Onko muilla rumuus johtanut masennukseen?
Minusta se että nuorena kokee ja näkee että ei ole seksuaalisesti viehättävä on todella paha paikka. Halu koko elämään jotenkin mennyt. En tiedä kestänkö koko elämää ilman naisystävää :( elämä tuntuu todella turhalta ja tylsältä näin. Uskon että kaltaiseni tuntevat moni samoin ?
Kommentit (64)
Jos elämän suurin (ja ainoa?) tavoite on löytää kumppani, voisi pieni itsetutkiskelu tehdä hyvää. Yksin tai sitten ammattilaisen tuella. Loppujen lopuksi onni täytyy löytää itsestä. Kukaan muu ei elä täällä sinua varten. Kukaan ei tule ja "pelasta sinua". Vain sinä itse voit pelastaa itsesi. Sinulla on hallussasi avain ja lukko onnellisuuteen, sinun täytyy vain itse tajuta se.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Ajattelen ihan samaa. Kaikista pahinta on se että tietää jo nuorena että pelit on pelattu naisten kanssa. Kaikista pahinta on se että siinä teini-iässä pääsi jonkun ihmeen tuurin kautta parin naisen kanssa lyhyisiin kokemuksiin mutta sitten kun kaljuus iski niin enää ei ole paluuta edes siihen. Kokemukset naisista ovat siis siinä loppuelämäksi ja niistä voi vaan haaveilla. Asia on masentunut pitkään ja mikäli (tai kun) tilanne tästä jatkuu uskon että tulen päättämään elämäni varmaan 10-vuoden sisällä. Odotan kuitenkin että veli on valmistunut opiskeluista ja vanhemmat tarpeeksi vanhoja ennen sitä.
Tämä on minusta täysin käsittämätön juttu.
Mistä ihmeestä olet saanut käsityksen, että kaljuus on este naisten saannille?
Ainoa syy minkä keksin on se, että olet kaljuuntunut hyvin nuorena ja joku irvaillut.
Kaljuuntuminen on rumaa vain jos jättää hiukset puolikaljuiksi.
Jos et saa naista syy on joku muu kuin tuo kaljuus.
Kaikki ulkonäkö pilkat joita jaellaan nuorena kannattaa unohtaa kun ikää tulee.
Olen niin nuori ja ruma muutenkin että siksi kaljuus haittaa että naiset ei kiinnostu. Lisäksi aika monen naisen mielestä kaljuus jo itsessään on ruma piirre.
Sehän ei ole minun ongelma jos joku pitää minua rumana. Sisäinen kauneus hohtaa myös ulospäin.
Minä olen erittäin ruma nainen. Ihan oikeasti. Paksut pullonpohjalasit. Maksa läiskiä ja suuria ihohuokosia oleva kulahtanut ja roikkuva iho. Huonot hampaat. Punaiset pienet silmät. Tukka lähtenyt päälaelta perinnöllistä syistä johtuen. Isot silmäpussit ja väsähtänyt ilme. Iso nenä. Naamassa ei tosiaan mitään kaunista. 58 vuotias. Harvalla näin paljon vikoja. Huonot geenit. Meikki ei paljoa auta.
Minä olen erittäin ruma nainen. Ihan oikeasti. Paksut pullonpohjalasit. Maksa läiskiä ja suuria ihohuokosia oleva kulahtanut ja roikkuva iho. Huonot hampaat. Punaiset pienet silmät. Tukka lähtenyt päälaelta perinnöllistä syistä johtuen. Isot silmäpussit ja väsähtänyt ilme. Iso nenä. Naamassa ei tosiaan mitään kaunista. 58 vuotias. Harvalla näin paljon vikoja. Huonot geenit. Meikki ei paljoa auta.
Minulla. Olen nyt 50+ eikä minulla ole ollut yhtään seurustelun tapaistakaan kenenkään naisen kanssa. Eikä kyllä miehenkään, tosin ei kiinnostakaan.
M
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella kuin naisella on vientä pari-kolmikymppisenå mutta sitten se alkaa kääntyä. Neli-viiskymppisen miehen on paljon helpompi pariutua kuin naisen.
Miten 40-vuotiaalla miehellä olisi helpompaa silloin kun naisella?Ymmärrän että naisen vientikin laskee mutta silti.
Mä en näin naisena tykkää miesten tavasta nähdä meitä jonain statusesineinä. Oikeen kehutte sillä ettette kykene rakastamaan vaan haette lähinnä kulissia. Mua ei kiinnosta raha. Luen energiaa millä tuut kohti. Hyvin harvan energia mätsää omien vibojeni kaa.
