Kuinka usein syöt karkkia?
Kommentit (29)
Nyt kerran viikossa kun tulee liian vahva henkinen väsymys. Olen siis lohtusyöjä. Tämä on vähän, ennen meni joka päivä karkkia ja muuta epäterveellistä, mutta nyt sain kunnon ahdistuslääkkeet joten ei tule ylitsepääsemätöntä tarvetta tunkea naamaani täyteen epäterveellisyyksiä. Kohtuukäyttö ei ole mahdollista ja pelkään paluuta entiseen, koska muutos on hauraassa alkuvaiheessa.
Joka päivä pari kertaa suklaata, karkkia pari kertaa viikossa.
Aiemmin söin varmaan 2-3 kertaa viikossa ja lisäksi vielä jotain muuta herkkua esim. kahvileipää. Nyt olen ollut pari viikkoa laihdutuskuurilla ja yllätyksekseni karkinhimo on kadonnut.
Olen luvannut itselleni, että pääsiäisenä voin yhtenä päivänä syödä jotain makeaa.
Varmaan joka toinen päivä edes vähän... Ihan kamala ja epäterveellinen tapa mutta olen ihan hirveässä sokerikoukussa. Ennen saatoin syödä ison pussin kerralla, nykyään ostan max 100g tai vähemmän. muutaman kerran viikossa. Sekin on liikaa mutta yritän tehdä tätä muutosta pikkuhiljaa, tavoite olisi karkkipäivä kerran viikossa (100g). Tänään en ostanut karkkia vaan korvasin sen jäätelöpuikolla, olipa hieno saavutus joo... :D
Kerran viikossa syön mitä mieli tekee, karkkeja, sipsiä, jätskiä ym. herkkuja niin paljon kuin jaksan.
Jouluna. Silloinkin aattona riittää. Muuten en koskaan.
Nyt en ole pariin kuukauteen syönyt ollenkaan, mutta ennen sitä söin ainakin 5 kertaa viikossa.
Saatan jopa kerran vuodessa syödä karkkia, enkä välttämättä edes joka vuosi. Että tämänlainen outolintu.
Ehkä kerran kahdessa viikossa, tällöinkin.pienen 30g rasian Stevialla makeutettuja pastilleja. Sokeriin en koske enää lainkaan kun kerran siitä koukusta pääsin eroon, aiemmin 300g oli sopiva kerta-annos eikä karkitta pystynyt olemaan kahta päivää pidempään.