta. Riistää monesti sylistäni lapsen "että saan välillä huilata." Miten mä voisin rakentavasti puhua asiasta? On luonteeltaan herkkä ja jokseenkin ailahtelevainen.
Kommentit (7)
Kuulostaa siltä että sinä olet se herkkä ja ailahtelevainen. Eiköhän teillä ole molemmilla koko loppuelämä aikaa hyysätä lasta, ihan kyllästymiseen asti
Kyse on siitä, et ten saa tehdä mitään lapsemme kanssa ilman että "väsyn" tai "rasitun" liikaa. Hyviä pointteja kaks ekaa kommenttia, mutta kyllä minäkin haluan kantaa vastuun lapsestamme.
Ap
No mitä jos sanot ihan vaan, että kiitos tarjouksesta mutta voin hoitaa tämän. Tee sinä sillä aikaa tämä -> joku muu homma vaikka tiskaaminen.
Ei sun miehellä ole mitään työelämää tai sellaista?
Vierailija kirjoitti:
Ei sun miehellä ole mitään työelämää tai sellaista?
Ei ole.
Ap
Ota rennosti miksi pitäis ryhtyä toimenpiteisiin? Anna isän hoitaa ja tee jotain mukavaa. Pienelle lapselle äiti on ykkönen eikä lapsi rikki mene jos leikkii isän kanssa.
Mä voisin vaihtaa sunkaa hetken paikkaa ni oltais tyytyväisiä nykytilanteeseen, meillä kun mies ei omaehtoisesti vietä aikaa vauvankanssa