Ei masenna yhtään. Miksi masentaisi?
Olen työkyvytön, sairauksia riittää, harmaat hiukset.
Minulla on naama kuin petolinnun pylly. Yhtään liioittelematta. Ja muita vakavia sairauksia. Olen nainen. Ei ole helppoa elämä.
En masentunut nuorena omasta rumuudestani, ehkä siitä miten ulkokullaisia jotkut ovat. Sain kyllä suoraan kuulla etten ole tarpeeksi nätti treffailukumppaniksi. ( olen siis jo vanhempi nainen). Siinä tuli erotettua jyvät akanoista, siis he, jotka olivat minusta kiinnostuneita ihmisenä, eikä vaan ulkonäöstä. Näitäkin miehiä löytyi. Olen nyt seukannut kultani kanssa jo monta vuotta. Älä aloittaja masennu. Löydät vielä sen oikean, joka välittää sun sisimmästä. Ajattele näin että ne arvostelijat ovat rumia, sysimustia sielultaan.
Harvat miehet ovat paksuhiuksisia 40-50 v. Päälaki alkaa paistaa jo 30-35 v. Etenkin suomalaisten hiuslaatu on hento. Kaljuus ei ole monenkaan miehen menoa haitannut, niin tavisten kuin julkkisten esim Juice Leskinen, Riku Nieminen, Juha Tapio, Kekkonen.
Toisinpäin. Masennus on johtanut rumuuteen, kun ei oo ollut energiaa huolehtia itsestä. Piirteiltäni en ole ruma,mut plösö läskiys tekee musta ruman.
Kun on huomannut että miten paljon ulkonäkö vaikuttaa kaikkeen elämässä niin kyllä se alkaa masentaa.
Haluaisin olla kaunis ja rikas. Vtuttaahan tämä olla köyhä ja ruma, minkäs teet. No onneksi sentään toi mies jaksaa katsella vielä.
Vierailija kirjoitti:
Missä rumat voi tavata potentiaalisia kumppaneita? Baarissa ei onnistu, koska heti tulee käsilaukusta, jos uskaltautuu puhumaan jollekin. Netissä taas viestittely loppuu siihen, kun toinen näkee kuvan.
kokeile jotain talkooporukkaa urheiluseurat ym ovat iloisia talkoolaisista ja porukoissa pääsee näyttämään taitonsa ja juttelemaan muiden kanssa, eikä siloin katsota ulkomuotoa. Mikä tahansa harrastusporukka käy, ja ps, hävitä peilit ja lakkaa ajattelemaata ulkonäköäsi, 68 v kokemuksella ruma akka, vaan ei yksinäinen
Vierailija kirjoitti:
Harvat miehet ovat paksuhiuksisia 40-50 v. Päälaki alkaa paistaa jo 30-35 v. Etenkin suomalaisten hiuslaatu on hento. Kaljuus ei ole monenkaan miehen menoa haitannut, niin tavisten kuin julkkisten esim Juice Leskinen, Riku Nieminen, Juha Tapio, Kekkonen.
Mä en edes suoraan sanottuna ymmärrä hyvien tukkageenien hehkutusta. Mä en naisena edes katso hirveästi miesten hiuksia. Jopa sellainen päälaelta huitulaksi menevä tukkakin voi olla seksikäs tai pakeneva hiusraja. Kun olen itse jo lähempänä 40 ikävuotta niin kiinnostaa enemmän miehet joissa näkyy jo aika, esim. harmaita parrassa tai hiuksissa sekä tuo muu. Ehkä jos menee ihan yli hiustenlähtö niin sitten ajaa pois. Enpä itsekään tykkää harmaantumisestani että niin... :D
Vierailija kirjoitti:
Kun on huomannut että miten paljon ulkonäkö vaikuttaa kaikkeen elämässä niin kyllä se alkaa masentaa.
Ulkonäkö ja seksi on kaikki millä on koskaan ollut väliä.
Masentaa ja ahdistaa olla näin ruma. Ei ole helppoa ruman naisen elämä. Kun kaikki muut ovat kauniita. Ruma iho ja veltostunut iho, huonot hampaat, kaljuuntuva päälaki, pienet tihrusilmät kera paksujen lasien, isot silmäpussit väsynyt ilme, luonto teki suuren virheen kun synnyin tänne.
Suurin osa naisista on melko kauniita tai kivan näköisiä. Ehkä 8/10. Mutta miehistä komeita/pantavia on ehkä 1/10.