Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen ihminen ei syö karkkia.

05.04.2017 |

Vain henkisesti 5-vuotias syö karkkia.

Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti 4-vuotiaat katsoo animea.

Vierailija
2/18 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitler oli perso makealle ja söi karkkeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Olen sitten tainnut löytää ikuisen nuoruuden salaisuuden. Kiva juttu!

Vierailija
4/18 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa minä syön ainak7n. Yritä kestää.

Vierailija
5/18 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun henkinen ikä onkin ihan testienkin mukaan joku 15 maksimissaan. Joten toi tieto ei yllätä yhtään..

t. N41

Vierailija
6/18 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkahan mahdan aikuistua. Karkkia syön keskimäärin ehkä 2-3 päivänä viikossa. Ikää on nyt 48 vuotta ja 7 kk. En polta tupakkaa, ja alkoholinkäytönkin lopetin 45-vuotiaana kokonaan. Mutta karkin syönnin lopettaminen ei ole koskaan edes käynyt mielessä. Toki määrä on vuosien mittaan kovastikin aaltoillut.

7/18 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha

Vierailija
8/18 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti vahvaa ja itsenäistä ihmistä ei kiinnosta, mitä joku Anna-Marjaana ajattelee aikuisten karkinsyönnistä.

Vierailija
9/18 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Tänään vois katsoa jonkun piirretyn samalla kuin syön suklaamunia. N52, työelämässä (normaalipainoinen). 

Vierailija
10/18 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin olisi syytä vähentää. Suomalaiset ovat Euroopan kärkimaita karkin ja suklaan kulutuksessa ja se näkyy katukuvassa. 

Keskimäärin 13 kg vuodessa on suomalaisen kulutus. Kun vielä muistetaan, että on paljon ihan karkittomia ihmisiä, on joidenkin kulutus yletöntä. 

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/suomalaiset-syovat-eniten-k…

Ruotsalaiset syö eniten

Vierailija
11/18 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aikuisiässä mennyt täysin karkinhimo ja muutenkin syön tosi vähän makeaa. Kaakaokuppi silloin tällöin ja pulla, siinä se melkein on. 

Jätskiä kesällä menee jonkin verran. Entien karkkia syövät teini-ikäiset sukupuoleen katsomatta ja nuoret naiset. Oli joku aika juttua Hesarissa. 

Vierailija
12/18 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lapsen ei pitäisi syödä karkkia ennemmin...alle 10v. ainakaan.

Vierailija
13/18 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä jäi karkin syönti n.15 vuotiaana. Ikinä en itse osta karkkia, saatan ottaa karkin jos joku tarjoaa. En syö muutenkaan makeaa. 1 tai 2 karkkia silloin tällöin riittää. Muuten makeaksi riittää tee (ilman sokeria). Sitten kysellään mikset ota enempää. No minulle tulee nykyään paha olo jos syön sen enemmän kuin 2 karkkia kerralla.

N24

Vierailija
14/18 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä jäi karkin syönti n.15 vuotiaana. Ikinä en itse osta karkkia, saatan ottaa karkin jos joku tarjoaa. En syö muutenkaan makeaa. 1 tai 2 karkkia silloin tällöin riittää. Muuten makeaksi riittää tee (ilman sokeria). Sitten kysellään mikset ota enempää. No minulle tulee nykyään paha olo jos syön sen enemmän kuin 2 karkkia kerralla.

N24

Onko sinulla syömishäiriö? Ikävää kurittaa itseään noin, surullista. Paljonko painat ja minkä pituinen olet? Harrastatko myös paljon liikuntaa?

Vierailija
15/18 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä sokerilla leikittelevät ylipainoiset * antturat kuolevat sydän ja verisuonitauteihin tai diabetekseen. Samalla huutelevat etten juo alkoa tai polta.

Te kuolette karkkiin, joku muu johonkin muuhun. Ette ole yhtään parempia.

Vierailija
16/18 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin kaksi minikokoista pääsiäismunaa eilen ja siihen jäi. Enempää ei pysty. Totta se on, että mitä vanhemmaksi tulee sitä vähemmän makea maistuu. Tulee huono olo.

Vierailija
17/18 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain henkisesti 5-vuotias katsoo F1-kisoja, jalkapalloa, jääkiekkoa ym. typeriä miesten leikkejä.

Vierailija
18/18 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam, nam, nam, nam

gaa gaa goo goo :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi