Aikuinen ihminen ei syö karkkia.
Vain henkisesti 5-vuotias syö karkkia.
Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)
Kommentit (18)
Hitler oli perso makealle ja söi karkkeja.
Jaa. Olen sitten tainnut löytää ikuisen nuoruuden salaisuuden. Kiva juttu!
Jaa minä syön ainak7n. Yritä kestää.
No mun henkinen ikä onkin ihan testienkin mukaan joku 15 maksimissaan. Joten toi tieto ei yllätä yhtään..
t. N41
Milloinkahan mahdan aikuistua. Karkkia syön keskimäärin ehkä 2-3 päivänä viikossa. Ikää on nyt 48 vuotta ja 7 kk. En polta tupakkaa, ja alkoholinkäytönkin lopetin 45-vuotiaana kokonaan. Mutta karkin syönnin lopettaminen ei ole koskaan edes käynyt mielessä. Toki määrä on vuosien mittaan kovastikin aaltoillut.
Oikeasti vahvaa ja itsenäistä ihmistä ei kiinnosta, mitä joku Anna-Marjaana ajattelee aikuisten karkinsyönnistä.
Ok. Tänään vois katsoa jonkun piirretyn samalla kuin syön suklaamunia. N52, työelämässä (normaalipainoinen).
Vierailija kirjoitti:
Ainakin olisi syytä vähentää. Suomalaiset ovat Euroopan kärkimaita karkin ja suklaan kulutuksessa ja se näkyy katukuvassa.
Keskimäärin 13 kg vuodessa on suomalaisen kulutus. Kun vielä muistetaan, että on paljon ihan karkittomia ihmisiä, on joidenkin kulutus yletöntä.
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/suomalaiset-syovat-eniten-k…
Ruotsalaiset syö eniten
Minulla on aikuisiässä mennyt täysin karkinhimo ja muutenkin syön tosi vähän makeaa. Kaakaokuppi silloin tällöin ja pulla, siinä se melkein on.
Jätskiä kesällä menee jonkin verran. Entien karkkia syövät teini-ikäiset sukupuoleen katsomatta ja nuoret naiset. Oli joku aika juttua Hesarissa.
Siis lapsen ei pitäisi syödä karkkia ennemmin...alle 10v. ainakaan.
Itsellä jäi karkin syönti n.15 vuotiaana. Ikinä en itse osta karkkia, saatan ottaa karkin jos joku tarjoaa. En syö muutenkaan makeaa. 1 tai 2 karkkia silloin tällöin riittää. Muuten makeaksi riittää tee (ilman sokeria). Sitten kysellään mikset ota enempää. No minulle tulee nykyään paha olo jos syön sen enemmän kuin 2 karkkia kerralla.
N24
Vierailija kirjoitti:
Itsellä jäi karkin syönti n.15 vuotiaana. Ikinä en itse osta karkkia, saatan ottaa karkin jos joku tarjoaa. En syö muutenkaan makeaa. 1 tai 2 karkkia silloin tällöin riittää. Muuten makeaksi riittää tee (ilman sokeria). Sitten kysellään mikset ota enempää. No minulle tulee nykyään paha olo jos syön sen enemmän kuin 2 karkkia kerralla.
N24
Onko sinulla syömishäiriö? Ikävää kurittaa itseään noin, surullista. Paljonko painat ja minkä pituinen olet? Harrastatko myös paljon liikuntaa?
Nämä sokerilla leikittelevät ylipainoiset * antturat kuolevat sydän ja verisuonitauteihin tai diabetekseen. Samalla huutelevat etten juo alkoa tai polta.
Te kuolette karkkiin, joku muu johonkin muuhun. Ette ole yhtään parempia.
Söin kaksi minikokoista pääsiäismunaa eilen ja siihen jäi. Enempää ei pysty. Totta se on, että mitä vanhemmaksi tulee sitä vähemmän makea maistuu. Tulee huono olo.
Vain henkisesti 5-vuotias katsoo F1-kisoja, jalkapalloa, jääkiekkoa ym. typeriä miesten leikkejä.
Nam, nam, nam, nam
gaa gaa goo goo :)
Henkisesti 4-vuotiaat katsoo animea.