Kuinka monen sormen paksuinen poninhännän pitää olla sitomiskohdasta jotta voisi puhua normaalipaksuisesta tukasta?
Etu-, keski- ja nimetön sormiko?
Kommentit (7)
Heh, minulla on ehkä tavallisen lyijykynän paksuinen :DD "Normaalista" en kuitenkaan tiedä koska minulla epänormaalin ohut tukka.
Terveisin puolikalju
Aika harvalla suomalaisella on nippuna kahdenkaan sormen paksuinen tukka. Hiuksia voi silti olla paljon.
Itse leikkasin polkkatukan, kun ponnarin tyvi alkoi mennä peukun paksuiseksi. Luonnonkiharaa tukkaani kutsutaan nykyään jopa paksuksi.
Mä olen valittanut kampaajalle, kun on niiin surkea laatu. Sen mielestä mulla on tavalliset suomalaiset paksuudeltaan. Eli ohutta hiusta ja paljon. Arvioisin että näitä on 2-3 sormea.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen valittanut kampaajalle, kun on niiin surkea laatu. Sen mielestä mulla on tavalliset suomalaiset paksuudeltaan. Eli ohutta hiusta ja paljon. Arvioisin että näitä on 2-3 sormea.
...mutta mulla on sirot sormet, vihkisormuskin kokoa 15.5.
Minulla, puolisolla ja kämppiksellä jotka nyt ovat tässä, on kaikilla noin kahden sormen paksuinen. Väittäisin että suomalaisten ohuella hiuslaadulla ei kovin paksuja ponnareita löydy.