Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ulkonäöllistä ominaisuutta kadehditte/ihailette muilla?

Vierailija
05.04.2017 |

Itse ihailen paksuja hiuksia, siroa nenää, kirkkaita silmiä(pitkät ripset, erikoinen väri esim syvän sininen tai merenvihreä, kauniit siipimäiset kulmat) sekä gasellimaista ruumiinrakennetta(siro ja sulava, mutta ei luiseva).

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta ja hiuksia. Voi olisi se niin mahtavaa tapailla naisia jos en olisi tälläinen kalju manletti.

Vierailija
22/27 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen ja joskus ajaudun kadehtimaan moniakin naisia. Kaikki ovat omalla tavallaan persoonallisesti kainiita. Iän myötä olen alkanut kadehtia nuoria naisia, mutta onneksi se on laantumaan päin. Koska kaikki me kuitenkin ikäännyttäään ja täytyy nauttia eri elämänvaiheista sellaisinaan.

Kadehdin pituutta ja pitkähköä kaulaa fyys. ominaisuuksista.

Kateus sinällään ei ketään hyödytä 😝

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirous. Ja ballerinajalkoja, joissa ojentaessa korkea kaari. Niiiiin kaunista.

Vierailija
24/27 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hieman kateellinen kaikille joilla on kaunis hymy, omani kun muistuttaa lähinnä irvistystä.

Vierailija
25/27 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siroa, mutta muodokasta vartaloa, luonnostaan punaisia hiuksia, isoja, kauniin muotoisia silmiä, siroja, kapeita kasvoja, pisamia, täyteläisiä huulia, siroja käsiä, pitkiä sormia ja kauniita kynsiä, ja etenkin siroa, kapeaa ja pientä kaunista nenää.

Vierailija
26/27 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sileä iho, jossa ei ole yhtään luomia. Voi kun itselläkään ei olisi.

Voithan sinä sellaisen ihon hankkia. Ei muuta kuin yksityiselle puolelle poistamaan.

Nykyään nuo hinnat ei edes kovin kalliita ole.

Ei se rahasta kiinni ole, ja olen poistattanutkin monta. Mutta kun niitä on tosiaan selkä täynnä, pitäisi tehdä koko ihon siirto jos meinaisi niistä eroon päästä. Mutta onneksi sentään vain selkä, sitä ei ole pakko näytellä julkisesti. Pitää vain valita minkälaisia kesävaatteita käyttää, ettei selkä näy liikaa.

Vierailija
27/27 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Siroa ruumiinrakennetta, jossa kuitenkin muotoja.

- Kaunista, ovaalinmallista kasvojen luustoa ns. kasvoissa kultainen leikkaus

- Symmetrisiä kasvoja

- Hyvää, kuulasta ihoa

- Luonnostaan pulleita huulia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän