Onko täällä muita Kdrama faneja? Keksikää mitä katsoisin seuraavaksi näiden suosikkien perusteella
Suosikkejani on siis ollut mm Goblin, Fated to Love you, Greatest Love, Masters Sun, Oh My Venus. Selailen vaan edestakaisin eri vaihtoehtoja enkä osaa päättää, nyt harkinnan alla on Queen In Hyun's Man, Mary Stayed Out All Night, Bring It On Ghost, Marriage Not Dating.
Kommentit (7)
No en kyllä sanoisi että oon korealaisten draamojen fani (varsinkaan minkään lärykliseelovestory), mutta it's okay that's love, misaeng ja signal on tosi jees. Reply 1997, 1994 ja 1988 on ihania. Samoin my love from the star on jo nykyhetken klassikko, siitä on myyty oikeudetkin moneen maahan.
Misaeng ja Signal vaikuttavat vähän vakavammemmilta sarjalta, nyt kaipaan sellaista kevyttä hömppää. It's okay jäi multa jostain syystä joskus kesken. Reply 88/94/97 olen monta kertaa silmäillyt, mutta ne eivät jostain syystä kiinnosta ollenkaan, vaikka kehuttuja ovatkin. Olen ymmärtänyt, että ne ovat ns slice of life-tyyppisiä sarjoja, joista en niin välitä.
Laitan tuon My Love From The Starin harkintaan
Ap
Liar Game oli hyvä vaikka alkuperäinen japanilainen versio on kyllä parempi.
Vierailija kirjoitti:
Liar Game oli hyvä vaikka alkuperäinen japanilainen versio on kyllä parempi.
Kiitos, vaikutti mielenkiintoiselta
Ap
Katsoin viimeksi Lie to me, se ainakin on mukavan kevyttä aivot narikkaan-huttua!
Katon yleensä pelkkää kvarietya mutta Misaeng oli hyvä.