Mitä ulkonäöllistä ominaisuutta kadehditte/ihailette muilla?
Itse ihailen paksuja hiuksia, siroa nenää, kirkkaita silmiä(pitkät ripset, erikoinen väri esim syvän sininen tai merenvihreä, kauniit siipimäiset kulmat) sekä gasellimaista ruumiinrakennetta(siro ja sulava, mutta ei luiseva).
Kommentit (27)
Pyöreää pyllyä. Minulla on kummallisen mallinen pylly, jota en ole treenaamallakaan saanut nätiksi. (Vinkkejä otetaan vastaan!) Sivusta tosi hyvä, pysty, pyöreä. Takaa ja edestä katsottuna ihmeen neliö. Kaikki massa on heti vaon vieressä, sivuille ei riitä mitään. Kun katsoo viistosti, näyttää, ettei olisi pyllyä ollenkaan. :(
Sileä iho, jossa ei ole yhtään luomia. Voi kun itselläkään ei olisi.
Kadehdin hoikkuutta ja sopivan treenattua kroppaa mutta en ihaile.
Lauluääntä, ihailen ja vähän kadehdin musikaalisia ihmisiä.
Pituutta. En halua olla itse rakas mutta mulla on tosi treenattu kroppa, tatskoja, hyvä muotityyli, olen fiksu, kapeat kulmikkaat kasvot. Mutta silti ku treffeille pääsee niin eipä kuulu enää mitään naisesta sen jälkee. Ovat ihan itse sanoneet suoraan että häiritsee ku olen lyhyt. Eli mä oon kyllä elävä todiste kuinka nirsoja naiset ovat. Ja ai niin mulla on ihan normaali duuni ja asun keskustassa.
Pituutta, hiuksia, jykevää leukaa ja tummempaa ihoa. Siis kadehdin muilla miehillä
Sileä ja kaunis päivettynyt iho. Itsellä couperosa, finnejä ja luomia vaikka muille jakaa. Tummat silmänaluset haluisin kans pois.
Pitkä kaula,
pystyt, täyteläiset, kauniin muotoisen, terhakkaat naiselliset rinnat
Pitkät ja sirot mutta ei luisevat sääret,
Täyteläiset, kauniin malliset huulet
Isot, kauniit silmät, "isot luomet"
Kapea, hoikka vyötärö
kiinteä, pyöreä, pieni, "brassipeppu"
Pitkät ja kauniin malliset sormet kynsineen
Paksut ja tuuheat, pitkät hiukset
Vierailija kirjoitti:
Lauluääntä, ihailen ja vähän kadehdin musikaalisia ihmisiä.
Ulkonäöllinen lauluääni. Hmm.
Hoikkaa vyötäröä.
En ole ylipainoinen, vaan ruumiinrakenteeni yksinkertaisesti on pötkylä. Yritän muistuttaa itselleni, että moni kaunis päärynä saattaa kadehtia hoikkia selluliitittomia jalkojani. Mutta kun haluaisin hoikan vyötärön...
Nättiä nenää. Nenäleikkaukseen menossa syksyllä joten toivottavasti ei tarvitse kadehtia enää sen jälkeen.
Pisamia, luonnollisesti pitkiä & paksuja hiuksia, pitkiä sääriä ja harvinaisen vihreitä silmiä. Toisaalta tajuan kuitenkin, että kadehtimisen tai vertailun sijaan kannattaa keskittyä mielummin niihin hyviin ominaisuuksiin mitä on itse saanut. Joku kadehtii taas päinvastoin osaa omista piirteistäni ja voihan se olla, että jos olisin saanut naaman täyteen pisamia en olisi niistä yhtä kiitollinen kuin luulen. Parempi mennä näillä mitä on, ikinä ei ole täysin tyytyväinen kuitenkaan! :D
Kapeaa pientä nenää, oma on tosi leveä, mutta onneksi sentään suora. Monesti olen leikkaustakin harkinnut.
Paksua tukkaa. Jos tällaisen jostain saisi rahalla, olisin valmis ottamaan vaikka pankista lainaa. Mutta hiuslisäkerumbaan en lähde niin kauan kun ei kalju paista, aivan liian kallista ja hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Voithan sinä sellaisen ihon hankkia. Ei muuta kuin yksityiselle puolelle poistamaan.
Nykyään nuo hinnat ei edes kovin kalliita ole.
Pitkät, paksut hiukset. Kapeat reidet ja kauniit polvet.
Siroa ruumiinrakennetta. Minä oon niin romuluinen nainen että huh mutta näillä mennään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voithan sinä sellaisen ihon hankkia. Ei muuta kuin yksityiselle puolelle poistamaan.
Nykyään nuo hinnat ei edes kovin kalliita ole.
No, taitaisi olla näky, jos kaikki luomet poistettaisiin ihosta! Yhdessä kädessä sormista kyynärpäähän mennessä on jo yli kaksisataa luomea. Eivät kohollaan, mutta ruskeita pilkkuina. Koko kropassa niitä lienee tuhatkunta. Pisamien lisäksi. Ei ihan ilmaista rakentaa koko nahkaa uusiksi..
Aika samat mulla